Υπολείμματα απορριμμάτων στους δρόμους της πόλης και εικόνες που δεν συνάδουν με τον χαρακτήρα της πρωτεύουσας των Κυκλάδων

Οι λεκέδες που “θαμπώνουν” την επετειακή χρονιά της Ερμούπολης

Εικόνες που δεν τιμούν την πρωτεύουσα των Κυκλάδων καταγράφονται τις τελευταίες ημέρες σε κεντρικά σημεία της Ερμούπολης, με λεκέδες, υπολείμματα απορριμμάτων και έντονα σημάδια βρωμιάς να παραμένουν σε πεζόδρομους, πεζοδρόμια, αλλά και στην πλατεία Μιαούλη.

Πρόκειται για μια κατάσταση που δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις, τόσο στους κατοίκους, όσο και στους επισκέπτες και φυσικά έρχεται σε αντίθεση με την εικόνα που θα έπρεπε να δείχνει η πόλη, με φόντο και την επετειακή χρονιά που διανύει. 

Ειδικότερα, παρατηρούνται συχνά περιπτώσεις μεταφοράς σακουλών απορριμμάτων από καταστήματα και επιχειρήσεις, οι οποίες στάζουν κατά μήκος των διαδρομών, αφήνοντας πίσω τους λεκέδες και έντονα ίχνη ρύπανσης, χωρίς να ακολουθεί άμεσος καθαρισμός των σημείων.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες καλούνται να προχωρήσουν στους απαραίτητους καθαρισμούς, ενώ όσοι σέρνουν τις σακούλες με τα απορρίμματα, καλούνται να πάψουν να το κάνουν.