Σε 24ωρη απεργία προχωρούν σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες της χώρας, διεκδικώντας ουσιαστική ενίσχυση των υπηρεσιών, αυξήσεις μισθών και βελτίωση των εργασιακών τους συνθηκών. Με σύνθημα «Φτάνει πια», καλούν σε μαζική συμμετοχή στις κινητοποιήσεις, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για μόνιμες προσλήψεις, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και ικανοποίηση των βασικών κλαδικών τους αιτημάτων. Οι υπηρεσίες των Περιφερειών αναμένεται να παραμείνουν κλειστές κατά τη διάρκεια της απεργίας.