Δημόσιες ευχαριστίες σε όσους συνέβαλλαν καθοριστικά στην κατάσβεση της χθεσινής φωτιάς σε Αμπέλα και Τρία Λαγγόνια, απευθύνει η διοικήτρια των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Κυκλάδων, Γεωργία Τσάφου.
Αναλυτικά το κείμενο
“Με την παρούσα, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ν. Κυκλάδων προς όλους του εμπλεκόμενους φορείς για συνδρομή τους στην επιτυχή αντιμετώπιση και κατάσβεση της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε την 21-06-2026 σε μεικτή βλάστηση στην περιοχή Αμπέλα ν.Σύρου.
Και συγκεκριμένα:
- Την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
- Την Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας Νοτίου Αιγαίου.
- Τον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης.
- Την Πολιτική Προστασία του Δήμου και τους εθελοντές Γ.Γ.Π.Π.
- Το Αστυνομικό Τμήμα Ερμούπολης.
- 6η ΠΕΔΙΛΣ
- Την Διεύθυνση Δασών Κυκλάδων.
- Το Ε.Κ.Α.Β.
- Την Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.
- Της Στρατιωτικές Αρχές (Στρατοπέδου Ζαφείρη Αποστόλου)
- Τον Πρόεδρο και τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Μέγα Γιαλού και Ποσειδωνίας
- Τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Δ.Βάρης και Ποσειδωνίας
- Την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Α.Β Βασιλόπουλο Α.Ε.
- Την Ένωση Ραδιοερασιτεχνών Κυκλάδων.
- Τον Κυνηγετικό Σύλλογο Σύρου.
- Τον Σαργολόγο Ελοϊσιο για τις υδροφόρες.
- Καθώς και όλους τους πολίτες και κατοίκους Αμπέλας- Μέγα Γιαλού και ν.Σύρου.
Τόσο το ανθρώπινο δυναμικό και τα μέσα που διαθέτουν, ήταν σε πλήρη ετοιμότητα καθώς η άμεση επέμβαση και ουσιαστική συνδρομή τους στην προσπάθεια κατάσβεσης ήταν πολύτιμη.
Η μεταξύ μας εξαιρετική και αγαστή συνεργασία και ο συντονισμός συντέλεσαν καθοριστικά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της πυρκαγιάς, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά την σημασία της ενότητας και της συνεργασίας για το καλό του τόπου μας”.