Με μεγάλη συμμετοχή πολιτών και φίλων του φιλοτελισμού συνεχίστηκε και σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου, στο Κεντρικό Ταχυδρομικό Κατάστημα Σύρου, η διαδικασία σφράγισης του επετειακού γραμματοσήμου που κυκλοφόρησαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία για τα 200 χρόνια από την ονοματοθεσία της Ερμούπολης.
Από νωρίς το πρωί, αρκετοί πολίτες βρέθηκαν στα ΕΛΤΑ προκειμένου να αποκτήσουν τον συλλεκτικό φάκελο και να τον σφραγίσουν με την ειδική αναμνηστική σφραγίδα που δημιουργήθηκε ειδικά για την επέτειο. Η κίνηση παρέμεινε αυξημένη καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, με το ενδιαφέρον να προέρχεται τόσο από κατοίκους της Σύρου όσο και από συλλέκτες φιλοτελικού υλικού.
Η πρωτοβουλία των Ελληνικών Ταχυδρομείων αποτελεί μία ακόμη επετειακή δράση που αναδεικνύει τη μακρά ιστορία της Ερμούπολης, τιμώντας τα 200 χρόνια από την ονοματοθεσία της ιστορικής πρωτεύουσας των Κυκλάδων μέσα από ένα συλλεκτικό γραμματόσημο και μία ειδική αναμνηστική σφραγίδα, τα οποία αναμένεται να αποτελέσουν ιδιαίτερα πολύτιμα τεκμήρια για τους φίλους του φιλοτελισμού.