Παρέμβαση του επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Νικόλα Καΐλη για τον εξοπλισμό των 84 χιλ. ευρώ που έχει ο Δήμος σε δημοτικό χώρο, ενώ ταυτόχρονα, προβάλλεται στο διαδίκτυο

Σε αποθήκη το σύστημα δημοτικών ποδηλάτων στη Σύρο

Δ. Κοσμάς: “Τα προηγούμενα χρόνια φτάσαμε στο σημείο να χρησιμοποιούνται από δύο ή τρία άτομα τον μήνα”
Έντυπη Έκδοση

Απόλυτα αφημένο σε αποθήκη είναι το σύστημα δημοτικών ποδηλάτων του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, που είχε αποκτηθεί αρκετά χρόνια πριν, έναντι του ποσού των 84.700 ευρώ, καθώς αυτό δεν αξιοποιήθηκε όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα το ιστορικό κέντρο να στερείται εναλλακτικού τρόπου μετακίνησης που - εν μέρει - θα αποσυμφόριζε την κυκλοφοριακή κατάσταση.Το θέμα του τι συμβαίνει με τον εξοπλισμό του Δήμου

Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.

Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.

Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.


*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.