Η ενίσχυση της υδροδότησης της Χώρας Άνδρου, ιδιαίτερα κατά τους μήνες αυξημένης τουριστικής κίνησης, βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας προσπάθειας του Δήμου Άνδρου, ο οποίος προχωρά στην έγκριση των όρων για τη δημοπράτηση έργου εγκατάστασης μονάδας αφαλάτωσης θαλασσινού νερού δυναμικότητας 600 κυβικών μέτρων ημερησίως. Η σχετική απόφαση εγκρίθηκε ομόφωνα από τη Δημοτική Επιτροπή, ανοίγοντας τον δ
Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.
Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.
Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.
Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.
*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.