Στην τελική ευθεία η δημοπράτηση του έργου που θα ενισχύσει το δίκτυο ύδρευσης της πρωτεύουσας του νησιού

Νέα αφαλάτωση για μεγαλύτερη επάρκεια νερού στη Χώρα Άνδρου

Ν. Βιδάλης: “Με την προσθήκη της νέας μονάδας αφαλάτωσης θεωρούμε ότι η Χώρα θα είναι πλήρως καλυμμένη ως προς τις ανάγκες υδροδότησης”
Έντυπη Έκδοση
Διαφήμιση

Η ενίσχυση της υδροδότησης της Χώρας Άνδρου, ιδιαίτερα κατά τους μήνες αυξημένης τουριστικής κίνησης, βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας προσπάθειας του Δήμου Άνδρου, ο οποίος προχωρά στην έγκριση των όρων για τη δημοπράτηση έργου εγκατάστασης μονάδας αφαλάτωσης θαλασσινού νερού δυναμικότητας 600 κυβικών μέτρων ημερησίως. Η σχετική απόφαση εγκρίθηκε ομόφωνα από τη Δημοτική Επιτροπή, ανοίγοντας τον δ

Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.

Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.

Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.


*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.