Απόλυτα αφημένο σε αποθήκη είναι το σύστημα δημοτικών ποδηλάτων του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, που είχε αποκτηθεί αρκετά χρόνια πριν, έναντι του ποσού των 84.700 ευρώ, καθώς αυτό δεν αξιοποιήθηκε όπως θα έπρεπε, με αποτέλεσμα το ιστορικό κέντρο να στερείται εναλλακτικού τρόπου μετακίνησης που - εν μέρει - θα αποσυμφόριζε την κυκλοφοριακή κατάσταση.Το θέμα του τι συμβαίνει με τον εξοπλισμό του Δήμου
Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.
Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.
Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.
Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.
*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.