Να αποσυνδεθεί η πληρωμή των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος προτείνει η νέα νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε, πριν από λίγο, στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος.
Όπως ανέφερε ο υπουργός «ανοίγει ο δρόμος, προκειμένου να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη, για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη, κάποια στιγμή στο μέλλον, από τους λογαριασμούς του ρεύματος, που είναι και ένα αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και εν τέλει και των δήμων, διαχρονικώς».
Απευθυνόμενος στο Σώμα, ο κ. Λιβάνιος είπε ότι «με τη νομοτεχνική βελτίωση, προβλέπεται ένα Προεδρικό Διάταγμα, με σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των συναρμόδιων υπουργείων, ώστε να δίδεται η δυνατότητα να εξεταστεί και να υλοποιηθεί ένα σύστημα καταβολής των δημοτικών τελών, όχι πλέον μέσω λογαριασμών της ΔΕΗ [. . .] αλλά μέσω και άλλων τρόπων, όπως γίνεται η αντίστοιχη είσπραξη φορολογίας».
Ο υπουργός Εσωτερικών τόνισε πως «το νέο σύστημα θα θυμίζει τον ΕΝΦΙΑ, καθώς θα εκδίδεται μια φορά το χρόνο και η αποπληρωμή θα μπορεί να γίνει σε 12 δόσεις».
Ο ίδιος εκτίμησε πως το νέο αυτό σύστημα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του 2028.
ethnos.gr