Απόφαση Δημάρχου υπ' αριθμ. 211/2018

  • Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου, 2018 - 12:56
  • /   Eνημέρωση: 26 Νοε. 2018 - 9:37
  • /   Συντάκτης: Κατερίνα Βιδάλη

ΑΔΑ: ΩΠΒΩΩΚΚ-ΧΚΚ

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ: 211/2018

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ

αφού έλαβε υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 58, 59, 61, 92, 94 282 & 286 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α ‘87), όπως ισχύουν.

2. Τις διατάξεις των άρθρων 75, 76, 86, 87, 86, 88 & 89 του Ν. 3463/2006 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων» (Α’114), όπως ισχύουν.

3. Την υπ’ αριθμ. 15150/15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010», όπως ισχύει.

4. Την υπ’ αριθ. 40 ΕΠ/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Σύρου περί ανάδειξης της νέας Δημοτικής Αρχής.

5. Το από 30-08-2014 Πρακτικό Ορκωμοσίας.

6. Τις διατάξεις της παραγράφου 3 ε’ άρθρου 3 Ν.4051/2012 (Α’40), αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων, οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία.

7. Το γεγονός ότι ο Δήμος Μυκόνου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 3 του Ν. 3852/ 2010, οπότε και ορίζονται έως τρεις (3) αντιδήμαρχοι.

8. Την εγκύκλιο υπ’ αριθμ. 43/30565/2014 του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Ορκωμοσία των αιρετών των Δήμων, εγκατάσταση των νέων αρχών και εκλογή μελών των συλλογικών οργάνων των Δήμων (Δημοτική Περίοδος: 1η

Σεπτεμβρίου 2014 – 31 η Αυγούστου 2019).

9. Την υπ’ αριθμ. ΓΠ-192/18-3-2014 Απόφαση Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής «Τροποποίηση της Απόφασης με αριθμό 2891/15-03-2013 (ΦΕΚ 630/τ.Β’/2013)» και θέμα «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού – Κατοικιών 2011 που αφορούν στον de facto πληθυσμό της χώρας (ΦΕΚ β’ 699)».

10. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Μυκόνου (ΦΕΚ 1532/τ.Β’ 04-08-2008).

11. Την υπ’ αριθμ. 31/2017 προηγούμενη απόφαση Δημάρχου (ΑΔΑ: ΩΔΗΥΩΚΚ-ΤΙ5).

12. Την υπ’ αριθμ. 32/2017 απόφαση Δημάρχου (ΑΔΑ: 723ΡΩΚΚ-Ψ27).

13. Το με Α.Π. 11367/2018 εισερχόμενο έγγραφο στο Δήμο Μυκόνου.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

Α. Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Αλέξανδρο Κουκά του Δημητρίου ως Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Τεχνικών Έργων του Δήμου Μυκόνου, με θητεία που διαρκεί από σήμερα 20-11-2018 έως την λήξη της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (31-08-2019)

και του μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1. Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της λειτουργίας του τομέα καθαριότητας και ανακύκλωσης του Δήμου Μυκόνου, ήτοι του χώρου ΧΥΤΑ και ΧΑΔΑ, της αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών, της καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων καθώς και της αποκομιδής των απορριμμάτων της νήσου Δήλου.

2. Την εφαρμογή των διατάξεων του Κανονισμού Λειτουργίας των υπηρεσιών καθαριότητας και ΧΥΤΑ και των συναφών θεμάτων για όλο το νησί.

3. Την εποπτεία και ευθύνη για την συντήρηση, ασφάλεια, φύλαξη και διάθεση όλων των μηχανικών μέσων και οχημάτων των Υπηρεσιών Καθαριότητας του Δήμου, καθώς και της μέριμνας και τήρησης απογραφής και ελέγχου υλικών των ανωτέρω Υπηρεσιών.

4. Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την καλή κατάσταση και εύρυθμη λειτουργία του χώρου του ΧΥΤΑ καθώς και για την ασφάλεια του χώρου και της ευρύτερης περιοχής (ΧΑΔΑ), την λήψη πυροπροστασίας και πυρασφάλειας του χώρου.

5. Την ευθύνη της υποβολής προτάσεων για την καλύτερη οργάνωση, την βελτίωση της λειτουργίας και τη στελέχωση των υπηρεσιών της αρμοδιότητάς του.

6. Τη μέριμνα και ευθύνη για τη παροχή μέσων ατομικής προστασίας στους εργαζόμενους στον Τομέα ευθύνης του καθώς και για την εφαρμογή των μέτρων προληπτικής ιατρικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

7. Την εποπτεία και ευθύνη για την εφαρμογή των προδιαγραφών λειτουργίας και των περιβαλλοντικών όρων του ΧΥΤΑ Μυκόνου.

8. Την εποπτεία της ομαλής εκτέλεσης της σύμβασης για την αποκομιδή απορριμμάτων και καθαρισμού των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου Μυκόνου καθώς και την εποπτεία της ομαλής εκτέλεσης της σύμβασης λειτουργίας του Χ.Υ.Τ.Α.

9. Τη μελέτη και εποπτεία της εκτέλεσης δημοτικών έργων Τεχνικής Υποδομής τοπικής σημασίας και την καταγραφή των αναγκών σε υποδομές του Δήμου.

10. Την ευθύνη, μέριμνα και εποπτεία για τη συντήρηση και βελτίωση του δημοτικού οδικού δικτύου.

11. Την εποπτεία, ευθύνη και υπογραφή όλων των εγγράφων και καταστάσεων (καυσίμων, ελαιολιπαντικών κλπ.) που εκδίδονται από το Γραφείο Κίνησης - Επισκευής – Συντήρησης μηχανοκινήτων μέσων, το Γραφείο Καθαριότητας, το ΧΥΤΑ, το Γραφείο Διαχείρισης Απορριμμάτων της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Εργατοτεχνικού Προσωπικού και του Τμήματος Προγραμματισμού της Δ/νσης Τεχνικής Υπηρεσίας.

12. Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου.

13. Την υλοποίηση του Τοπικού Σχεδίου Διαχείρισης Αποβλήτων.

14. Τον ορίζει Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Μυκόνου.

- Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος δικαιούται αντιμισθίας.

Β. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τον αναπληρώνουν κατά σειρά οι ορισμένοι Αντιδήμαρχοι κατά σειρά εκλογής τους.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί τουλάχιστον σε μια ημερήσια εφημερίδα του Νομού Κυκλάδων ή σε μία εβδομαδιαία της Πρωτεύουσας του Νομού ή σε τοπική εφημερίδα και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο πρόγραμμα Διαύγεια και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος.

Μύκονος, 20-11-2018

Ο Δήμαρχος Μυκόνου

Κωνσταντίνος Π. Κουκάς

Αριθμός Φύλλου: 
5012