Τροποποίηση της υπ' αριθμ. 112/2018 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου

  • Πέμπτη, 23 Μαΐου, 2019 - 09:39

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

Πάρος, 08 Μαΐου 2019

Αριθμ. Πρωτ.: 6500

Περίληψη απόφασης 122/2019 του Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου ΑΔΑ: 6Φ4ΚΩΞΓ-ΑΒΩ με θέμα: «Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 112/2018 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου» με την οποία αποφασίστηκαν ομόφωνα τα εξής:

Τροποποιεί την υπ’ αριθμ 112/2018 (ΑΔΑ:Ω9ΧΑΩΞΓ-ΥΙΦ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ως εξής:

1) Το Άρθρο 7 «Διαδικασία έγκρισης συμμετοχής-Δικαιολογητικά» διαμορφώνεται όπως παρακάτω:

1. Σχετική ανάρτηση πρόσκλησης ενδιαφέροντος από τις ορισθείσες αρμόδιες Επιτροπές

2. Αίτηση συμμετοχής των ενδιαφερομένων προς τις ορισθείσες αρμόδιες Επιτροπές με συνημμένα τα κάτωθι δικαιολογητικά:

α. Άδεια λαϊκών αγορών ή πλανόδιου ή στάσιμου εμπορίου ή βεβαίωση δραστηριοποίησης υπαίθριου εμπορίου ετήσιας διάρκειας, αδειούχοι του άρθρου 45 του Ν.4497/17, όπως ισχύει (φυσικά πρόσωπα και Φορείς Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας)

β. Φωτοαντίγραφο αστυνομικού δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άδειας διαμονής σε ισχύ ή θεωρημένο από την αρμόδια αρχή καταστατικό συλλόγου, σύνθεση Δ.Σ., μέλη…

γ. Βεβαίωση έναρξης δραστηριότητας από το TAXIS (ΚΑΔ σχετικό με τη δραστηριοποίηση στο υπαίθριο εμπόριο)

δ. Βεβαίωση ταμειακής μηχανής από το TAXIS ή βεβαίωση απαλλαγής από αρμόδια φορολογική αρχή

ε. Διπλότυπο είσπραξης για την καταβολή του τέλους συμμετοχής (υποβάλλεται μετά την σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου)

στ. Δημοτική ενημερότητα

ζ. Πιστοποιητικό Υγείας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, όπου απαιτείται

η. Υπεύθυνη Δήλωση του πωλητή ή αναγομωτή του πυροσβεστήρα που θα χρησιμοποιήσει ο εκθέτης, για την καλή λειτουργία του

θ. Βεβαίωση καταλληλότητας της αρμόδιας υγειονομικής υπηρεσίας από την οποία προκύπτει ότι ο ενδιαφερόμενος τηρεί τις προϋποθέσεις της ισχύουσας υγειονομικής νομοθεσίας, εφόσον πρόκειται για διάθεση τροφίμων και ποτών

Σε περίπτωση που ο αριθμός των αιτήσεων υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων ανά κατηγορία, διενεργείται κλήρωση.

3.Μετά την υποβολή αιτήσεων και το πέρας της διαδικασίας συντάσσονται σχετικά πρακτικά από τις ορισθείσες αρμόδιες Επιτροπές, τα οποία υποβάλλονται στο Δημοτικό Συμβούλιο προς έγκριση.

4.Ακολούθως σε εφαρμογή της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου εκδίδεται από την Επιτροπή κατάλογος συμμετεχόντων για την κάθε εμποροπανήγυρη, ο οποίος αναρτάται με ευθύνη της στο οικείο δημοτικό κατάστημα, προκειμένου οι επιλεγέντες να καταβάλουν τα αναλογούντα τέλη υπέρ του Δήμου.

5.Απόφαση Δημάρχου έγκρισης συμμετοχής .

Η εν λόγω απόφαση κοινοποιείται στην οικεία Περιφέρεια και είναι διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή στα ελεγκτικά όργανα του Ν. 4497/2017, όπως ισχύει

Για τη θέση που καταλαμβάνει κάθε πωλητής διενεργείται κλήρωση από την ορισθείσα αρμόδια Επιτροπή. Αμοιβαία αλλαγή θέσεων μεταξύ των πωλητών επιτρέπεται ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων στο φορέα λειτουργίας

2) Το Άρθρο 9ο Καταβαλλόμενα τέλη διαμορφώνετε ως εξής:

1. Το ύψος των τελών ανά άδεια/θέση καθορίστηκε με την υπ’ αριθ. 21/2018 (ΑΔΑ:ΨΡ15ΩΞΓ-ΟΤ2) Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. 63/2019 (ΑΔΑ:ΩΛΤΑΩΞΓ-9ΥΕ) απόφασή της, σύμφωνα με το άρθρο 13 περίπτ. α και β παρ.3 του Β.Δ 24-9/20-10-1958, ως εξής:

Για τους συμμετέχοντες στην Εμποροπανήγυρη που δραστηριοποιούνται νόμιμα στην Πάρο, ανήκουν στη ΔΟΥ Πάρου και διαθέτουν όλα τα νόμιμα φορολογικά στοιχεία και ΚΑΔ σχετικό με την δραστηριοποίηση στο υπαίθριο εμπόριο, το τέλος να καθοριστεί με έκπτωση 50% στα κατωτέρω αναφερόμενα ποσά, σε κάθε περίπτωση.

Για τους έχοντες δικαίωμα συμμετοχής στην υπαίθρια αγορά και που θα έχουν λάβει έγκριση συμμετοχής σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 38 του Ν.4497/1 :

α. Το τέλος έχει καθοριστεί στο ποσό των πεντακοσίων ευρώ (500,00 €) για δέκα 10 m2 για την Εμποροπανήγυρη στην Δ/Κ Πάρου, βάσει του άρθρου 9 της υπ’ αρ. 112/2018 (ΑΔΑ: Ω9ΧΑΩΞΓ-ΥΙΦ) απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

β. Το τέλος έχει καθοριστεί στο ποσό των (400) τετρακοσίων ευρώ για την Εμποροπανήγυρη στην Δ/Κ Νάουσας και στην περιοχή του Αγίου Αρσενίου, βάσει του άρθρου 9 της υπ’ αρ. 112/2018 (ΑΔΑ: Ω9ΧΑΩΞΓ-ΥΙΦ) απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου

2. Η καταβολή των αναλογούντων τελών υπέρ του Δήμου γίνεται τοις μετρητοίς στο δημοτικό ταμείο, πριν την παράδοση της έγκρισης συμμετοχής, αναγραφομένου επ’ αυτής του αριθμού του γραμματίου είσπραξης.

3. Η είσπραξη των τελών από το Δήμο θα γίνει σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις του ΚΕΔΕ (Ν.Δ.356/74, σε συνδυασμό με τις διατάξεις του Β.Δ. 17-5/15-6-59 (ΦΕΚ 114/59 τεύχος Α’).

3) Το Άρθρο 15 που αφορά τη συγκρότηση των Επιτροπών διαμορφώνεται όπως παρακάτω:

α) Επιτροπή για την λειτουργία της εμποροπανήγυρης στην Δημοτική Κοινότητα Πάρου και στην περιοχή του Αγίου Αρσενίου αποτελούμενη από:

Τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο ως Πρόεδρο της Επιτροπής

Έναν εκπρόσωπο της μειοψηφίας.

Τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Πάρου.

Έναν υπάλληλο της Δημοτικής Αστυνομίας

Έναν υπάλληλο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών με το αναπληρωματικό του μέλος.

β) Επιτροπή για την λειτουργία της εμποροπανήγυρης στην Δημοτική Κοινότητα Νάουσας αποτελούμενη από:

Τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο ως Πρόεδρο της Επιτροπής

Έναν εκπρόσωπο της μειοψηφίας.

Τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Νάουσας.

Το Δημοτικό Αστυνόμο

Τον υπάλληλο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών με το αναπληρωματικό του μέλος.

Όσον αφορά τις αρμοδιότητες της Επιτροπής, αντικαθιστά την φράση «την χορήγηση των βεβαιώσεων συμμετοχής» με το ορθό «με την σύνταξη σχετικού πρακτικού που διαβιβάζεται στο Δημοτικό Συμβούλιο προς έγκριση» και συμπληρώνει την φράση «την έγκριση συμμετοχής μετά την καταβολή του σχετικού τέλους στο δήμο με κοινοποίηση της στην οικεία περιφέρεια» το οποίο διαμορφώνεται «με απόφαση Δημάρχου την έγκριση συμμετοχής, , λόγω της τροποποίησης του άρθρου 7.

4) Ορίζει και συγκροτεί Επιτροπές Σχεδιασμού και ελέγχου της Εμποροπανήγυρης για το έτος 2019.

Αριθμός Φύλλου: 
5130