Απόφαση Δημάρχου περί Ορισμού νέου Αντιδημάρχου Κύθνου και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων , από το Δήμο Κύθνου

  • Πέμπτη, 15 Ιουνίου, 2023 - 15:05
  • /   Eνημέρωση: 19 Ιουν. 2023 - 13:51
  • /   Συντάκτης: Ρένα Ρούσσου

ΑΔΑ: ΨΟΓΛΩΛ9-Ρ0Σ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΝΟΥ

Κύθνος, 14/6/2023

Αρ. Πρωτ. 2237

ΘΕΜΑ: «Απόφαση Δημάρχου περί Ορισμού νέου Αντιδημάρχου Κύθνου και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων

(άρθρο 59 του Ν. 3852/2010)».

Απόφαση Δημάρχου Αρ. 138/2023

Ο Δήμαρχος Κύθνου

Έχοντας υπόψη:

Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134) και από το άρθρο 47 του Ν.4647/19 (Α’ 204) αναφορικά με τους άμισθους Αντιδημάρχους.

Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.»

Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Κύθνου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 1.456 κατοίκους.

Το γεγονός ότι στο Δήμο Κύθνου μπορεί να ορισθούν 3 Αντιδήμαρχοι και 1 άμισθοι Αντιδήμαρχοι.

Το γεγονός ότι σύμφωνα με την με αρ. 411/2021 απόφαση Δημάρχου είχαν οριστεί τρεις έμμισθοι Αντιδήμαρχοι, ο ένας εκ των οποίων ανακλήθηκε (με την με αρ. 1/2023 απόφαση Δημάρχου) και τα καθήκοντα αυτού υπηρετούσε ο Δήμαρχος,

Το γεγονός ότι εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου οι ανάγκες των υπηρεσιών και η λειτουργία τους είναι αυξημένεςτην εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων. την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.48/22119/07.04.2020:Ορισμός Αντιδημάρχων

Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ 2750/τ. B’/29.10.2013), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

I. Ορίζει τον κ. Παπαμακάριο Ιωάννη του Γεωργίου ως έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Κύθνου με θητεία από 14/06/2023 μέχρι τη λήξη της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (ήτοι 31/12/2023), και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες ως εξής:

Καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

Α. Τεχνικών Έργων και εξοπλισμού και ιδίως:

την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, Έργων Ύδρευσης και Αποχέτευσης, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων.

την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, και Διαχείρισης Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.

την παρακολούθηση, επίβλεψη και οργάνωση των τεχνικών θεμάτων ύδρευσης, αποχέτευσης και ηλεκτροφωτισμού καθώς και

την επιστασία του προσωπικού του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Δήμου.

την εποπτεία, έλεγχο και συντήρηση όλων των οχημάτων και μηχανημάτων του Δήμου Κύθνου.

Β. Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου και ιδίως:

τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,

την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος

την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή

τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών

τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.

την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001)

γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Γ. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος και ιδίως:

την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο

την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου

το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας

την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας

την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων,

την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Κατά τόπον αρμοδιότητες:

Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη τοπική κοινότητα Δρυοπίδας.

Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη τοπική κοινότητα Δρυοπίδας.

Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη τοπική κοινότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

Τη συνεργασία με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων.

Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια τοπικής κοινότητας Δρυοπίδας αλλά και όλου του νησιού, λόγω της καθ’ ύλην αρμοδιότητας

α) της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων

β) της εποπτείας και ευθύνης των τεχνικών έργων καθώς και του εξοπλισμού που αφορούν στην Τοπική Κοινότητα Κύθνου

II. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παπαμακάριου Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κοκιασμένος Αντώνιος, τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κοκιασμένου Αντωνίου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαμακάριος Ιωάννης,

III. Όταν οι Αντιδήμαρχοι κωλύονται, τους αναπληρώνει – αντικαθιστά ο Δήμαρχος.

IV.Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Κύθνου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Ο Δήμαρχος Κύθνου

Γαρδέρης Γ. Σταμάτιος

Αριθμός Φύλλου: 
6145