Από την Ραδιοτηλεοπτική Επιχείρηση Δήμου Σύρου – Ερμούπολης

Έκδοση ψηφίσματος για την απώλεια του Μπάμπη Γαβριήλ

22 Ιουνίου - 14:17

Η Ραδιοτηλεοπτική Επιχείρηση Δήμου Σύρου – Ερμούπολης αποχαιρετά τον Μπάμπη Γαβριήλ, πρώην μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου κατά τη θητεία 2020–20...

Subscribe to