Καραβοστάσης Φολεγάνδρου. Μελπομένη Παναγοπούλου
Η μη ακριβής καταγραφή κατανάλωσης κατά την αλλαγή προμηθευτή ενέργειας, η μη επαρκής λήψη πληροφοριών πριν από τη σύναψη σύμβασης σε πάροχο ενέργειας και η μη ορθή απόδοση της έκπτωσης Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) είναι τα τρία ζητήματα για τα οποία έγιναν οι περισσότερες καταγγελίες...
Ενεργοποιείται από την 1η Φεβρουαρίου ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής. Ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή κ.α.
Ο...