Κατεστραμμένες τοιχογραφίες αλλά και φθορές από υγρασία παραμένουν χωρίς επισκευές και συντηρήσεις

Λείπουν συντηρήσεις στην αίθουσα τέχνης Βάτη

Παράπονα μεταφέρθηκαν από πολίτες που επισκέφθηκαν την αίθουσα τέχνης Γ.&Ε. Βάτη στο ισόγειο του Δημαρχιακού Μεγάρου Σύρου – Ερμούπολης, που αυτές τις ημέρες φιλοξενείται η έκθεση φωτογραφίας της Λέσχης Φωτογραφίας και Κινηματογράφου Σύρου, για τα 200 χρόνια της πόλης, καθώς η εσωτερική τοιχοποιία παρουσιάζει κακή εικόνα.

Συγκεκριμένα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες της εφημερίδας, σοβάδες “μαδούν” και πέφτουν στο πάτωμα, ενώ επίσης σε διάφορα σημεία, παρατηρούνται αποχρωματισμοί. Επιπλέον, η υγρασία έχει προκαλέσει αρκετά φουσκώματα σε χαμηλά σημεία τοίχων, πάνω από τα οποία έχουν αναρτηθεί οι φωτογραφίες, ενώ οι μεγάλες φθορές διαπιστώνονται στο ταβάνι. Οι οροφογραφίες έχουν χαλάσει σε αρκετά κομμάτια τους, με αποτέλεσμα η εικόνα του χώρου εσωτερικά, να υποβαθμίζεται.

Αυτονόητο είναι πως ο χώρος, από τη στιγμή που χρησιμοποιείται για εκθέσεις, θα πρέπει να προσεχθεί σημαντικά, κυρίως για τη συντήρησή του.