Συμμετοχή του 1ου Γυμνασίου Σύρου στη Δράση ΚΑ1 του Προγράμματος Erasmus+

Μοναδική μαθησιακή εμπειρία στο Λονδίνο

  • Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου, 2018 - 06:16
  • /   Eνημέρωση: 14 Δεκ. 2018 - 2:01

Με στόχο τη συνεχή κατάρτιση των εκπαιδευτικών και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πραγματικότητα το 1ο Γυμνάσιο Σύρου κατέθεσε πρόταση για συμμετοχή στη δράση ΚΑ1/ Μαθησιακή κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης του Προγράμματος Erasmus+, το οποίο επιχορηγείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η εν λόγω δράση προσφέρει την ευκαιρία σε στελέχη σχολικών μονάδων δημοσίων και ιδιωτικών φορέων (σχολεία) να βιώσουν μια μαθησιακή εμπειρία σε μια άλλη χώρα. Οι συμμετέχοντες μέσω των δραστηριοτήτων που προσφέρουν τα σχέδια μαθησιακής κινητικότητας έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους. Δίνεται επίσης η δυνατότητα να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες, να έρθουν σε επαφή με μια νέα κουλτούρα και πολιτισμό και να αναπτύξουν το αίσθημα της ευρωπαϊκής ταυτότητας. Τα σχέδια κινητικότητας επιτρέπουν στα σχολεία να δώσουν στο διδακτικό και σε άλλα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού ευκαιρίες και κίνητρα για την απόκτηση νέων ικανοτήτων σε σχέση με τις ανάγκες του σχολείου.

Εκπαίδευση και καινοτομία στον 21ο αιώνα

Η πρόταση του 1ου Γυμνασίου Σύρου εγκρίθηκε με υψηλή βαθμολογία και τέσσερις εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων επιλέχτηκαν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα. . Έτσι, την εβδομάδα 19/11/18 έως 23/11/18 ο διευθυντής Απόστολος Ποντίκας (καθηγητής φυσικής αγωγής), ο υποδιευθυντής Αναστάσιος Κορωναίος (καθηγητής γερμανικής γλώσσας) και οι εκπαιδευτικοί Αγορούλα Γκορτσά (καθηγήτρια αγγλικής γλώσσας) και Ρόζα Φρέρη (φιλόλογος) βρέθηκαν στο Λονδίνο για να παρακολουθήσουν έναν κύκλο μαθημάτων με θέμα: «Εκπαίδευση και καινοτομία στον 21ο αιώνα: εξ αποστάσεως μάθηση και καινοτόμες ηλεκτρονικές μέθοδοι διδασκαλίας».

Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για τις δυνατότητες που προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα Moodle στη διδακτική πρακτική και εξασκήθηκαν να χρησιμοποιούν κάποιες από αυτές σύμφωνα με τις διδακτικές τους προθέσεις. Σημαντική ήταν και η ενημέρωση για καλές πρακτικές σχολείων στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Οι εκπαιδευτικοί επωφελήθηκαν ιδιαίτερα και από το πολιτισμικό περιβάλλον του Λονδίνου: επισκέφτηκαν μουσεία, πινακοθήκες, εκκλησίες και παρακολούθησαν θεατρικές παραστάσεις. Τις νέες εμπειρίες τους οι παραπάνω εκπαιδευτικοί θα μεταδώσουν στους συναδέλφους τους.

Στόχος του σχολείου είναι να συνεχιστεί η συμμετοχή του σε ευρωπαϊκά προγράμματα που αφορούν τόσο εκπαιδευτικούς όσο και μαθητές.