ΕΟΤ: Αρχίζει καμπάνια στο TikTok για τον ελληνικό Τουρισμό σε 6 αγορές

  • Πέμπτη, 17 Απριλίου, 2025 - 14:53
φωτο money-tourism.gr

Μεγάλη καμπάνια στο TikTok σε 6 σημαντικές αγορές του εξωτερικού, για τον ελληνικό Τουρισμό, ξεκινά ο ΕΟΤ, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Η καμπάνια θα είναι ύψους 800.000 ευρώ και θα αφορά στις αγορές της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Σουηδίας, της Νορβηγίας και της Δανίας.

Εκατό δημιουργοί περιεχομένου θα προβάλλουν γνωστές και άγνωστες εμπειρίες της Ελλάδος , με το δικό τους μοναδικό τρόπο και θα μοιραστούν “τη δική τους Ελλάδα” με εκατομμύρια χρήστες στις πιο σημαντικές ευρωπαϊκές “δεξαμενές” άντλησης τουριστών για την Μεσόγειο.

Η πρωτοποριακή αυτή καμπάνια σε ένα μέσο που είναι “μόδα”, ειδικά για τις νεαρές ηλικίες, δείχνει την στρατηγική του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για σύγχρονη, ολιστική προσέγγιση των αγορών και ειδικά των νέων ηλικιών. Οι δημιουργοί θα είναι από το “Tik Tok Creators Marketplace”, θα έχουν ήδη επισκεφτεί την Ελλάδα, θα προέρχονται από τις συγκεκριμένες αγορές-στόχους της καμπάνιας και θα παρέχουν αυθεντικά videos σχετικά με όσα αγαπούν πιο πολύ στην Ελλάδα, τις προσωπικές τους εμπειρίες, χρήσιμες συμβουλές προς δυνητικούς ταξιδιώτες, κ.ά., προσαρμόζοντας το περιεχόμενο αυτό ανάλογα και με τη χώρα στόχευσης. Στόχος είναι να επικοινωνηθεί το μήνυμα στη μητρική γλώσσα των χρηστών στις διάφορες αγορές-στόχους, ώστε να δημιουργηθεί μια αυθεντική και αξιόπιστη σφαίρα επιρροής που θα κάνει την Ελλάδα το “talk of the platform”.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η η νέα ηγεσία του ΕΟΤ, δίνει συνέχεια στις στρατηγικές του Οργανισμού, “πατώντας” σε προηγούμενα best practices, καθώς η νέα συνεργασία του ΕΟΤ με το Tik Tok έρχεται να “πατήσει” στα θετικά αποτελέσματα της προηγούμενης awareness καμπάνιας του ΕΟΤ , που είχε υλοποιηθεί στο ίδιο μέσο, στο διάστημα Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2022, στις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας, της Γαλλία και της  Ιταλίας, με όχημα τον επίσημο VisitGreece λογαριασμό του ΕΟΤ στο ΤikTok. Υπογραμμίζεται ότι η νέα καμπάνια θα γίνει με τη χρήση και νέων εργαλείων που προσφέρει το συγκεκριμένο μέσο (πχ. “Tik Tok BLS”, “Tik Tok LAL feature” κ.ά.), με σκοπό η Ελλάδα να αναδειχτεί και να παραμείνει στην πλατφόρμα του Tik Tok ως top–of–mind ανοιξιάτικος και καλοκαιρινός προορισμός και κατ’ επέκταση να ενισχυθεί έμμεσα η ζήτηση για διακοπές στην χώρα μας. Μάλιστα, οι χρήστες θα οδηγούνται σε συγκεκριμένο landing page, δηλαδή είτε στον ιστότοπο https://www.visitgreece.gr/ είτε στο app του Visit Greece, με στόχο να διατηρηθεί η υψηλή δημοσιότητα που θα έχει επιτευχθεί.

Δείτε αναλυτικά εδώ 

money-tourism.gr