Δήμος Άνδρος

Οργανωμένη εκπροσώπηση της Άνδρου σε διεθνείς εκθέσεις

  • Σάββατο, 17 Μαρτίου, 2018 - 16:24

Με οργανωμένη και μεθοδικά προετοιμασμένη εκπροσώπηση, ο Δήμος Άνδρου προχωράει στην ανάδειξη του νησιού μας στις διεθνείς αγορές. Τόσο η συμμετοχή στις εκθέσεις, όσο και η προετοιμασία ταξιδιών εξοικείωσης με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, δημιουργεί προϋποθέσεις περαιτέρω αύξησης της ζήτησης για τον προορισμό.

Ήδη, βάσει των πρώτων ενδείξεων από την ιταλική και τη γερμανική αγορά, μετά τη συμμετοχή στην έκθεση ΒΙΤ στο Μιλάνο, όπου το νησί εκπροσωπήθηκε από τον Δήμαρχο Άνδρου κ. Θεοδόση Σουσούδη και στην έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο, παρατηρήθηκε η τάση αναζήτησης νέων προορισμών που, όπως η Άνδρος, διαθέτουν εύκολη πρόσβαση και συγχρόνως, καλύπτουν ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων. Το θέμα της φυσιολατρίας μέσω της πεζοπορίας και των πολιτιστικών δραστηριοτήτων κυριάρχησαν στο ενδιαφέρον των επισκεπτών του περιπτέρου.

Επόμενος «σταθμός» είναι η έκθεση ΜΙΤΤ της Μόσχας με κύρια στόχευση στον θρησκευτικό τουρισμό και ακολουθεί η έκθεση «Salon Mondial du Tourisme» στο Παρίσι, όπου και εκεί ο Δήμος Άνδρου θα έχει εκπροσώπηση για να αναδείξει κυρίως τα ποιοτικά στοιχεία του νησιού, με αιχμή τη φυσιολατρία.

Ο συνδυασμός αυτών των παραδοσιακών μεθόδων τουριστικής προβολής με σύγχρονα «εργαλεία» διαδικτυακού μάρκετινγκ και η παράλληλη οργάνωση σειράς εκδηλώσεων, περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Άνδρου για το 2018.

Το πρόγραμμα προσβλέπει στη βελτίωση και περαιτέρω επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στην προβολή των πλεονεκτημάτων του νησιού, της ποιότητας των καταλυμάτων, των τοπικών παραδοσιακών προϊόντων, των θρησκευτικών και πολιτιστικών στοιχείων, της φύσης και της ιστορίας του, καθώς και την ανάδειξη των μονοπατιών και την προώθηση –κυρίως- του εναλλακτικού τουρισμού.

Στις δράσεις, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:

-Προβολή από διαφορετικές κατηγορίες ΜΜΕ, όπως ραδιόφωνο, έντυπα μέσα και διαδίκτυο.

-Παρουσίαση του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων του εξωτερικού σε ορισμένες από τις αγορές ενδιαφέροντος.

-Επικαιροποίηση των στοιχείων των τουριστικών οδηγών, εκτύπωση νέων και δημιουργία ηλεκτρονικού προωθητικού υλικού.

-Αξιοποίηση διαδικτυακών τεχνολογιών, σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας.

-Συμμετοχή σε εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

-Οργάνωση από τον Δήμο Άνδρου, αλλά και συνδιοργάνωση και υποστήριξη φορέων του νησιού για σειρά πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, με στόχο τη γνωριμία και την ανάδειξη του πολιτιστικού αποθέματος, των πιστοποιημένων πεζοπορικών διαδρομών, την προώθηση του νησιού ως προορισμού εναλλακτικού τουρισμού, την προβολή του μοναδικού οικοσυστήματος της Άνδρου και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Τέλος, να σημειωθεί ότι την οργάνωση των εκθεσιακών συμμετοχών και τη γενικότερη στρατηγική τουριστικής προβολής του Δήμου Άνδρου έχει αναλάβει η MTC GROUP.