Ηλεκτρονική τουριστική προώθηση της Κέας

  • Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου, 2022 - 06:16

Πιστός ο Δήμος Κέας στο “Ηλεκτρονικό marketing τουρισμού 2022-2023”, που επαναλαμβάνει τις εν λόγω υπηρεσίες με απευθείας ανάθεση, για την τουριστική προβολή και ενημέρωση των επισκεπτών του Δήμου Κέας μέσω διαδικτύου.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία απαιτεί ενέργειες που προϋποθέτουν εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε θέματα που δεν μπορούν να καλυφθούν από το υφιστάμενο προσωπικού του Δήμου.

Ο στόχος του Δήμου Κέας  μέσω της υπηρεσίας αυτής, όπως αναφέρεται στην σχετική απόφαση, είναι να συνεχίσει και να εξελίξει την τουριστική του προβολή μέσω διαδικτύου και την προώθηση του προορισμού της Κέας.

Επιπλέον, η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη διαχείριση του τουρισμού και στην λειτουργία των Δημόσιων φορέων. Σε ποσοστό 80% ενισχύουν το ρόλο τους και χρησιμοποιούν ιστότοπους και social media ως εργαλείο διάχυσης πληροφοριών σε κοινότητες που συμμετέχουν ενεργά στην αλληλεπίδραση. Η γρήγορη ενημέρωση του πολίτη αποτελεί στόχο και μέριμνα. Η πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο και η διαρκής τροφοδότησης των ψηφιακών αυτών καναλιών είναι αναγκαία στη σύγχρονη καθημερινότητα. Παράλληλα μέσω αυτών «ακούγεται» η φωνή των πολιτών της Κέας για θέματα που αφορούν την τοπική κοινωνία.

Προβολή και προώθηση

Ο ανάδοχος θα πρέπει να ενημερώνει όσο συχνά χρειάζεται τις ιστοσελίδες του Δήμου kea.gr και destinationkea.com, να προβαίνει στις κατάλληλες προωθητικές ενέργειες (δημιουργία banner, διεξαγωγή campaigns, δημιουργία απλών video, σχεδιασμός αφισών, ηλεκτρονικές αναρτήσεις), ώστε να προβάλλονται οι εκδηλώσεις και η τουριστική δραστηριότητα του Δήμου στο διαδίκτυο και τέλος, να εδραιώσει την παρουσία του Δήμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από ένα ενιαίο, συνεκτικό προφίλ και με συνεχή και συστηματική ροή πληροφοριών. Στις υποχρεώσεις του βρίσκεται επίσης, η τακτική δημιουργία ηλεκτρονικού ενημερωτικού δελτίου (newsletter) με τα νέα του Δήμου και η αποστολή του σε Μ.Μ.Ε. και άλλες επαφές, με στόχο την τουριστική προώθηση του νησιού, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο. Ακόμα θα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και την προώθηση δημοσιεύσεων και advertorials σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα.

Συντήρηση ιστοσελίδων Δήμου

Θα πρέπει επίσης να αναλάβει τη συντήρηση της ιστοσελίδας kea.gr αλλά και του τουριστικού ιστότοπου destinationkea.com. Η εργασία αυτή περιλαμβάνει τεχνικά ζητήματα της ιστοσελίδας (SEO, keywords, descriptions, tags κ.α.), μέριμνα για την αισθητική των σελίδων βάσει της νέας οπτικής ταυτότητας που έχει υιοθετήσει ο Δήμος Κέας, ενώ παράλληλα θα πρέπει να εμπλουτίζει το περιεχόμενο τους με άρθρα και αναρτήσεις σχετικά με την επικαιρότητα και τουριστικά ζητήματα της Κέας.

Βελτίωση τουριστικής ιστοσελίδας

Ειδικά για την ιστοσελίδα destinationkea.com, ο ανάδοχος θα πρέπει μέχρι τη λήξη της σύμβασης του να έχει προσθέσει ορισμένες νέες υποσελίδες. Επίσης η ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι αναγνώσιμη και σε άλλες γλώσσες, πχ γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ρώσικα (εκτός από την κατηγορία “Νέα”). Η μετατροπή του site στις γλώσσες που θα αποφασίσει η Δημοτική Αρχή είναι ευθύνη του αναδόχου. Το κόστος της μετάφρασης των κειμένων βαραίνει το Δήμο Κέας, εφόσον θα πραγματοποιηθεί διαδικασία απευθείας ανάθεσης, όμως ο ανάδοχος της παρούσης θα αναλάβει την ενσωμάτωση στο site χωρίς επιπλέον κόστος.

Γραφείο τύπου

Επιπλέον, ο ανάδοχος θα πρέπει να αναλάβει τις εργασίες που αφορούν στο Γραφείο Τύπου (σύνταξη δελτίων τύπου, επικοινωνία με ΜΜΕ, έκδοση ενημερωτικού Δελτίου Νέων του Δήμου ανά 2/μηνο ή όποτε χρειάζεται σε μορφή newsletter κατάλληλου για εκτύπωση). Στα καθήκοντα αυτά περιλαμβάνονται και αναρτήσεις δημοτικών συμβουλίων, αποφάσεων τοπικών συμβουλίων και Αναλύσεων Υδάτων στη σελίδα του Δήμου kea.gr.

Γραφιστική επιμέλεια τουριστικών εντύπων

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την γραφιστική επιμέλεια σε περίπτωση που χρειαστεί ο σχεδιασμός κάποιου τουριστικού εντύπου σύμφωνα με την οπτική ταυτότητα που έχει ήδη ο Δήμος.

Καμπάνιες για τα απορρίμματα και το περιβάλλον

Και αυτή τη χρονιά η σωστή διαχείριση των απορριμμάτων παραμένει προτεραιότητα του Δήμου. Για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των πολιτών θα φανούν χρήσιμα όλα τα διαδικτυακά μέσα και εφαρμογές που διαθέτει ο Δήμος. Μέσω αυτών θα γίνεται προώθηση της ανακύκλωσης και της πρόληψης παραγωγής απορριμμάτων με προτάσεις και οδηγίες. Ο ανάδοχος ακολουθώντας τον Οδηγό Δήμων για την πρόληψη παραγωγής απορριμμάτων του ΥΠΕΚΑ, θα συμβάλει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών σε περιβαλλοντικά ζητήματα, με την παράλληλη προτροπή των τοπικών επιχειρήσεων να υιοθετήσουν καλές πρακτικές. Τέλος, θα πραγματοποιηθεί καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών για την διαχείριση και την εξοικονόμηση του νερού, ένα ζήτημα που ήδη απασχολεί αρκετά νησιά και για το οποίο θα πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε. Για τα παραπάνω θα χρειαστεί γραφιστική επιμέλεια.

Ψηφιακή πλατφόρμα πολιτισμού kea.blue και εφαρμογή Cityguide Kea

Με την ολοκλήρωση του έργου «Εφαρμογές Ψηφιακού Πολιτισμού με ξενάγηση σε μουσεία, μνημεία και προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων μέσω κινητών τηλεφώνων και tablets για την ανάδειξη του νησιού της Κέας» δημιουργείται η ανάγκη διαχείρισης της Ψηφιακής Πλατφόρμας Πολιτισμού kea.blue και της αντίστοιχης εφαρμογής Cityguide Kea. Ο ανάδοχος θα πρέπει να εμπλουτίζει και να επικαιροποιεί τις πληροφορίες που είναι διαθέσιμες για τους επισκέπτες του νησιού, όπως και να ενημερώνει το ημερολόγιο εκδηλώσεων. Επιπλέον, η ψηφιακή πλατφόρμα θα πρέπει με τη βοήθεια του αναδόχου να είναι προσβάσιμη από τις ιστοσελίδες του Δήμου Κέας, kea.gr και destinationkea.com μέσω banners, σχεδιασμένων σύμφωνα με την αισθητική των ιστοσελίδων.

Ο προϋπολογισμός των παραπάνω εργασιών ανέρχεται στο ποσό των 22.553,12 €.

Ετικέτες: