Ενημερωτική συνάντηση από την Toposophy για την εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης της πρωτεύουσας των Κυκλάδων

Προώθηση και προβολή της Σύρου

  • Πέμπτη, 30 Ιουνίου, 2022 - 06:18

Το σχέδιο των δράσεων προώθησης της Σύρου με βάσει τον στρατηγικό σχεδιασμό που ανέπτυξε η Toposophy για την πρωτεύουσα των Κυκλάδων παρουσιάζουν και αναλύουν στελέχη της προς τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής, τους εκπροσώπους φορέων και τους επιχειρηματίες του κλάδου.

Μία ακόμη ενημερωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες, με τηλεδιάσκεψη αλλά και με δια ζώσης παρουσία ορισμένων προσώπων όπως και του Αντιδημάρχου Τουρισμού, Παναγιώτη Κουταβά στο Επιμελητήριο Κυκλάδων σχετικά με θέματα προώθησης και προβολής των ειδικών μορφών τουρισμού, των νέων προϊόντων καθώς και την “είσοδο” στην κατηγορία των Ψηφιακών Νομάδων.

Παρακάτω ακολουθούν ορισμένα από τα σημαντικά σημεία της παρουσίασης. Όλα τα παραδοτέα της Toposophy σταδιακά θα είναι διαθέσιμα για κάθε ενδιαφερόμενο στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Δράση: Σχεδιασμός πακέτων για Έλληνες και ξένους επισκέπτες με γνώμονα την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Τα πακέτα τα οποία θα είναι διαθέσιμα μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του προορισμού, θα περιλαμβάνουν έναν συνδυασμό υπηρεσιών σε ειδικές τιμές, ως κίνητρο για την επίσκεψη στη Σύρο σε περιόδους μειωμένης κίνησης. Α. Συνεργασία με ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων, άλλων επιχειρήσεων και ηγετικών φορέων της τουριστικής βιομηχανίας. Β. Δημιουργία ειδικής ενότητας στην ιστοσελίδα του προορισμού για απευθείας κρατήσεις στα πακέτα του προγράμματος και καμπάνια προώθησης (ιστοσελίδα προορισμού, social media, καταχωρήσεις σε ΜΜΕ).

Προώθηση και προβολή γαστρονομικής παράδοσης μέσα από παραδοσιακές συριανές συνταγές

Δράση: Έρευνα και παραγωγή πρωτογενούς περιεχομένου που αναδεικνύει τη γαστρονομική παράδοση και τις πολύπλευρες πολιτιστικές επιρροές, για την έκδοση του “Συριανού συνταγολογίου” και την προβολή του μέσω βίντεο.

1. Συνεργασία με τον Σύλλογο Επαγγελματιών Εστίασης “Τερψιχόρη”, σχετικούς φορείς και επαγγελματίες. 2. Συνεργασία με εξειδικευμένο ανάδοχο για την επιμέλεια και τον σχεδιασμό της έκδοσης, τη φωτογράφιση και την παραγωγή των βίντεο (10 βίντεο διάρκειας 5-10' teaser video για προώθηση στα social media). 3. Ένταξη των βίντεο και στην ενότητα Γαστρονομία του syrosisland.

Τοποθέτηση συριανών προϊόντων και ανάδειξη παραδοσιακών τοπικών συνταγών σε εκπομπές και περιοδικά μαγειρικής

Δράση: Τοποθέτηση τοπικών προϊόντων και συνταγών του συριανού συνταγολογίου σε δημοφιλείς εκπομπές και περιοδικά μαγειρικής για την ενίσχυση της εικόνας της Σύρου ως γαστρονομικού προορισμού, αλλά και την προώθηση των γαστρονομικών εμπειριών που θα σχεδιαστούν. 1. Συνεργασία και επιμέλεια παρουσίας σε επιλεγμένες εκπομπές / ενότητες μαγειρικής για την τοποθέτηση συριανών προϊόντων και ανάδειξη παραδοσιακών τοπικών συνταγών.

2. Αφιέρωμα στη γαστρονομική παράδοση της Σύρου στο περιοδικό Γαστρονόμος.

Influencers marketing Campaign για τη προώθηση θεματικών εμπειριών, διαδρομών και δραστηριοτήτων

Δράση: Καμπάνια περιεχομένου σε συνεργασία με opinion influencers και content creators για την προβολή και προώθηση των πακέτων θεματικών εμπειριών που θα αναπτυχθούν, μέσω της αξιοποίησης του δικτύου συνεργατών / influencers της Marketing Greece.

1. Στοχευμένη επιλογή συνεργατών με βάση ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά και φιλοξενία τους για συμμετοχή στις θεματικές εμπειρίες ανάλογα με το προφίλ και τα ενδιαφέροντα τους. 2. Διενέργεια διαγωνισμού από τους συνεργάτες / influencers προς το κοινό τους.

Προώθηση και προβολή του εξειδικευμένου οδηγού για τον προσβάσιμο τουρισμό

Δράση: Περαιτέρω ανάδειξη και προβολή της Σύρου ως προορισμού φιλικού για ΑΜΕΑ σε συνέχεια του Σχεδιασμού Εξειδικευμένου Οδηγού για τον προσβάσιμο τουρισμό στη Σύρο.

1. Ημερίδα παρουσίασης του Οδηγού, προώθηση σε εξειδικευμένες ιστοσελίδες και στην ιστοσελίδα του προορισμού και ενημέρωση εμπλεκόμενων φορέων.

2. Απόκτηση πιστοποιήσεων (Ταξίδι για όλους, Σήμα προσβάσιμου τουριστικού προορισμού) και εγγραφή στο European Network for Accessible Tourism). 3. Δικτύωση με εταιρείες που παρέχουν τεχνολογικές λύσεις για την ενίσχυση του προσβάσιμου τουρισμού.

Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος Syros Cruise Tourism Ambassadors

Δράση: Κατάρτιση ομάδας εθελοντών οι οποίοι θα υποδέχονται τους επιβάτες κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Ερμούπολης, αποτελώντας το πρώτο σημείο επαφής με τον προορισμό για όσους επιβάτες δεν έχουν εκ των προτέρων πραγματοποιήσει κρατήσεις δραστηριοτήτων / εκδρομών από παρόχους υπηρεσιών στη Σύρο.

1. Εκπαίδευση, εξοπλισμός και οργάνωση εθελοντών. 2. Προβολή προγράμματος στην επίσημη ιστοσελίδα του προορισμού. 3. Ενημέρωση εμπλεκόμενων φορέων (εταιρείες κρουαζιέρας, οργανωτές περιηγήσεων).

Ψηφιακοί Νομάδες: Στοχευμένη προώθηση σε συνεργασία με επιλεγμένες πλατφόρμες υψηλού ενδιαφέροντος

Δράση: Προσέγγιση και συνεργασία με κάποιες από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για την Παγκόσμια Κοινότητα Ψηφιακών Νομάδων.

1. websites. 2. Facebook Groups. 3. Συνεργασία για τη δημιουργία περιεχομένου και πρόσκληση επιλεγμένων εκπροσώπων / ambassadors από την κοινότητα. 4. Ανάπτυξη φακέλου στην τράπεζα δεδομένων Coworking Wiki. 5. Δημιουργία πρωτότυπου ταξιδιού – εμπειρίας. 6 Δημιουργία Facebook Group.

Άξονας προώθησης και προβολής σε τουριστικούς φορείς και επιχειρήσεις

Δράση: Δημιουργία ενός εμπορικού οδηγού / εγχειριδίου για επαγγελματίες τουρισμού που θα περιέχει δομημένη πληροφορία σχετικά με το τουριστικό προϊόν του προορισμού.

1. Θα αποτελέσει βασικό εργαλείο προώθησης στην αγορά πακέτων ταξιδιών. 2. Θα χρησιμοποιηθεί ως κύρια πηγή πληροφόρησης των tour operators και των travel agents. 3. Διατίθεται σε στοχευμένες ομάδες επαγγελματιών. 4. Κάλυψη των δαπανών παραγωγής.

Ετικέτες: