Ένα εκτυπωτικά καλαίσθητο έντυπο που θα χρησιμοποιηθεί στις τουριστικές εκθέσεις για προβολή της πρωτεύουσας των Κυκλάδων

Νέο προωθητικό φυλλάδιο της Σύρου για τον τουρισμό

Γ. Βουτσίνος: “Θα ενημερώσω την Τουριστική Επιτροπή γι΄ αυτό που παρέλαβα ώστε να συζητήσουμε στην επόμενη συνεδρίαση”

Στην απόκτηση ενός νέου τουριστικού φυλλαδίου για τις ανάγκες προβολής της Σύρου, προχώρησε ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης και το Γραφείο Τουρισμού, προκειμένου αυτό να χρησιμοποιείται στη συμμετοχή του νησιού στις τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού.

Πρόκειται για ένα εκτυπωτικά καλαίσθητο έντυπο με σημαντικές πληροφορίες για την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, που συνοδεύονται από αντιπροσωπευτικό φωτογραφικό υλικό του νησιού και το οποίο προέκυψε σε συνεργασία του Δήμου με την εταιρεία Bespoke Communications, κατά την πρώτη περίοδο της αντιδημαρχίας Τουρισμού, που είχε αναλάβει αρχικά η Χρηστιάννα Πάπιτση και παρελήφθη από τον σημερινό αντιδήμαρχο Τουρισμού, Γιάννη Βουτσίνο.

Το έντυπο που εκτυπώθηκε στην  Τυποκυκλαδική Α.Ε., θα παρουσιαστεί στα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής, την επόμενη εβδομάδα, οπότε και θα συνεδριάσουν, σύμφωνα με όσα δήλωσε στην “Κοινή Γνώμη”, ο κ. Βουτσίνος.

Ο ίδιος κλήθηκε να μιλήσει αναλυτικά για την αναγκαιότητα ύπαρξης του τουριστικού εντύπου και μάλιστα στην αγγλική γλώσσα, ενώ, όπως τόνισε, αν αυτό το έντυπο είχε προωθηθεί στη θητεία του, τότε εξ αρχής θα είχε συζητηθεί στην Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Σύρου - Ερμούπολης, που συμμετέχουν μέλη της αντιπολίτευσης, καθώς και εκπρόσωποι φορέων και του ΕΟΤ.

Η ταυτότητα της Σύρου

Αρχικά ο αντιδήμαρχος Τουρισμού μίλησε για τη δημιουργία του εντύπου καθώς και για το πότε αποκτήθηκε στον Δήμο. “Υπήρξε ένα παραδοτέο που προέκυψε από συνεργασία της προκατόχου μου και του Γραφείου Τουρισμού με την εταιρεία Bespoke Communications  και αφορά σε αυτό το τουριστικό φυλλάδιο που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες προβολής και προώθησης της Σύρου. Τα φυλλάδια που τυπώθηκαν είναι στην αγγλική γλώσσα και έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί από τον ΕΟΤ, όπως συνηθίζεται να γίνεται”, δήλωσε πρωτίστως, σημειώνοντας πως ουσιαστικά αυτό το έντυπο, “παραδόθηκε στο όριο της αλλαγής στην αντιδημαρχία Τουρισμού”, ενώ πρόσθεσε πως “έγινε επίσης και ένα μονοσέλιδο φυλλάδιο”.

Για το τι αποτυπώνει το νέο προωθητικό έντυπο της Σύρου, ο κ. Βουτσίνος ανέφερε πως “είναι ένα έντυπο που τονίζει τα ιδιαίτερα σημεία του νησιού, δίνει μία γεύση της αρχιτεκτονικής, της ιστορίας, της παράδοσης, του πολιτισμού και της γαστρονομίας”. Πιο αναλυτικά περιέγραψε τα ακόλουθα. “Στο πρωτοσέλιδο αποτυπώνεται η περιοχή Βαπόρια με τη μοναδική ομορφιά που διαθέτει, ενώ εσωτερικά η πρώτη εικόνα είναι ο χάρτης της Σύρου για να γνωρίζουν οι δυνητικοί επισκέπτες που βρίσκεται το νησί γεωγραφικά, όπως επίσης και οι πληροφορίες για το πώς φθάνει κάποιος στο νησί. Ακολουθεί ένα μικρό ιστορικό σημείωμα για τη Σύρο και την ταυτότητά της, με φωτογραφικό υλικό όπως επίσης, αναφορές για το ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό στοιχείο της πόλης, για το Δημαρχείο και το θέατρο “Απόλλων”. Επίσης, υπάρχει μνεία πως η Σύρος έχει αναπτυχθεί πολιτιστικά και φιλοξενεί σπουδαία Φεστιβάλ και παρακάτω γίνεται αναφορά και προβάλλεται η γαστρονομία και τα τοπικά παραδοσιακά γλυκίσματα”.

Την ίδια ώρα, συμπλήρωσε πως “από την περιγραφή δεν λείπουν τα δεδομένα για τα χωριά και την Άνω Σύρο καθώς και οι πληροφορίες για δράσεις στη φύση. Τέλος, στο οπισθόφυλλο υπάρχει το λογότυπο του ΕΟΤ, το τουριστικό λογότυπο του νησιού και υπάρχει και ένα QR code, σκανάροντας το οποίο, ο επισκέπτης μεταφέρεται στο τουριστικό portal του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης”.

Ο κ. Βουτσίνος υπογράμμισε πως “νομίζω πως αναδεικνύονται όλες οι πτυχές του νησιού”.

Την επόμενη εβδομάδα στην Τουριστική Επιτροπή

Για το αν έχει τη σύμφωνη γνώμη της σημερινής Τουριστικής Επιτροπής, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού σημείωσε πως “αυτό το έντυπο επειδή παρελήφθη ουσιαστικά από εμένα καθώς η διοίκηση έχει μία συνέχεια, δεν είχε την έγκριση της Τουριστικής Επιτροπής, γιατί τότε δεν υπήρχε η σημερινή Τουριστική Επιτροπή που έφτιαξα”. Υπογράμμισε όμως πως “αξιοποιήσαμε το παραδοτέο που είχαμε και θα ενημερώσω την Τουριστική Επιτροπή στην επόμενη συνεδρίασή της”, ενώ συμπλήρωσε πως “προφανώς αν ήμουν εγώ αντιδήμαρχος, θα το έφερνα προς ενημέρωση και συζήτηση στην Τουριστική Επιτροπή. Είχε έγκριση του ΕΟΤ και έγιναν και διορθώσεις”.

Για το πού θα αξιοποιηθεί αυτό το έντυπο, ο ίδιος πρόσθεσε πως “αυτό το έντυπο θα το χρησιμοποιήσουμε για τις ανάγκες τουριστικών εκθέσεων” και για το πότε θα το φέρει στην Επιτροπή, σημείωσε πως “η επόμενη συνεδρίαση προγραμματίζω να γίνει την επόμενη εβδομάδα και θα το παρουσιάσω”.

Βελτιώσεις στο τουριστικό portal για τη Σύρο

Δεδομένου πως στο νέο προωθητικό έντυπο υπάρχει το QR code για το τουριστικό portal του Δήμου Σύρου - Ερμούπολης, ο κ. Βουτσίνος έδωσε απαντήσεις για το αν θα υπάρξει οργανωμένη μέριμνα και φροντίδα για την αναβάθμισή του, στο περιεχόμενό του.

“Θα ήθελα να επεξεργαστούμε και να δούμε μία δυνατότητα υποστήριξης του τουριστικού portal του Δήμου διότι δεν είναι δυνατόν εγώ να γνωρίζω πώς θα βελτιωθεί. Θα το θέσω επί τάπητος για να το δούμε, να πάρουμε μία απόφαση και να προχωρήσουμε. Είναι απαραίτητο”, θεώρησε, λέγοντας τέλος πως “απαραίτητο είναι να προχωρήσουμε και στην εκτύπωση ενός ακόμη φυλλαδίου τυπωμένο και στα ελληνικά”.