Τα Χριστούγεννα στη Σύρο προωθούνται στην αγορά της Θεσσαλονίκης
- Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου, 2025 - 06:19
Επισκεψιμότητα από τη Θεσσαλονίκη, καθώς επίσης και τις γύρω περιοχές στοχεύει να κερδίσει η Σύρος για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, μέσω αξιοποίησης των social media, προβάλλοντας ήδη στολισμένο το νησί, όπως όμως και τις πολιτιστικές εκδηλώσεις του.
Πρόκειται για οργανωμένη προωθητική ενέργεια που γίνεται για πρώτη φορά σχετικά με την περίοδο των Χριστουγέννων στη Σύρο, δεδομένης και της ανταπόκρισης της Aegean Airlines στη δρομολόγηση απευθείας πτήσεων με τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιάννης Βουτσίνος μιλώντας στην “Κοινή Γνώμη”, ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης θέλει έμπρακτα και στο κομμάτι που του αναλογεί, να στηρίξει τη σύνδεση με Θεσσαλονίκη, ώστε του χρόνου κατά την αντίστοιχη περίοδο, η πρωτεύουσα των Κυκλάδων – ει δυνατόν - να έχει περισσότερες πτήσεις.
Υπενθυμίζεται πως το “άνοιγμα” προς την αγορά της Θεσσαλονίκης γίνεται στοχευμένα όπως χαρακτηριστικά εξηγεί, σε συνέχεια της στήριξης της αεροπορικής εταιρείας προς τη Σύρο, η οποία ανταποκρίθηκε στα αιτήματα της Δημοτικής Αρχής και για τα Χριστούγεννα. Σύμφωνα με όσα έχουν γνωστοποιηθεί προ δύο εβδομάδων, η Σύρος θα έχει πτήσεις από και προς τη Θεσσαλονίκη για τις ημέρες 19 και 24 Δεκεμβρίου, καθώς επίσης, 4 και 9 Ιανουαρίου.
“Στόχος μας είναι να στηρίξουμε τις πτήσεις και να στηρίξουμε και την τοπική αγορά και τις επιχειρήσεις της Σύρου μέσω της επισκεψιμότητας”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Βουτσίνος, παραθέτοντας και στοιχεία για τη σημαντική απήχηση των πρώτων αναρτήσεων που αφορούν στα Χριστούγεννα, στο νησί.
Αξιοποίηση των social media πρώτη φορά για τα Χριστούγεννα
Ειδικότερα, ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης “τρέχει” ήδη τις αναρτήσεις για την εορταστική περίοδο στο νησί, προβάλλοντας εικόνες και βίντεο στοχευμένα στην αγορά της Θεσσαλονίκης. “Έχει αρχίσει ήδη και “τρέχει” για πρώτη φορά για τη Σύρο - όσον αφορά στα Χριστούγεννα -, προωθητική ενέργεια, μέσω των social media. Αρχίσαμε πιλοτικά με το πρόγραμμα των Χριστουγέννων και τις εκδηλώσεις που είναι προγραμματισμένες σε συνεργασία πάντα με το Τμήμα Πολιτισμού και την αντιδήμαρχο. Επίσης με ένα προωθητικό βίντεο που αποτυπώνει την Ερμούπολη στολισμένη, για το οποίο φρόντισε το Λιμενικό Ταμείο Σύρου”, σημείωσε πρωτίστως ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, λέγοντας πως “υπάρχουν ήδη αναρτήσεις με υλικό για τη Σύρο στις σελίδες της (syrosisland) σε Instagram, Facebook καθώς και στο Tik Tok προκειμένου να τονώσουμε την επισκεψιμότητα στο νησί, την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων. Είναι κάτι που έχει ανάγκη το νησί και προς τα εκεί κοιτάζουμε”. Σύμφωνα με όσα υπογράμμισε, “αρχίζουμε σιγά σιγά γιατί κατανοούμε όλοι πως η επισκεψιμότητα αυτό το διάστημα θα τονώσει και τις επιχειρήσεις”.
Για το υλικό που μέχρι στιγμής προωθείται, ο κ. Βουτσίνος επεσήμανε τα ακόλουθα. “Θεωρώ πως έχουμε επαρκές υλικό για προώθηση. Αυτό που έχει προβλεφθεί στο τουριστικό πλάνο για την επόμενη χρονιά είναι να γίνει κάποιο μοντάρισμα του υλικού για να μη δείχνουμε ίδιες εικόνες συνέχεια. Προς το παρόν προχωράμε με αυτό τον τρόπο. Αν απαιτηθεί τέτοια ανάγκη για νέο υλικό, το εξετάζουμε και θα το φροντίσουμε”, σημείωσε.
Δεδομένου πως η εικόνα της Σύρου πρέπει να είναι ελκυστική και ποιοτική διαφημιστικά, συμπλήρωσε πως οι αναρτήσεις γίνονται οργανωμένα σε συνεργασία με εταιρεία. “Την προώθηση την έχει αναλάβει εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε, διαφορετικά δεν θα μπορούσε να γίνει από τον Δήμο. Είναι εταιρεία που έχει σύμβαση με τον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης. Οι αναρτήσεις αυτές θα παίζουν μέχρι το τέλος του 2025 αδιάκοπα. Έχουμε δαπάνη γι αυτό για να “τρέξει” η διαφήμισή μας”, πρόσθεσε, λέγοντας μάλιστα, πως η Δημοτική Αρχή θα αξιολογήσει και τα αποτελέσματα αυτής της προωθητικής ενέργειας. “Θα δούμε και απολογιστικά τι θα έχουμε καταφέρει για να κινηθούμε κατάλληλα για τις επόμενες χρονιές”, υπογράμμισε.
“Να αποδείξουμε πως αξίζει να εδραιωθούν πτήσεις και τον χειμώνα”
Σχετικά με την ανταπόκριση της Aegean Airlines και τη δρομολόγηση πτήσεων για την εορταστική περίοδο Χριστουγέννων ο αντιδήμαρχος δήλωσε τα παρακάτω. “Κατανοούμε ως μία πολύ σημαντική ευκαιρία τις πτήσεις που δρομολόγησε η Aegean Airlines για τη σύνδεση της Σύρου με τη Θεσσαλονίκη και άρα, με αφορμή και αυτό, έχουμε εστιάσει ώστε να προωθούνται οι αναρτήσεις μας στην αγορά της Θεσσαλονίκης και γενικά της Βόρειας Ελλάδας. Είναι άκρως σημαντικό να κερδίσουμε το “στοίχημα” της αεροπορικής σύνδεσης και για τη χειμερινή περίοδο, έστω και αρχικά την περίοδο των Χριστουγέννων”, σημείωσε.
Μάλιστα, πρόσθεσε στη συνέχεια πως “στοχεύουμε σε αμιγώς εγχώριο κοινό, κατά την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων και γι αυτό εστιάσαμε σε αυτό το κοινό της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας. Είναι σημαντικό να επιλέξει ο κόσμος να επισκεφθεί το νησί μας μέσω της συγκεκριμένης γραμμής και να αποδείξουμε πως αξίζει να εδραιωθούν αυτές οι πτήσεις, αλλά και φυσικά να επεκταθούν το αντίστοιχο διάστημα, την επόμενη χρονιά. Επί της ουσίας, με τις κινήσεις μας θέλουμε έμπρακτα να στηρίξουμε τη συγκεκριμένη αεροπορική σύνδεση με Θεσσαλονίκη”.
Εκτός από το συγκεκριμένο κοινό της Θεσσαλονίκης, οι αναρτήσεις προωθούνται και στην αγορά της Αθήνας. “Βέβαια, στοχεύουμε με τις προωθητικές ενέργειες και στην Αθήνα. Η Σύρος ως πρωτεύουσα των Κυκλάδων είναι κοντινός προορισμός από την Αθήνα και καλό είναι να “ανοίξουμε” τον ορίζοντά μας και για τη χειμερινή περίοδο των Χριστουγέννων. Είναι η πρώτη φορά που ο Δήμος κάνει μία τέτοια προωθητική ενέργεια και είναι κάτι που έχει προβλεφθεί στο τουριστικό πλάνο και της επόμενης χρονιάς”, γνωστοποίησε.
Σημαντική απήχηση από τις πρώτες ημέρες
Ο κ. Βουτσίνος ρωτήθηκε και για τα στοιχεία που έχει καταγράψει – αρχικά – για τις πρώτες ημέρες κατά τις οποίες “τρέχουν” οι αναρτήσεις του βίντεο και του προγράμματος των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων.
“Η ανάρτηση με το βίντεο που δείχνει στολισμένο το νησί έχει πολύ καλή ανταπόκριση. Τις πρώτες δύο ημέρες στο Facebook έχει ήδη 100.000 προβολές. Στο Tik Tok αντίστοιχα το βίντεο έχει 76.000 προβολές μέσα στο ίδιο διάστημα και στο Instagram 84.000 προβολές. Αυτά τα δεδομένα δείχνουν πως ανταποκρίνεται ο κόσμος στη διαφήμιση και νομίζω θα αποδώσει καρπούς”, εκτιμά συγκεκριμένα, προσθέτοντας πως “ακόμη και αυτός που δεν θα επιλέξει τη Σύρο τώρα, αν μη τι άλλο, θα την κρατήσει σαν πιθανό προορισμό, αφού θα έχει πάρει μία “γεύση” μέσω των προωθητικών ενεργειών μας. Έχουμε αντιληφθεί πως όλος ο κόσμος είναι με ένα κινητό στο χέρι, οπότε οι προωθητικές ενέργειες μέσω των social media είναι άκρως απαραίτητο “εργαλείο” για εμάς”.
Σε συνέχεια των ανωτέρω, τόνισε πως “από τα στοιχεία που σας είπα, είμαι ικανοποιημένος και δεν περίμενα τόσες προβολές εξ αρχής, αλλά πηγαίνουμε καλά”.
“Πάντρεμα Τουρισμού - Πολιτισμού”
Για το πόσο σημαντικό είναι το “πάντρεμα” Τουρισμού – Πολιτισμού, δεδομένου πως το νησί, τον χειμώνα και δη την περίοδο των Χριστουγέννων οφείλει να αναπτύξει ακόμη περισσότερο τις εκδηλώσεις του για κατοίκους και επισκέπτες, απάντησε τα εξής. “Θεωρώ είναι απαραίτητο να το κάνουμε αυτό. Και ήδη το έχουμε συζητήσει με την αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Θωμαή Μενδρινού. Ότι δηλαδή, θα μπορούσαμε να στηρίξουμε το νησί το χειμώνα μέσω του Πολιτισμού. Στηρίζουμε τις εκδηλώσεις και θα μπορούσαμε να στηρίξουμε με τέτοιες προωθητικές ενέργειες και το επετειακό έτος για τα 200 χρόνια της Ερμούπολης”, υποστήριξε, λέγοντας πως “δεν λειτουργούμε ατομικά ως Τμήματα, αλλά λειτουργούμε συλλογικά και συνδεόμαστε. Ο Τουρισμός με τον Πολιτισμό στη Σύρο μπορούν και προχωρούν μαζί”.
Επόμενα βήματα για Απόκριες και Πάσχα
Τέλος, για το ποια θα είναι τα παρακάτω βήματα σχετικά με την προβολή της Σύρου μέσω των social media, ο Γιάννης Βουτσίνος υπήρξε σαφής. “Επόμενο βήμα είναι να δούμε σε ποιες αγορές θα στοχεύσουμε και με ποιον τρόπο. Θα το δούμε για να ενισχύσουμε το καλοκαίρι και το island hopping”, πρόσθεσε, γνωστοποιώντας πως “η οργανωμένη προσπάθεια για την προώθηση της Σύρου αρχίζει και αξιοποιούμε τα social media. Ομοίως, θα κινηθούμε και για το καρναβάλι της Σύρου, αλλά και για το Πάσχα, που ούτως ή άλλως είμαστε ένας σταθερά κορυφαίος προορισμός”.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Χριστουγεννιάτικη “απογείωση” με πτήσεις Θεσσαλονίκης - Σύρου
27 Νοε. 2025 - 6:19 - Με τις… βαλίτσες γεμάτες εμπειρίες και οφέλη
11 Νοε. 2025 - 6:19 - Πτωτικά “έκλεισε” η σεζόν για τη Σύρο
23 Οκτ. 2025 - 6:20 - Ταλαιπωρία επισκεπτών από αναμονή για ταξί
17 Οκτ. 2025 - 6:19 - Γ. Βουτσίνος: Συζήτηση με τη Sky Express για τη σύνδεση Σύρου - Αθήνας
10 Οκτ. 2025 - 16:30








Μ.Η.Τ. 232111