Αξιολόγηση του ΕΣΥ: Τι έδειξαν οι πρώτες απαντήσεις από τους πολίτες

  • Σάββατο, 2 Αυγούστου, 2025 - 11:16

Η αξιολόγηση του ΕΣΥ από τους πολίτες συνεχίζεται κανονικά και ήδη διαφαίνεται μια πρώτη εικόνα από τις πρώτες απαντήσεις στα ερωτηματολόγια, που έχουν αποσταλεί.

Μέχρι σήμερα έχει απαντήσει λίγο πάνω από το 30% των ασθενών, αλλά χρειάζεται να ανταποκριθούν περισσότεροι, ώστε να αυξηθούν οι απαντήσεις και να σχηματιστεί μια καλύτερη και πιο σαφής εικόνα για τη συνολική εμπειρία στα δημόσια νοσοκομεία της χώρας.

Το ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης της εμπειρίας του ασθενή βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία από τις 14 Ιουλίου.

 

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας ποντάρει πολλά στο νέο εργαλείο, καθώς, όπως αναφέρει, θα ακουστούν οι φωνές των ασθενών και θα αξιολογηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες. Παράλληλα θα «φωτιστούν» κάποιες πτυχές, που χρήζουν βελτίωσης.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, έχει γίνει, ήδη, μια πρώτη σταχυολόγηση των ευρημάτων.

Όπως διαπιστώνεται, τα πρώτα αποτελέσματα από τη συλλογή και από την ανάλυση των δεδομένων καταδεικνύουν ότι σε γενικές γραμμές η εμπειρία της νοσηλείας στα δημόσια νοσοκομεία αξιολογείται αρκετά θετικά.

Αξιολόγηση του ΕΣΥ: Τι έδειξαν οι πρώτες απαντήσεις από τους πολίτες

Ας δούμε τους βασικούς τομείς, οι οποίοι αξιολογήθηκαν θετικά και αρνητικά αντίστοιχα.

Καταρχάς εκφράστηκε μεγάλη ικανοποίηση για την αλληλεπίδραση με το σύνολο του προσωπικού και για την ευγένεια και τον σεβασμό που εισέπραξαν οι ασθενείς και οι οικείοι τους.

Στα σημεία, που αξιολογήθηκαν θετικά, αν και με χαμηλότερα ποσοστά, περιλαμβάνονται, επίσης:

α) η αριθμητική επάρκεια του νοσηλευτικού προσωπικού,

β) ο συνολικός συντονισμός της φροντίδας, με υψηλά ποσοστά ικανοποίησης να συγκεντρώνουν η συνεργασία μεταξύ Τμημάτων και επαγγελματιών υγείας και η ενημέρωση της θεραπευτικής ομάδας για το ιατρικό ιστορικό και για τη φαρμακευτική αγωγή του ασθενούς,

γ) η συμμετοχή του ασθενούς στη λήψη αποφάσεων, καθώς εκφράστηκε ικανοποίηση για την παροχή ενημέρωσης για τους πιθανούς κινδύνους/επιπλοκές και για την πληροφόρηση συγγενών/φροντιστών,

δ) η παροχή υποστήριξης και ενημέρωσης πριν από το εξιτήριο και

ε) η καθαριότητα του θαλάμου και των χώρων.

Αναλυτικά δείτε εδώ 

mononews.gr