Είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά στις 6 το απόγευμα

Blue Star 2: Παρέκκλιση του δρομολογίου του στο λιμάνι του Λαυρίου, λόγω έκτακτου ιατρικού περιστατικού

Στο λιμάνι του Λαυρίου δένει αυτή την ώρα, το πλοίο Blue Star 2, το οποίο είχε αποπλεύσει από τον Πειραιά στις 6 το απόγευμα με προορισμό τη Σύρο και τα νησιά της Δωδεκανήσου.

Λίγο έξω από το λιμάνι του Πειραιά, με ανακοίνωση, ενημερώθηκαν οι επιβάτες, ότι θα γίνει τροποποίηση δρομολογίου, ώστε το πλοίο να καταπλεύσει στο Λαύριο και να αποβιβάσει ένα έκτακτο ιατρικό περιστατικό.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τον επιβάτη, ο οποίος αντιμετώπισε καρδιολογικό πρόβλημα, παρέλαβε ασθενοφόρο και το πλοίο συνεχίζει κανονικά το προγραμματισμένο δρομολόγιό του προς τα νησιά.