Πρωτοβουλία αλληλεγγύης για τον πυροσβέστη που έχασε τη μοτοσικλέτα του στη φωτιά του Μέγα Γιαλού

Έκκληση στήριξης από τον αντιδήμαρχο Τουρισμού για ενίσχυση σε πυροσβέστη

Με πρωτοβουλία της Δήμητρας Δονδώρου και των φίλων του Συλλόγου Μέγα Γιαλού βρίσκεται σε εξέλιξη μια προσπάθεια στήριξης του επαγγελματία πυροσβέστη Γιώργου, ο οποίος έχασε τη μοτοσικλέτα του κατά τη διάρκεια της πρόσφατης πυρκαγιάς στον Μέγα Γιαλό. 

Τη δράση έκανε ευρύτερα γνωστή μέσω ανάρτησής του ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σύρου, Γιάννης Βουτσίνος, ανακοινώνοντας παράλληλα τη δική του συμβολική συνεισφορά.

Η ανάρτηση του Γιάννη Βουτσίνου

«Φίλοι μου,

Η Σύρος πάντα έδειχνε ομοψυχία στα δύσκολα. Πάντα στεκόταν ενωμένη.

Έτσι και σήμερα, η Δήμητρα Δονδόρου και οι φίλοι του Συλλόγου Μέγα Γιαλού στέκονται με αξιοπρέπεια δίπλα στον Γιώργο μας.

Ο Γιώργος, επαγγελματίας πυροσβέστης, έτρεξε χωρίς δεύτερη σκέψη να βοηθήσει στη φωτιά και, δυστυχώς, μέσα σε αυτή την προσπάθεια έχασε τη μηχανή του.

Γι’ αυτό καταθέτω την πρώτη αντιμισθία μου ως Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σύρου προς όφελος αυτής της προσπάθειας, ως ένα μικρό λιθαράκι για την αντικατάστασή της και ως ένα συμβολικό “ευχαριστώ” σε όλους τους πυροσβέστες που κάθε χρόνο δίνουν μάχη για όλους μας.

Η Σύρος, όπως και η Ελλάδα, βρίσκει πάντα τον τρόπο όταν οι άνθρωποί της ενώνονται.

Μπράβο σας, Φίλοι Μέγα Γιαλού».