Συνάντηση στη Σύρο με την υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη για το σοβαρό θέμα και παρέμβαση από τον δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης και τον πρόεδρο της Νομαρχιακής Επιτροπής Κυκλάδων του ΤΕΕ

“Παραθυράκι” για την Ερμούπολη στο χωροταξικό του τουρισμού

Απέσπασαν δέσμευση για τη δυνατότητα τουριστικής αξιοποίησης των παλιών νεοκλασικών στην πόλη

Θετικές εξελίξεις καταγράφονται αναφορικά με το χωροταξικό του τουρισμού και την Ερμούπολη, σχετικά με τη διασφάλιση της δυνατότητας τουριστικής αξιοποίησης των παλιών νεοκλασικών και μετά την ψήφισή του, - η οποία θα ακολουθήσει προσεχώς -, καθώς η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη έδειξε να ανταποκρίνεται στο αίτημα της τοπικής κοινωνίας, να μη “νεκρώσει” ο ιδιαίτερος αρχιτεκτονικός πλούτος,

Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.

Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.

Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.


*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.