Θετικές εξελίξεις καταγράφονται αναφορικά με το χωροταξικό του τουρισμού και την Ερμούπολη, σχετικά με τη διασφάλιση της δυνατότητας τουριστικής αξιοποίησης των παλιών νεοκλασικών και μετά την ψήφισή του, - η οποία θα ακολουθήσει προσεχώς -, καθώς η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη έδειξε να ανταποκρίνεται στο αίτημα της τοπικής κοινωνίας, να μη “νεκρώσει” ο ιδιαίτερος αρχιτεκτονικός πλούτος,
Το πλήρες περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι διαθέσιμο μόνο για συνδρομητές*.
Εάν είστε ήδη συνδρομητής, συνδεθείτε εδώ.
Εάν δεν είστε, αγοράστε από εδώ τη συνδρομή σας και συνδεθείτε μετά.
Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας.
*Σε 24 ώρες από την ώρα δημοσίευσης θα γίνει διαθέσιμο σε όλους.