Από την Ραδιοτηλεοπτική Επιχείρηση Δήμου Σύρου – Ερμούπολης

Έκδοση ψηφίσματος για την απώλεια του Μπάμπη Γαβριήλ

Η Ραδιοτηλεοπτική Επιχείρηση Δήμου Σύρου – Ερμούπολης αποχαιρετά τον Μπάμπη Γαβριήλ, πρώην μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου κατά τη θητεία 2020–2023.

“Έφυγε σήμερα το πρωί από κοντά μας ένας δραστήριος και δοτικός άνθρωπος, ένας ακούραστος λαϊκός μουσικός, ένας χορευτής, ένα ανήσυχο πνεύμα με βαθιά αγάπη για τον παραδοσιακό πολιτισμό. Μια ψυχή που γεννούσε το γλέντι όπου κι αν βρισκόταν, έχοντας συμμετάσχει σε εκατοντάδες εκδηλώσεις και πανηγύρια και έχοντας γίνει γνωστός γι’ αυτό σε όλο το Αιγαίο.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ραδιοτηλεοπτικής Επιχείρησης Δήμου Σύρου – Ερμούπολης εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του”, τονίζεται.