Πρόστιμο 5.000 ευρώ επιβάλλεται, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, σε πρατήριο υγρών καυσίμων στη Σαντορίνη καθώς σε έλεγχο της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπιστώθηκε ότι παραβίαζε τις κείμενες διατάξεις περί αθέμιτης κερδοφορίας (Νόμος 4818/2021).
Διαφήμιση
Επικαιρότητα
25.06.2026 · 13:27
Μήλος: Σύλληψη 24χρονου για διακίνηση ναρκωτικών
25.06.2026 · 12:47
Υπουργείο Παιδείας: Βγήκαν οι βαθμολογίες για τις Πανελλαδικές 2026
25.06.2026 · 12:24
Σύρος: Πλήθος κόσμου και σήμερα για τη σφράγιση του επετειακού γραμματοσήμου
25.06.2026 · 07:00
Λείπουν χώροι στάθμευσης και μονοδρομήσεις στα χωριά
25.06.2026 · 06:55
Απέρριψαν την πρόταση “εκδίωξης” του Crown Iris
25.06.2026 · 06:50
Σε διαγωνισμό για το νέο κτήριο πολλαπλών χρήσεων του ΕΠΑΛ Νάξου
25.06.2026 · 06:45
Μία νέα γενιά για τη ναυπηγική βιομηχανία
25.06.2026 · 06:40