Εκπαιδευτικά Προγράμματα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων

  • Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου, 2019 - 22:26

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) διοργανώνει το 2019-2020 σειρά προγραμμάτων σύγχρονης εκπαίδευσης για τις επιχειρήσεις του νομού Κυκλάδων.

Το Επιμελητήριο μέσω των σεμιναρίων αυτών επιδιώκει να προσφέρει στην επιχειρηματική κοινότητα της Σύρου, αλλά και των Κυκλάδων γενικά, σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία διαχείρισης και ανάπτυξης των επιχειρήσεων τους.

Το κάθε πρόγραμμα διάρκειας 10 ωρών υλοποιείται στο πλαίσιο των θεματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που διοργανώνει το Επιμελητήριο Κυκλάδων για την ευρύτερη ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων και την αποτελεσματικότερη εφαρμογή τους στο επαγγελματικό πεδίο δράσης και αφορά επιχειρηματίες και εργαζόμενους.

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων εξασφάλισε τα υψηλής ποιότητας σεμινάρια με κορυφαίους εισηγητές του χώρου, οι οποίοι διαθέτουν πλούσια ακαδημαϊκή και επαγγελματική εμπειρία σε ειδικές τιμές για τους εργαζόμενους και τις ταμειακά ενήμερες επιχειρήσεις–μέλη του στις Κυκλάδες.

Τίτλοι Προγραμμάτων: Digital Marketing, Εξυπηρέτηση πελατών, Business Plan, Διαχείριση παραπόνων, Τουριστικό marketing.

Για τον μήνα Οκτώβριο στη Σύρο έχουν οριστικοποιηθεί τα εξής:

· Digital Marketing: Δευτέρα 21 Οκτωβρίου & Τρίτη 22 Οκτωβρίου, ώρες 16.00-20.00

Στο πρώτο σεμινάριο που ξεκίνησε εχθές, εισηγητής ο κ. Γιάννης Αγγελάκης,  πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Από το 1997 δραστηριοποιείται συστηματικά στον τομέα των digital & interactive media. Έχει διατελέσει επί μια δεκαετία στέλεχος στην εταιρεία Forthnet, όπου κατέλαβε διάφορες θέσεις ευθύνης στους τομείς του Μάρκετινγκ, της Εμπορικής Ανάπτυξης Υπηρεσιών, καθώς και Στρατηγικού Σχεδιασμού της εταιρίας.

Έχει διατελέσει επίσης Διευθυντής Μάρκετινγκ στις εφημερίδες Καθημερινή και Αποκαλύψεις, ενώ παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών. Διαθέτει εκτεταμένη διδακτική εμπειρία εκπαιδεύοντας στελέχη εταιριών και σπουδαστές πάνω σε θέματα ψηφιακού marketing, και κάνει συχνά mentoring σε νέους φοιτητές με διαλέξεις σε παν/μια ή ανοιχτά event.

Είναι ιδρυτικό μέλος του ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau) ενώ είναι μέλος των Young Leaders Ελλάδας καθώς και στους διεθνείς φορείς OPA (Online Publishers Association) και ΙΝΜΑ (International News Media Association).

Τον Ιούνιο του 2011 ίδρυσε την εταιρεία Engage Media Greece, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σε επώνυμα brands & διαφημιστικές εταιρίες στον τομέα των social media και Interactive Marketing. Παράλληλα, από τον Σεπτέμβριο 2017 κατέχει τη θέση του Διευθυντή Μάρκετινγκ στην εταιρία πληροφορικής DataConsulting.

· Τουριστικό Marketing: Τετάρτη 30 Οκτωβρίου ώρες 16.00-21.00 & Πέμπτη 31 Οκτωβρίου, ώρες 09.00-14.00

Το συνοπτικό, αλλά εντατικό, σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, οι οποίοι επιθυμούν να εμβαθύνουν και να εξελίξουν τις γνώσεις τους σε όλα τα σύγχρονα θέματα του τουριστικού μάρκετινγκ.

Στο σεμινάριο για το τουριστικό marketing εισηγήτρια η Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Τουριστικό και Πολιτιστικό Μάρκετινγκ στα μεταπτυχιακά Προγράμματα MBA Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent, και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, μιας και κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ.

Από το 2014 ασχολείται και με την ανάπτυξη του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πειραιώς στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Έως σήμερα έχει συμβάλλει στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Τουρισμού με επιστημονικές εργασίες σε διεθνή περιοδικά, εκδόσεις, κεφάλαια σε βιβλία μετά από κρίση και συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια Μάρκετινγκ και ως reviewer στις κορυφαίες ενώσεις του Μάρκετινγκ & του Μάνατζμεντ παγκοσμίως.

Είναι μέλος Διεθνών (American Marketing Association, European Marketing Academy) κι Ελληνικών Ενώσεων (Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, Οικονομικό Επιμελητήριο, Ελληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων, κλπ).

Κόστος συμμετοχής:

• 60 € ανά ενότητα για την παρακολούθηση δύο ή περισσοτέρων ενοτήτων

ή συμμετοχής πάνω από δύο ατόμων της ίδιας επιχείρησης.

• 80 € για την παρακολούθηση μίας ενότητας.

• 120 € για την παρακολούθηση μη μελών.

Διάστημα υλοποίησης: Οκτώβριος 2019 έως Μάρτιο 2020

Κάθε ενδιαφερόμενος καλείται να δηλώσει το ενδιαφέρον του υποβάλλοντας ηλεκτρονικά αίτηση έως 15/10/2019 στον σύνδεσμο https://www.e-kyklades.gr/articles/seminaria

Μετά τη συγκέντρωση των αιτήσεων και τη συμπλήρωση του απαραίτητου αριθμού ενδιαφερομένων, θα ανακοινωθούν οι ημερομηνίες διεξαγωγής των σεμιναρίων.