Συνάντηση του Γ.Γ. του ΕΟΤ, Δ. Φραγκάκη με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Γ. Ρούσσο στη Σύρο

Συνεργασία EOT και Επιμελητηρίου για την προβολή των Κυκλάδων

  • Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2021 - 06:20

Ισχυρή συνεργασία προετοιμάζονται να αναπτύξουν ο ΕΟΤ με το Επιμελητήριο Κυκλάδων για την προβολή των νησιών του νομού, σύμφωνα με όσα καθιστά γνωστά ο Γ.Γ. του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, στις δηλώσεις του στην “Κοινή Γνώμη”.

Ειδικότερα, σε συνέχεια συνάντησης - σύσκεψης που πραγματοποίησε ο ίδιος με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Γιάννη Ρούσσο στη Σύρο προ ημερών, σκιαγράφησε το πλαίσιο της συνεργασίας που μπορούν να έχουν στο εξής οι δύο πλευρές, προκειμένου να προωθηθούν ακόμη περισσότερο οργανωμένα οι Κυκλάδες.

Δυνατό χαρτί γι αυτήν τη συνεργασία αποτελεί αναμφισβήτητα η γαστρονομία, με φόντο και το δίκτυο Aegean Cuisine που έχει αναπτύξει το Επιμελητήριο Κυκλάδων, με σκοπό την ανάδειξη και προώθηση της γαστρονομικής ταυτότητας του νομού.

Ο κ. Φραγκάκης συνομίλησε με τον κ. Ρούσσο γενικότερα για την τουριστική προβολή των Κυκλάδων, καθώς επίσης πληροφορήθηκε για τις πρωτοβουλίες κι ενέργειες του Επιμελητηρίου Κυκλάδων αναφορικά με τη στήριξη των επιχειρήσεων στην Covid-19 εποχή.

Επιπλέον, στον κ. Φραγκάκη έγινε παρουσίαση όλων των σύγχρονων και ψηφιακών “εργαλείων” που διαθέτει το Επιμελητήριο Κυκλάδων για την προβολή και ενίσχυση των επιχειρήσεων – μελών του γενικότερα.

Αξίζει να σημειωθεί πως για τη συγκεκριμένη συνάντηση μίλησε στην εφημερίδα ο Γ.Γ. του ΕΟΤ, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, για το οποίο αναγνώρισε πως αναπτύσσει έργο, που όμοιό του δεν συναντά κάποιος εύκολα σε άλλα Επιμελητήρια της χώρας.

Σημειώνεται πως τον κ. Φραγκάκη στις επαφές του συνόδευε ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού στις Κυκλάδες, Μιχάλης Παράβαλος.

Αντανακλαστικά για επιχειρηματική στήριξη σε περίοδο πανδημίας

Ειδικότερα, ο κ. Φραγκάκης γνωστοποίησε το περιεχόμενο των συζητήσεων με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, ξεκινώντας από το σημαντικό θέμα της στήριξης προς τα μέλη του, με φόντο τη δεύτερη τουριστική σεζόν σε καιρό πανδημίας.

“Συζητήσαμε αρκετά στο Επιμελητήριο Κυκλάδων. Αρχικά μου έγινε μία παρουσίαση σχετικά με τα ψηφιακά μέσα που έχει αναπτύξει το Επιμελητήριο, τα οποία είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέροντα ενώ μου έγινε ενημέρωση ειδικά για τον τουρισμό και για το πώς προχώρησε η εκπαίδευση στους επιχειρηματίες του τουρισμού, τόσο πέρυσι, όσο και φέτος, αναφορικά με τα πρωτόκολλα και τα μέτρα για τον κορωνοϊό” σημείωσε ο κ. Φραγκάκης, τονίζοντας παράλληλα πως πληροφορήθηκε σχετικά και με το πως προχωρά “το ζήτημα των online υπηρεσιών στην περίοδο της πανδημίας”.

Κατόπιν των ανωτέρω, ο ίδιος εξήρε τις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου, λέγοντας τα εξής: “Πραγματικά έχει γίνει μία καταπληκτική δουλειά από το Επιμελητήριο Κυκλάδων. Λίγα Επιμελητήρια έχουν κάνει τη δουλειά που έχει κάνει το Επιμελητήριο Κυκλάδων”.

Κοινός τόπος η γαστρονομία

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στον τομέα της γαστρονομίας, καθώς αποτελεί την κοινή βάση των δύο πλευρών για την ανάπτυξη μίας σπουδαίας συνεργασίας, από την οποίαν θα βγουν ωφελημένα τα νησιά.

“Με το Επιμελητήριο Κυκλάδων ταυτιζόμαστε στο κομμάτι της γαστρονομίας, καθώς για τον ΕΟΤ η γαστρονομία είναι ένας από τους τέσσερις βασικούς πυλώνες προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο εξωτερικό. Το Aegean Cuisine είναι μία εξαιρετική προσπάθεια” παρατήρησε αρχικά ο κ. Φραγκάκης, εξηγώντας βέβαια πως, αν και είναι μία προσπάθεια που βρίσκεται σε σχετικά αρχικό στάδιο, ωστόσο υπάρχει ανοικτός ορίζοντας για την ανάπτυξή της.

“Νομίζω πως είναι ακόμη στην αρχή της. Χρειάζεται δουλειά για να ενταχθούν στο δίκτυο κι άλλες επιχειρήσεις. Συζητήσαμε και γι αυτό το θέμα” τόνισε ο ίδιος, λέγοντας ειδικότερα πως, “ο πυρήνας της κουβέντας μας όμως είναι ο τρόπος με τον οποίον θα συνεργαστεί το Επιμελητήριο Κυκλάδων με τον ΕΟΤ προκειμένου να μπορέσουμε να ενσωματώσουμε και στη δική μας στρατηγική, προβολές γαστρονομίας, τη λογική του Επιμελητηρίου”.

Πιο αναλυτικά, ο Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε πως για τον ΕΟΤ και το Επιμελητήριο είναι ταυτόσημο “ότι η γαστρονομία πάει μαζί με τα προϊόντα”.

Ως εκ τούτου, γνωστοποίησε πως, “Μιλήσαμε αναλυτικά για πολλά θέματα και τους ενημέρωσα ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχουμε μία συνεργασία με ένα πολύ μεγάλο τηλεοπτικό δίκτυο του εξωτερικού όπου θα κάνουμε μία πολύ μεγάλη καμπάνια για το ελληνικό κρασί. Προφανώς οι Κυκλάδες πρέπει να είναι 100% μέσα. Συζητήσαμε για το πώς θα γίνει αυτό”.

Πέραν των ανωτέρω, ο Γενικός γνωστοποίησε πως η συνεργασία των δύο πλευρών θα αναπτυχθεί και όσον αφορά τις εκθέσεις του εξωτερικού.

“Ζήτησα από το Επιμελητήριο συνεργασία προκειμένου να εμφανιστούμε μαζί σε κάποιες διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού το 2022. Διευκρινίζω πως εμείς δεν πάμε στις εκθέσεις για βόλτα. Αυτό έχει αλλάξει από προ Covid-19 εποχή. Κάνουμε και παράλληλα events, είτε στην έκθεση, είτε εκτός. Τα γαστρονομικά events που θα κάνουμε το 2022 θα είναι πολλά. Προφανώς με το Επιμελητήριο Κυκλάδων μπορούμε να συνεργαστούμε και να κάνουμε σημαντικά πράγματα. Θα εξετάσουμε ποια προϊόντα θέλουμε να προωθήσουμε και με ποιον τρόπο θα το κάνουμε”.

Προβολή στο εξωτερικό

Αναφορικά με τα περιθώρια συνεργασίας, ο κ. Φραγκάκης εξήγησε πως αυτά εκτείνονται και στο κομμάτι των συνεργασιών που συνδέεται με την προβολή των προορισμών μέσω ξένων δημοσιογραφικών αποστολών.

“Επίσης, είπαμε ότι θα κάνουμε κάποιες συνεργασίες σε επίπεδο επικοινωνίας μέσω δημοσιογράφων του εξωτερικού, μέσω Μέσων Ενημέρωσης του εξωτερικού, που έρχονται στη χώρα μας με δική μας πρωτοβουλία και δαπάνη προκειμένου να κάνουν fam trips και press trips. Άρα, τα περιθώρια συνεργασίας είναι πολύ μεγάλα” επανέλαβε αρκετές φορές ο Γενικός, σημειώνοντας τέλος πως, “Είδα πολύ θετική διάθεση από το Επιμελητήριο και πιστεύω ότι μπορούμε να συνεργαστούμε”.

Ο ίδιος έκλεισε τις δηλώσεις του, λέγοντας πως, “φυσικά σε αυτό θα εμπλέξουμε και την Περιφέρεια, που ούτως ή άλλως, συνεργαζόμαστε στο κομμάτι των εκθέσεων. Αλλά βλέπουμε πως με το Επιμελητήριο Κυκλάδων θα έχουμε μία πολύ καλή συνεργασία”.