Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Πάρου

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

Πάρος, 8 Νοεμβρίου 2021

Αριθμ. Πρωτ.: 19689

Α Π Ο Φ Α Σ Η Δ Η Μ Α Ρ Χ Ο Υ

- 1163 -

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Έχοντας υπόψη:

Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87Α΄), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133Α΄) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν. 4623/2019 (134 Α΄).

Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Την υπ’ αρίθμ. 28549/16-04-2019 (ΦΕΚ 1327/17-04-2019 τεύχος Β΄) απόφαση του ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το Ν. 3852/2010 όπως ισχύει».

Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87Α΄), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν. 4483/2017 (107 Α΄) και της παρ. 3 ε΄ του άρθρου 3 του Ν. 4051/2012 (40 Α΄) αναφορικά με την αντιμισθία.

Το γεγονός ότι ο Δήμος Πάρου εμπίπτει στις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 και σύμφωνα με τα επίσηµα πληθυσµιακά δεδοµένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της ΕΛ.ΣΤΑΤ., ο μόνιμος πληθυσμός του ανέρχεται σε 13.715 κατοίκους κατά συνέπεια εντάσσεται στους Δήμους µε πληθυσµό µέχρι 20.000 κατοίκους.

Το γεγονός ότι ο Δήμος Πάρου έχει επτά (7) Κοινότητες.

Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν τέσσερις (4) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και ένας (1) άμισθος.

Την Εγκύκλιο 82/59633/20-08-2019 περί ορισμού Αντιδημάρχων του Υπουργείου Εσωτερικών.

Την Εγκύκλιο 48/22119/07-04-2020 περί ορισμού Αντιδημάρχων του Υπουργείου Εσωτερικών.

10.Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου ΦΕΚ 2583 τ. Β΄/24-9- 2012 όπως τροποποιήθηκε με τa ΦΕΚ 1507 τ. Β΄/20-6-2013, 3077 τ. Β΄/06-09-2017 και 725 τ. Β΄/04-03-2019.

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι

Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Πάρου, με θητεία από 8-11-2021 μέχρι 7-11-2022 και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες, ως εξής:

1. Τον κ. Κεμπάμπη Παναγιώτη, έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Πάρου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου προστασίας και προαγωγής της δημόσιας υγείας και πρόνοιας.

Tις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.

Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών στην Κοινότητα Πάρου με αναπληρωτή τον Σάμιο Αθανάσιο.

Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν την παραχώρηση της απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών μισθωτηρίων στην Κοινότητα Πάρου με αναπληρωτή τον Σάμιο Αθανάσιο.

Τις κατά τόπο αρμοδιότητες για την Κοινότητα Πάρου και ειδικότερα τις εξής:

α. Προγραμματίζει και παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Κοινότητα.

β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Κοινότητα.

γ. Συνεργάζεται με τον Πρόεδρο της Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.

δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της Κοινότητας.

ε. Έχει την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

6. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.

7.Tην έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

8. Τη θεώρηση του γνησίου τους υπογραφής.

2. Την κ. Σαρρή-Παπακυρίλλου Θεοδώρα του Βασιλείου, έμμισθο Αντιδήμαρχο και τους μεταβιβάζει τους παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του γραφείου Κοινωνικής Μέριμνας και πολιτικών ισότητας φύλων.

Τον έλεγχο τους τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, τους επιβολής προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από τους και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών στις Κοινότητες Αγκαιριάς, Λευκών και Κώστου με αναπληρωτή το Ρούσσο Βατίστα.

Τον έλεγχο τους τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν την παραχώρηση τους απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας από τους και την υπογραφή των σχετικών μισθωτηρίων τους στις Κοινότητες Αγκαιριάς, Λευκών και Κώστου με αναπληρωτή το Ρούσσο Βατίστα.

Τους κατά τόπο αρμοδιότητες για τις Κοινότητες Αγκαιριάς, Λευκών και Κώστου και ειδικότερα τους εξής:

α. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται τους Κοινότητες.

Β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται τους Κοινότητες.

Γ. Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα των Κοινοτήτων.

Ε. Έχει την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

8. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της.

9. Την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

10. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

3. Τον κ. Ρούσσο Βατίστα, έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Πάρου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών εκτός του Γραφείου Δημοτικής Περιουσίας στο οποίο θα αναπληρώνει τον Αντιδήμαρχο Μαλαματένιο Εμμανουήλ.

Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Απασχόλησης και Τουρισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

Τη λειτουργία και εποπτεία των υπηρεσιών του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.

Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, της επιβολής προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών στις Κοινότητες Μάρπησσας και Αρχιλόχου, με αναπληρώτρια τη Θεοδώρα Σαρρή-Παπακυρίλλου.

Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν την παραχώρηση της απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών μισθωτηρίων στις Κοινότητες Μάρπησσας και Αρχιλόχου, με αναπληρώτρια τη Θεοδώρα Σαρρή-Παπακυρίλλου

Τις κατά τόπο αρμοδιότητες για τις Κοινότητες Μάρπησσας και Αρχιλόχου και ειδικότερα τις εξής:

α. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Κοινότητες.

β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις Κοινότητες.

γ. Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα των Κοινοτήτων.

8. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της.

9. Την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

10. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

4. Τον κ. Σάμιο Αθανάσιο, έμμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Πάρου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα:

Α. Του Τμήματος Υποστήριξης των Πολιτικών Οργάνων

Β. Του Τμήματος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

Γ. Του Τμήματος Αστικής Δημοτικής Κατάστασης Αλλοδαπών και Μετανάστευσης

Δ. Του Τμήματος Κ.Ε.Π.

2. Tη χορήγηση αδειών προσωπικού.

3.Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δημοτικής Αστυνομίας.

4.Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας της Δ/νσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Υπηρεσιών Δόμησης και Περιβάλλοντος.

6. Την τέλεση πολιτικών γάμων αναπληρώνοντας τον Αντιδήμαρχο Μαλαματένιο Εμμανουήλ.

7. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στη χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς και τη χορήγηση και υπογραφή των σχετικών αδειών στην Κοινότητα Νάουσας με αναπληρωτή το Κεμπάμπη Παναγιώτη.

8. Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν την παραχώρηση της απλής χρήσης κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών μισθωτηρίων στην Κοινότητα Νάουσας με αναπληρωτή τον Κεμπάμπη Παναγιώτη.

9. Τις κατά τόπο αρμοδιότητες για την Κοινότητα Νάουσας και ειδικότερα τις εξής:

α. Προγραμματίζει και παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην Κοινότητα.

β. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Κοινότητα.

γ. Συνεργάζεται με τον Πρόεδρο της Κοινότητας για την επίλυση των προβλημάτων της.

δ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της Κοινότητας.

ε. Έχει την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

10. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.

11. Την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

12. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

5.Τον κ. Μαλαματένιο Εμμανουήλ, άμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Πάρου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ’ ύλην αρμοδιότητες:

1. Την τέλεση πολιτικών γάμων αναπληρώνοντας την Αντιδήμαρχο Σαρρή-Παπακυρίλλου Θεοδώρα.

2. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, με αναπληρωτή τον Αντιδήμαρχο Ρούσσο Βατίστα εκτός από το Γραφείο Απασχόλησης και Τουρισμού και τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.

3. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Δημοτικής Περιουσίας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, με αναπληρωτή τον Αντιδήμαρχο Ρούσσο Βατίστα.

4. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας και Πολιτισμού με αναπληρώτρια την Αντιδήμαρχο Σαρρή-Παπακυρίλλου Θεοδώρα

5. Τη σύνταξη και υπογραφή απαντήσεων σε πολίτες και υπηρεσίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.

6. Την έκδοση και υπογραφή όλων των εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

7. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

Β. Οι ανωτέρω ορισθέντες αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.

Γ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάσει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Βατίστας Ρούσσος και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται κατά σειρά αναπλήρωσης από την Αντιδήμαρχο κ. Θεοδώρα Σαρρή-Παπακυρίλλου και όταν απουσιάζει από τον κ. Αθανάσιο Σάμιο.

Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Έγγραφα αρμοδιότητας των Αντιδημάρχων, τα οποία εκφράζουν άποψη ή χαράσσουν πολιτική του Δήμου, συντάσσονται σε σχέδιο από τους Αντιδημάρχους και φέρουν την υπογραφή του Δημάρχου.

ΣΤ. Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, να δημοσιευθεί μία φορά σε ημερήσια ή εβδομαδιαία εφημερίδα του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Ο Δήμαρχος Πάρου

Μάρκος Ι. Κωβαίος

Αριθμός Φύλλου: 
5756