Τροποποίηση απόφασης αντιδημάρχων Δήμου Τήνου - μεταβίβασης αρμοδιοτήτων, από το Δήμο Τήνου

  • Πέμπτη, 27 Ιουλίου, 2023 - 15:59
  • /   Eνημέρωση: 18 Δεκ. 2023 - 12:22
  • /   Συντάκτης: Ρένα Ρούσσου

ΑΔΑ: ΡΟΤΙΩΗ6-616

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΤΗΝΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Τήνος, 20 Ιουλίου 2023

Αριθ. Πρωτ.: 9742

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 12/Β/2023

ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση Απόφασης Αντιδημάρχων Δήμου Τήνου - μεταβίβασης αρμοδιοτήτων»

Ο Δήμαρχος Τήνου έχοντας υπόψη:

Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν. 4623/2019 (Α’134)

Τις διατάξεις του αρ.2 του Ν.3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος Β) απόφαση ΥΠ.ΕΣ.

’Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκηση της Χώρας, σύμφωνα με το ν.3852/2010, όπως ισχύει

Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν. 4483/2017 (Α’ 107) και της παρ.3 ε’ άρθρο 3 του Ν. 4051/2012 (Α’40), αναφορικά με την αντιμισθία

Την υπ’αρ.ΓΠ-192/18-03-2014 Απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής» Τροποποίηση Απόφασης ,με αρ.2891/15-03-2013 (ΦΕΚ 630/τα’Β/2013 με θέμα «Αποτελέσματα Απογραφής Πληθυσμού-Κατοίκων 2011 που αφορούν στον De Facto πληθυσμό της Χώρας (ΦΕΚ Β’699)»

Το γεγονός ότι ο Δήμος Τήνου αποτελείται από τρεις (3) Δημοτικές Ενότητες και μπορεί να οριστούν πέντε(5) Αντιδήμαρχοι, ήτοι τέσσερις (4) έμμισθοι και ένας(1) άμισθος

Τις σχετικές εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ. περί ορισμού αντιδημάρχων και διαδικασίας συγκρότησης και εκλογής μελών της Ο.Ε & της επιτροπής ποιότητας ζωής.

Τον οικείο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Τήνου όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

Την με αρ. 42/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Σύρου

Το από 25 Αυγούστου 2019 πρακτικό ορκωμοσίας της νέας Δημοτικής Αρχής

Τις διατάξεις του Ν.4647/2019(βλ.αρ.47)ΦΕΚ Α’204/16.12.2019

Την υπ’άρ.01/Β/2023 απόφαση με ΑΔΑ:9ΩΥ5ΩΗ6-ΚΙΥ

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

Α. Τροποποιεί την υπ’ άρ.01/Β/2023, ΑΔΑ:9ΩΥ5ΩΗ6-ΚΙΥ, απόφασή του ως κατωτέρω :

1) Στην κ. Λουκριτία Άνδροβικ –Ρουγγέρη του Λορέντζου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Υποδομών, Εγκαταστάσεων & Πολιτικής Προστασίας με αντιμισθία τροποποιεί τις αρμοδιότητες ως εξής:

Την καθοδήγηση, εποπτεία και συντονισμό ενεργειών και δράσεων που αφορούν την υλοποίηση Τεχνικών Έργων (σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσιακές μονάδες και τους αρμόδιους αντιδημάρχους ή/και εντεταλμένους συμβούλους).

Την ευθύνη της συντήρησης, επισκευής και διαχείρισης των Δημοτικών κτιρίων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση και επισκευή των σχολικών μονάδων (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και τους αρμόδιους αντιδημάρχους ή/και εντεταλμένους συμβούλους).

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του τομέα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Εθελοντισμού.

Την ευθύνη του συντονισμού της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου, την εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών και τη συνεργασία με αυτές κατά τις διατάξεις του νόμου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη θεμάτων που σχετίζονται με την αδειοδότηση, πιστοποίηση, λειτουργία, συντήρηση κλπ των παιδικών χαρών και συναφών χώρων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη θεμάτων που σχετίζονται με την αδειοδότηση, πιστοποίηση, λειτουργία, συντήρηση κλπ των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση και επισκευή οδών, πλατειών και κοινόχρηστων χώρων.

Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην Δημοτική Ενότητα Εξωμβούργου.

Την εποπτεία και την ευθύνη επί όλων των θεμάτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, το συντονισμό όλων των δράσεων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και εν γένει διαχείριση φυσικών καταστροφών και κρίσεων εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών.

Τη συνεργασία με τους Προέδρους και τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων της Δ.Ε. Εξωμβούργου για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δηµόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητας της, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο.

Την εισήγηση στα αρµόδια όργανα του Δήµου για τα θέµατα των αρµοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

2) Στην κ. Νικολέτα Τριανταφύλλου – Οριάνου του Γεωργίου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Ενέργειας & Βιώσιμης Κινητικότητας με αντιμισθία τροποποιεί και συμπληρώνει τις αρμοδιότητες ως εξής:

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του Ηλεκτροφωτισμού Δημοτικών Οδών, Πλατειών και Κοινόχρηστων Χώρων του Δήμου Τήνου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της εξοικονόμησης ενέργειας.

• Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της λειτουργίας και συντήρησης του Ελικοδρομίου.

• Την προώθηση βιώσιμων τρόπων μετακίνησης.

• Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των κυκλοφοριακών και συγκοινωνιακών θεμάτων.

Τον συντονισμού των θεμάτων οδοσήμανσης του Δήμου Τήνου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της προώθησης και στήριξης της ενδοδηµοτικής αποκέντρωσης (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς).

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του τομέα Κοινωνικής Προστασίας –Πρόνοιας και των Κέντρων Κοινότητας του Δήμου.

Την ορθή λειτουργία και ασφάλεια των Δημοτικών Κτιρίων, την επιμέλεια για την εύρυθμη λειτουργία αυτών καθώς και την μέριμνα και τήρηση απογραφής αναγκών και της διατήρησης του εξοπλισμού.

Την εποπτεία για την προετοιμασία των κάθε είδους δημοπρασιών, που αφορούν στην εκποίηση ή στην εκμίσθωση ακινήτων ή κινητών πραγμάτων του Δήμου και στην αγορά ή μίσθωση εκ μέρους του Δήμου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη και εν γένει το συντονισμό των θεμάτων και την εφαρμογή μέτρων για την προαγωγή της Υγείας και της Ασφάλειας των εργαζομένων κατά την εργασία σε συνεργασία με τον Τεχνικό Ασφαλείας και Ιατρό Εργασίας και την παροχή μέτρων ατομικής προστασίας.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας του Τμήματος Κ.Ε.Π.

Την εποπτεία και την ευθύνη για θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, όπως και των υποχρεωτικών αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο Πρόγραμμα Διαύγεια, Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. και Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την αξιοποίηση, διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη διαχείρισης και φύλαξης των αρχείων του Δήμου.

Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.

Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τα ανεπιτήρητα παραγωγικά ζώα.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της διαχείρισης των θεμάτων της Καθημερινότητας και των αιτημάτων των Πολιτών της Δημοτικής Ενότητας Πανόρμου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του συντονισμού της επικοινωνίας με τους πολίτες, λειτουργώντας ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις υπηρεσίες του Δήμου και τους δημότες της Δημοτικής Ενότητας Πανόρμου

Την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες την Δημοτική Ενότητα Πανόρμου, καθώς και την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων.

Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται στην Δημοτική Ενότητα Πανόρμου.

Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Πανόρμου σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

Τη συνεργασία με τον πρόεδρο και τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου της Κοινότητας Πανόρμου για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρµοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δηµόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήµατα αρμοδιότητας της, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο.

Την εισήγηση στα αρµόδια όργανα του Δήµου για τα θέµατα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Την συντήρηση αγροτικής οδοποιίας του Δήμου Τήνου.

Β. Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’άρ.01/Β/2023 προηγούμενη απόφαση Δημάρχου.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μια ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία εφημερίδα της πρωτεύουσας του νομού και αναρτάται και στην ιστοσελίδα του Δήμου, σύμφωνα με το αρ. 59 παρ. 5 του Ν. 3852/2010, καθώς και στο Πρόγραμμα Διαύγεια, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του αρ. 2 του Ν. 3861/2010, όπως ισχύει.

Ο Δήμαρχος Τήνου

Ιωάννης Σιώτος

Αριθμός Φύλλου: 
6175