Για προϊόντα, υπηρεσίες, τηλεπικοινωνίες και τραπεζικές συναλλαγές οι περισσότερες καταγγελίες το 2023
- Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου, 2024 - 18:17
Προϊόντα και υπηρεσίες, τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες ήταν οι κατηγορίες για τις οποίες δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) το 2023.
Όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωσή της η Ένωση, «με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι – καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τη λειτουργία των νοικοκυριών τους».
Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι ακόλουθες:
Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%
Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%
Τηλεπικοινωνίες: 25,48%
Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%
Ακίνητα: 2,66%
Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%
Διάφορα: 1,52%
Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%
Τρόφιμα: 0.76%
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπογραμμίζει ότι το 2023, διαχειρίστηκε το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε, επιφέροντας στους καταναλωτές οικονομικό και ηθικό όφελος ενώ τους παρείχε εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, για τα δικαιώματά τους, κι όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της «ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί».
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- "Ο λόγος στα παιδιά"
15 Μαΐου. 2024 - 6:15 - Πέθανε ο δημοσιογράφος Σέργιος Τράμπας
14 Μαΐου. 2024 - 18:44 - Πράσινο φως από το ΣτΕ για την κυκλοφορία των mini bus στα νησιά
14 Μαΐου. 2024 - 17:23 - Πρόγραμμα Παιδικών Εξοχών και κατασκηνώσεων: Διπλασιάστηκαν οι θέσεις για παιδιά και ενήλικες με αναπηρία
14 Μαΐου. 2024 - 16:44 - Θεσπρωτία: Από ανακοπή καρδιάς ο θάνατος του 17χρονου μαθητή που διάβαζε για τις Πανελλήνιες
14 Μαΐου. 2024 - 10:53