Εξαγωγές λουκουμιών στη Ρωσία για τη βιοτεχνία λουκουμιών “Α & Β Λειβαδάρας ΟΕ”

Επιχειρηματικός ορίζοντας στο παραδοσιακό προϊόν

Νέα συνεργασία στην ειδική συσκευασία για την ΤΥΠΟΚΥΚΛΑΔΙΚΗ ΑΕ

Ένα νέο επιχειρηματικό άλμα στην απαιτητική αγορά της Ρωσίας επιτυγχάνει η βιοτεχνία λουκουμιών “Α & Β Λειβαδάρας ΟΕ” μέσω της συνεργασίας που αναπτύσσει με την εταιρεία ELLATICA, αφού, εξασφαλίζοντας τη δημιουργία μίας συσκευασίας ειδικών προδιαγραφών στην εκτυπωτική μονάδα ΤΥΠΟΚΥΚΛΑΔΙΚΗ ΑΕ, θα μπορεί να προωθεί τα παραδοσιακά προϊόντα της μέσω σούπερ μάρκετ στις χώρες ΚΑΚ (Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών).

Πρόκειται για ένα παράδειγμα ανάπτυξης υγιούς εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας, μέσω του οποίου επιπλέον, θα προβάλλεται η Σύρος και το κατεξοχήν παραδοσιακό προϊόν της, το λουκούμι, σε μία χώρα με μεγάλο αριθμό πολιτών, που θα μπορούν να γεύονται τις ιδιαίτερες γεύσεις που παράγει η βιοτεχνία λουκουμιών αγοράζοντας τα προϊόντα μέσω σούπερ μάρκετ.

Αναφορικά με το γεγονός προέβη σε δηλώσεις στην “Κοινή Γνώμη” τόσο ο ιδιοκτήτης της βιοτεχνίας, Αντώνης Λειβαδάρας, όσο όμως και η υπεύθυνη της εταιρείας που εξάγει ελληνικά προϊόντα στην Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών, Elena Tsvigoun κατά τη διάρκεια της συάντησής τους στη Σύρο.

“Άνοιγμα” σε νέα αγορά

“Έχουμε ξεκινήσει εξαγωγές από το 1984 στη Γαλλία, στην Αμερική, στον Καναδά και σε πιο μικρές ποσότητες σε κάποια άλλα μέρη. Εδώ και δύο χρόνια προσπαθούμε να μπούμε και στη Ρωσία, καθώς απαιτούνται πολλές διαδικασίες και είναι απαιτητική αγορά” δήλωσε ο κ. Λειβαδάρας αναφερόμενος στις εξελίξεις που αφορούν στο νέο άνοιγμα της βιοτεχνίας λουκουμιών, προσθέτοντας πως οι υπεύθυνοι από την εταιρεία εξαγωγών, “από τα δείγματα που στείλαμε και είδαν, μας είπαν ότι είναι πολύ καλά προϊόντα. Στείλαμε εκ νέου λοιπόν δείγματα και αυτή τη στιγμή είμαστε στο στάδιο που φτιάχνουμε τις μακέτες και είμαστε στο τελικό βήμα για να ξεκινήσουν οι εξαγωγές”.

Όπως εξήγησε στη συνέχεια, κατά κύριο λόγο θα δοθεί έμφαση στα λουκούμια μπουκιές με πολλές γεύσεις όπως τριαντάφυλλο, περγαμόντο, μαστίχα, μανταρίνι, κεράσι, φράουλα, ρόδι, ούζο, φιστίκι, καρύδια κ.α.

Αξίζει να σημειωθεί πως αναφορικά με τον χρόνο που θα γίνουν οι πρώτες εξαγωγές ο κ. Λειβαδάρας είπε πως αναμένεται κατά πάσα πιθανότητα να ξεκινήσουν από τον Μάρτιο ενώ ακόμη θα υπάρξει προβολή των προϊόντων σε μία μεγάλη έκθεση της Ρωσίας. “Θα προωθηθούν σε έναν τεράστιο Όμιλο που υπάρχουν 5.000 σούπερ μάρκετ” δήλωσε χαρακτηριστικά, γεγονός που χαρίζει αισιοδοξία για το επιχειρηματικό άνοιγμα της βιοτεχνίας.

Ξεχώρισαν ποιότητα και τιμές στην έρευνα αγοράς

Την άριστη ποιότητα των παραδοσιακών προϊόντων που παράγει η βιοτεχνία “Α & Β Λειβαδάρας” έρχεται να επιβεβαιώσει η υπεύθυνη εξαγωγών, Elena Tsvigoun. Μιλώντας για το πώς προέκυψε η συνεργασία, εξήγησε πως ήταν αποτέλεσμα “της έρευνας αγοράς ανάμεσα στους παραγωγούς των λουκουμιών. Είχαμε εντοπίσει τη συγκεκριμένη επιχείρηση, της οποίας η ποιότητα και η τιμολογιακή πολιτική, καλύπτουν τα κριτήρια που έχει θέσει το δικό μας τμήμα μάρκετινγκ”. Συμπλήρωσε μάλιστα, πως, “Τα προϊόντα αυτής της βιοτεχνίας μας έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση για την γεύση και την ποιότητα τους”.

Εντυπωσίασαν εγκαταστάσεις και σύγχρονος εξοπλισμός

Μία εκ των βασικών προϋποθέσεων για την ευόδωση της συνεργασίας ήταν και η εξασφάλιση της ειδικής συσκευασίας, μέσα στην οποία θα “φιλοξενούνται” τα λουκούμια μπουκιές. “Φτιάχνουμε μία νέα συσκευασία γιατί και τα τούρκικα λουκούμια έχουν ένα κοινό κουτί και εξάγονται στη Ρωσία. Εμείς θέλουμε να εισέλθουμε σε αυτή την αγορά με κάτι διαφορετικό” τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Λειβαδάρας, υπογραμμίζοντας πως το επιχειρηματικό βήμα της βιοτεχνίας, “εξυπηρετείται λόγω της δυνατότητας που έχει η ΤΥΠΟΚΥΚΛΑΔΙΚΗ ΑΕ να τυπώνει τις νέες συσκευασίες”. Πρόκειται για μία εξέλιξη και στη συνεργασία των δύο επιχειρήσεων, η οποία όπως ανέφερε ο κ. Λειβαδάρας διατηρείται πολλά χρόνια.

Από την πλευρά της, η κ. Τsvigoun υπογράμμισε πως, “Επειδή τα προϊόντα του κ. Λειβαδάρα είναι καινούργια στη γκάμα των προϊόντων που προωθούμε στις χώρες ΚΑΚ, η συνεργασία μας τόσο με τη βιοτεχνία λουκουμιών, όσο και με την ΤΥΠΟΚΥΚΛΑΔΙΚΗ ΑΕ θα αυξάνεται, όσο θα αυξάνονται οι πωλήσεις της εταιρείας μας στην συγκεκριμένη αγορά”.

Ιδιαίτερα αισιόδοξη για το νέο βήμα εξαγωγών, εξέφρασε ακόμη, την ικανοποίηση αλλά και τον ενθουσιασμό της για την εκτυπωτική μονάδα, δηλώνοντας χαρακτηριστικά, “Με την επίσκεψη μας στην ΤΥΠΟΚΥΚΛΑΔΙΚΗ, μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το επίπεδο του τεχνολογικού της εξοπλισμού. Εξετάζουμε λοιπόν, το ενδεχόμενο μεταφοράς του μεγαλύτερου μέρους των αναγκών μας σε συσκευασία εκεί”.

Διεύρυνση επιχείρησης και θέσεις εργασίας

Σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης, τέτοιου είδους επιχειρηματικά βήματα με συγκρότηση, οργάνωση και καλή επικοινωνία των συνεργαζόμενων μερών, εκτός από το ότι είναι αξιέπαινα, ανοίγουν ορίζοντα στο ευαίσθητο θέμα της απασχόλησης, σε μία εποχή που η ανεργία, κυρίως στη νέα γενιά καλπάζει. Όπως σημειώνει ο Αντώνης Λειβαδάρας, απόρροια της εξαγωγής προϊόντων σε μία νέα αγορά, είναι πως “θα μεγαλώσει η παραγωγή μας και άρα, θα έχουμε και περισσότερα άτομα που θα εργασθούν στη βιοτεχνία”, συμπληρώνοντας τέλος, πως “επιθυμία μας είναι να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και αυτό προϋποθέτει τη διεύρυνση της επιχείρησής μας”.