Η Αντίπαρος “δικτυώνεται”

Ο Δήμος Αντιπάρου προχωρά στην ανακατασκευή της διαδικτυακής του πύλης, την υλοποίηση πλατφόρμας - κέντρου ηλεκτρονικών πληρωμών και την υλοποίηση διαδικτυακής πύλης τουριστικής προβολής του Δήμου.

Σύμφωνα με την αναγκαιότητα υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου, αναφέρεται πως απαιτείται ποιοτικός εκσυγχρονισμός του Δήμου και θα οδηγήσει στη αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, κατοίκους ή επισκέπτες.

Η χρήση της διαδικτυακής πύλης είναι απαραίτητη και αναγκαία για την σύγχρονη λειτουργία του Δήμου, στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών τόσο προς τους Δημότες και τις επιχειρήσεις του Δήμου, όσο και στους τουρίστες.

Υφίσταται ανάγκη αναβάθμισης και προσαρμογής της ιστοσελίδας στα σύγχρονα δεδομένα και απαιτήσεις που δημιουργεί η ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Υφίσταται ανάγκη αναβάθμιση και προσθήκη νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην διαδικτυακή πύλη με σκοπό την εφαρμογή οδηγιών ανοικτής διακυβέρνησης.

Αναπτύσσει κανάλια διαδραστικότητας με τους πολίτες μέσα από την υλοποίηση.

Αποτελεί ένα σημαντικό και ολοκληρωμένο εργαλείο υποστήριξης και διαμόρφωσης της στρατηγικής του Δήμου.

Συντήρηση και αναβάθμιση ιστοσελίδας

Ο βασικός στόχος της ανακατασκευής και αναβάθμισης της διαδικτυακής πύλης θα είναι η ολοκληρωμένη πληροφόρηση του δημότη, του επισκέπτη, σε όλα τα θέματα που είτε είναι άμεσης χρησιμότητας, είτε μπορεί να τον ενδιαφέρουν, κατά την περιήγηση του στην σελίδα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά που θα περιέχει και θα αναβαθμιστούν στο σύστημα είναι:

● Καλαίσθητη εικαστική παρουσίαση του περιεχομένου.

● Ευκολία ανανέωσης και γρήγορη παρουσίαση των πληροφοριών.

● Δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών γλωσσών (π.χ. Ελληνικής, Αγγλικής) στο λογισμικό διαχείρισης του portal.

● Κατανοητό σύστημα πλοήγησης και θεματολογίας.

● Ευέλικτη αναζήτηση στο περιεχόμενο της πύλης βάσει πολλαπλών κριτηρίων πληροφοριών (λέξεις κλειδιά, κείμενο, ημερομηνία κλπ.).

● Αλληλεπίδραση με τους χρήστες.

● Διάθεση χάρτη του δικτυακού τόπου (sitemap), ο οποίος παρουσιάζει τη δομή του portal, ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να δει τι περιέχει κάθε ενότητα, και να πλοηγείται γρήγορα και εύκολα.

● Αναγνώριση των χρηστών και ασφαλής αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες της πύλης. Δυνατότητα για να υπάρχει διαβαθμισμένο περιεχόμενο, στο οποίο οι χρήστες δεν θα έχουν πρόσβαση αν δεν έχουν τα κατάλληλα δικαιώματα.

● Επεκτασιμότητα (Scalability): Ικανότητα δυναμικής ικανοποίησης πρόσθετων απαιτήσεων χωρίς διακοπή της κανονικής λειτουργίας του συστήματος.

● Ασφάλεια: Προστασία από κινδύνους, ιούς, παραβίαση πρόσβασης, δημοσίευση μη ελεγμένων πληροφοριών.

● Υποστήριξη ανοιχτών προτύπων: Εξασφάλιση της βιωσιμότητας και της μελλοντικής επέκτασης του portal.

● Διαχείριση όλων των τύπων δεδομένων: Η Βάση Δεδομένων θα υποστηρίζει όλους τους καθιερωμένους τύπους σχεσιακών δεδομένων.

● Δυνατότητες backup και recovery.

● Προστασία των προσωπικών δεδομένων κατά την αποθήκευση, πρόσβαση και επεξεργασία τους στη Βάση Δεδομένων, καθώς και εξελιγμένα χαρακτηριστικά διαχείρισης χρηστών και των δικαιωμάτων τους.

● Διαπίστευση χρηστών με τη χρήση username και password τα οποία μπορούν να αποθηκευτούν στη Βάση Δεδομένων.

● Δυνατότητες κεντρικής διαχείρισης πολιτικών ασφάλειας, καθώς επίσης και των χρηστών και των δικαιωμάτων τους και υποστήριξη πολύ μεγάλου αριθμού χρηστών.

● Σύνδεση της ιστοσελίδας του Δήμου με σελίδα στο Facebook, σελίδα στο twitter, Youtube channel.

● Σε κάθε σελίδα του portal θα εμφανίζονται οι συνδέσεις για τα ανωτέρω social media (social media buttons).

● Σε κάθε άρθρο του portal θα υπάρχει η δυνατότητα στο χρήστη να το μοιράζεται στο social media.

● Δυνατότητα πολυγλωσσικής ανάπτυξης της πύλης με την εξ αρχής ενεργοποίηση του portal στην ελληνική και αγγλική γλώσσα καθώς και τη δυνατότητα προσθήκης επιπρόσθετων γλωσσών στο από πλευράς του Δήμου στο μέλλον. Επισημαίνεται πως είναι ευθύνη του Δήμου να παρέχει το περιεχόμενο των σελίδων στην αγγλική γλώσσα.

● Πρόβλεψη των απαιτούμενων ευκολιών χρήσης στο portal όπως λ.χ. κουμπιά για άμεση εκτύπωση, αποστολή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κοκ.

● Εργαλείο αναζήτησης λέξεων ή φράσεων

● Συνεκτίμηση των προδιαγραφών χρήσης του portal από άτομα με ειδικές ανάγκες

● Μετάπτωση περιεχομένου της υπάρχουσας ιστοσελίδας

● Μεταφορά όλων των συνδέσμων περιεχομένου της υπάρχουσας ιστοσελίδας στη νέα διαδικτυακή πύλη όπως αυτές θα υποδειχθούν από το Δήμο.

● Υποστήριξη λειτουργίας ενοποιημένων λογαριασμών g suite

● Υποστήριξη υφιστάμενων μηχανισμών δικτυακών τόπων τουριστικής προβολής

Κέντρο ηλεκτρονικών πληρωμών

Στόχος της πλατφόρμας - κέντρου ηλεκτρονικών πληρωμών είναι η εξόφληση των οφειλών προς το Δήμο με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω διαδικτύου ώστε να:

● Αποφεύγεται η ταλαιπωρία και η καθυστέρηση στα ταμεία

● Αυξάνεται η εισπραξιμότητα

● Εξοικονομούνται εργατοώρες των υπαλλήλων της υπηρεσίας

● Υπάρχει 24ωρη υπηρεσία πληρωμής, διαθέσιμη από οπουδήποτε

● Υπάρχει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο της «Οικονομικής Διαχείρισης».

Συγκεκριμένα οι πολίτες θα πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω του ολοκληρωμένου ΠΣ και θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν ένα εύχρηστο περιβάλλον διαχείρισης το οποίο:

● Θα παρέχει ευελιξία πληρωμής μέσω ταυτότητας οφειλής και πληρωμής στον λογαριασμό τράπεζας ή τρίτων του φορέα που θα υποδειχθεί.

● Θα παρέχει αυτοματοποιημένες (wizard) διαδικασίες επιλογής.

● Θα μπορεί να εμφανίζει τις αναλογούσες προσαυξήσεις από υφιστάμενα συστήματα.

● Θα υποστηρίζει την λειτουργικότητα e-PΟS ΔΙΑΣ ή e-POS της συμβεβλημένης τράπεζας με τον φορέα.

● Θα παρέχει πρόσβαση σε πιστοποιημένους web χρήστες του συστήματος μέσω διαδικτύου (web-based interface).

● Θα υποστηρίζει τη σύνδεση με taxisnet.

● Θα εξασφαλίζει την διαβαθμισμένη πληροφόρηση του κάθε web-χρήστη (μόνο δεδομένα που τον αφορούν).

Το σύστημα θα είναι cloud εφαρμογή και δεν θα απαιτείται κανενός είδους εγκατάσταση. Το σύστημα παρέχει δυνατότητα παραμετροποίησης για τις διαφορετικές καταστάσεις πληρωμών και οφειλών.

Χρονικός ορίζοντας και κόστος υλοποίησης

Η συνολική διάρκεια υλοποίησης του έργου ορίζεται έως 4 μήνες.

Για το έργο θα γίνει με απευθείας ανάθεση, με το κόστος να ανέρχεται συνολικά στα 27.000 € + ΦΠΑ.

Πιο αναλυτικά τα κόστη για τα ξεχωριστά μέρη της νέας ιστοσελίδας είναι:

Υλοποίηση ανακατασκευής διαδικτυακής πύλης 11.000,00 €

Υλοποίηση πλατφόρμας κέντρου ηλεκτρονικών πληρωμών 8.000,00 €

Υλοποίηση (υποστήριξη) μέσων διαδικτυακής πύλης τουριστικής προβολής 8.000,00 €.