Βράβευση Σαντορίνης από την trivago

Δημοφιλέστερος τουριστικός προορισμός για το 2013

Δημοφιλέστερος προορισμός της Μεσογείου για το 2013 αναδείχθηκε η Σαντορίνη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας που πραγματοποίησε η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών στον κόσμο, www.trivago.gr. Οι χρήστες έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στο νησί και το κατέταξαν ως τον νούμερο ένα προορισμό στις προτιμήσεις τους για διακοπές.

Με αφορμή τη βράβευσή του, ο δημοφιλής ιστότοπος σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης και την υποστήριξη του Δήμου Θήρας, διοργανώνουν σεμινάριο με τίτλο “trivago – Διαδικτυακό εργαλείο για ξενοδόχους”.

Η βράβευση και το σεμινάριο θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 16:00 στο Αρχοντικό Μαρκεζίνη στη Μεσαριά.

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα απονεμηθεί στο δήμαρχο του νησιού, στην Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης και στο σωματείο τουριστικών καταλυμάτων “Ατλαντίδα” το βραβείο του “δημοφιλέστερου προορισμού της Μεσογείου 2013”.

Μεγιστοποίηση της διαδικτυακής φήμης των ξενοδοχείων

Πάντα πιστή στις αρχές λειτουργίας της και με βασικό σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των Ελλήνων ξενοδόχων, προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τη διαδικτυακή τους φήμη και κατά επέκταση τις κρατήσεις τους, η www.trivago.gr ταξιδεύει στη Σαντορίνη και παραδίδει τα κλειδιά των διαδικτυακών πυλών της επιτυχίας, στους ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων στο δημοφιλέστερο νησί της Ελλάδας.

Του σεμιναρίου θα ηγηθεί η Country Developer της ελληνικής πλατφόρμας της trivago Χαρά Γεωργιάδου. Στην ομιλία της με θέμα “Η συμβολή του Online Marketing στην απόδοση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων” θα ενημερώσει τους συμμετέχοντες για την εξέλιξη και τη δύναμη του Διαδικτύου τα τελευταία χρόνια στο χώρο του τουρισμού και πώς μπορούν οι ιδιοκτήτες Ξενοδοχείων και καταλυμάτων να επωφεληθούν μέσα από τη χρήση του.

Με στόχο την αύξηση των κρατήσεων

Ο υπεύθυνος του τμήματος Hotel Relations της ελληνικής πλατφόρμας, Αναστάσιος Κύρτσης, θα παρουσιάσει όλες τις δωρεάν διαθέσιμες υπηρεσίες της trivago και θα υποδείξει τρόπους χρησιμοποίησης τους προς όφελος των ιδιοκτητών. Θα δώσει απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα που αφορούν τη διαχείριση των προφίλ, την επίτευξη περισσοτέρων κρατήσεων, και τέλος την αύξηση της διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης.

Η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων για την Ελλάδα Χριστίνα Λένη, θα εστιάσει στους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι ξενοδόχοι να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας. Μέσα από την ομιλία της με θέμα “Public Relations και Media. Πως η trivago σας βοηθά να προβληθείτε στα Διεθνή και Ελληνικά Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας” θα εξηγήσει “πώς βοηθάει η αύξηση του ξενοδοχείου σε ένα δελτίο τύπου”, “γιατί είναι καλό να ακολουθεί στα social media την trivago” και “πώς μπορεί να συνεργαστεί με την εταιρία για ακόμα καλύτερη προβολή”.

Επιρροή των social media

Από πλευράς της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης προσκεκλημένος εισηγητής θα είναι ο Ιωάννης Γιαννάτος, Internet Business Developer της εταιρίας Panadvert, ο οποίος θα μιλήσει με θέμα “Η επιρροή των social media στις online κρατήσεις”. Συγκεκριμένα, θα αναλύσει τους τρόπους για τη σωστή διαχείριση της διαδικτυακής φήμης μιας επιχείρησης που μπορεί να επιφέρει την αύξηση των κρατήσεών της.

Εξοικονόμηση χρημάτων

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ταξιδιώτες οι οποίοι επισκέπτονται την ιστοπύλη www.trivago.gr έχουν τη δυνατότητα να βρουν ιδανικά ξενοδοχεία στις καλύτερες, τιμές χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά φίλτρα αναζήτησης. Η trivago είναι ένα online metasearch που συγκρίνει τιμές ξενοδοχείων από περισσότερα από 200 διαφορετικά sites κρατήσεων για 700.000 ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Η ίδια προσφέρει 34 εκατομμύρια αναφορές για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με 14 εκατομμύρια φωτογραφίες. 45 εκατομμύρια χρήστες το μήνα χρησιμοποιούν την trivago και καταφέρνουν να εξοικονομήσουν ως και 35% από τα χρήματα τους κατά μέσο όρο ανά κράτηση. Η trivagoGmbH έχει την έδρα της στο Ντύσσελντορφ στη Γερμανία, ιδρύθηκε το 2005 και αυτή τη στιγμή λειτουργούν 40 διεθνείς πλατφόρμες.

Ετικέτες: