Αξιόλογη ομιλία της προέδρου του δικτύου ιστορικών ξενοδοχείων, Βαρβάρας Αυδή στην Ημερίδα Τουρισμού στη Σύρο

Ξενοδοχεία ιστορικής κληρονομιάς

“Οι ξενοδόχοι μας είναι θεματοφύλακες της πολιτιστικής κληρονομιάς”

Έχοντας ως υψηλή αξία τη μετάδοση του πολιτισμού και τη διαφύλαξη της ιστορίας, το δίκτυο των ιστορικών ξενοδοχείων της Ευρώπης και κατ΄ επέκταση το δίκτυο των ιστορικών ξενοδοχείων της Ελλάδας, “Υάδες”, ενώνει υπό “ομπρέλα” του το σύνολο των ξενοδόχων που πορεύονται στην τουριστική αγορά, προβάλλοντας ως μεγάλο πλεονέκτημα της επιχείρησής τους, την εναρμόνιση με την ιστορία του κάθε τόπου.

Αναδρομή στη γέννηση αλλά και στην πολυετή εμπειρία αυτού του δικτύου, καθώς επίσης ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας αυτών των ξενοδοχείων, δεκαεπτά εκ των οποίων βρίσκονται και στην Ελλάδα, έκανε η πρόεδρος του δικτύου, Βαρβάρα Αυδή, στο πλαίσιο της ομιλίας της στην Ημερίδα Τουρισμού στη Σύρο.

Πρόκειται για μία πολύτιμη εμπειρία που είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι παρευρισκόμενοι, αφού το περιεχόμενο της ομιλίας της, συνειρμικά οδηγεί στο συμπέρασμα πως, ξενοδοχεία αντίστοιχου τρόπου λειτουργίας, θα μπορούσαν να διαμορφωθούν και να υπάρξουν στη Σύρο και ιδιαίτερα στην Ερμούπολη, βασισμένα στην πλούσια ιστορική διαδρομή της.

Συνολικά η τοποθέτηση της κ. Αυδή προβάλλεται στο web tv.

Ξενοδοχεία... ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος

“Έχετε σήμερα όλο το πλαίσιο και τα εργαλεία που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα ιδιαίτερο και ξεχωριστό προϊόν που αξίζει για τη Σύρο” δήλωσε αρχικά η κ. Αυδή, απευθύνοντας το μήνυμα πως η πρωτεύουσα των Κυκλάδων, έχει όλα τα εφόδια που μπορούν να την κάνουν έναν διαφορετικό και μοναδικής αξίας προορισμό. Μεταφέροντας την επαγγελματική εμπειρία της, πρόσθεσε πως, η πολιτιστική κληρονομιά του κάθε τόπου, αποτελεί το στοιχείο που διαφοροποιεί την κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση που ανήκει στο δίκτυο των ιστορικών ξενοδοχείων της Ελλάδας και της Ευρώπης. “Η Historic Hotels of Europe αποτελεί σήμερα τον πιο σημαντικό οργανισμό στην Ευρώπη που εκπροσωπεί τα μικρά ξενοδοχεία πολυτελείας που λειτουργούν σε κτίρια με ιδιαίτερη ιστορική σημασία για την περιοχή και τη χώρα τους όπως επαύλεις, αρχοντικά, μοναστήρια κ.α.” υπογράμμισε παρακάτω, λέγοντας πως, σκοπός της λειτουργίας τους είναι να προσελκύσουν ένα ιδιαίτερο κομμάτι του Τουρισμού. “Το όραμα το δικό μας για τον Τουρισμό είναι μέσα από τα ιστορικά ξενοδοχεία να αναδεικνύουμε έναν προορισμό με βάση την ιστορία και τον πολιτισμό του”.

Συνέχισε δε, εξηγώντας πως, “Τα ιστορικά ξενοδοχεία στην Ελλάδα είναι το δίκτυο των καλύτερων ελληνικών ξενοδοχείων. Σήμερα, στο δίκτυο ανήκουν 17 ξενοδοχεία και είμαστε χαρούμενοι που αποτελούμε μέλος του πανευρωπαϊκού δικτύου της Ευρώπης, το οποίο ιδρύθηκε το 1997 και έχει στην “αγκαλιά” του 560 περίπου μέλη - επιχειρήσεις. Αυτά τα ξενοδοχεία, χαρίζουν ένα ταξίδι στην ιστορία και στην πολιτιστική κληρονομιά της ίδιας της Ευρώπης”.

Αυθεντικότητα και μοναδικότητα “όπλο” στον ανταγωνισμό

Ποιοτικό χαρακτηριστικό αυτών των ξενοδοχείων, όπως ανέφερε ακολούθως η Βαρβάρα Αυδή, είναι η πρωτότυπη εμπειρία που παρέχουν στους επισκέπτες, προσαρμοσμένη πλήρως στις βασικές αρχές της πιο εκλεπτυσμένης φιλοξενίας. “Οι ξενοδόχοι μας είναι θεματοφύλακες της ιστορίας, έχουν αυτά τα πολύ όμορφα κτίρια, τα διατηρούν και μέσα από αυτά, μεταφέρουν στον επισκέπτη την πολιτιστική κληρονομιά” πρόσθεσε, σημειώνοντας ταυτόχρονα πως, “Όραμά μας είναι να είμαστε το σημείο αναφοράς του ιστορικού πολιτιστικού προϊόντος στην Ευρώπη”. Βάσει αυτής της φιλοσοφίας, οικοδομούνται και οι υπόλοιποι στόχοι – όροι λειτουργίας των εν λόγω ιστορικών ξενοδοχείων, μερικοί εκ των οποίων είναι οι υψηλές παροχές υπηρεσιών, η έμφαση στις ιδιαίτερες γεύσεις του κάθε τόπου αλλά και η αυθεντικότητα της φιλοξενίας και των σχέσεων εμπιστοσύνης.

Αξίζει τέλος να αναφερθεί, πως το δίκτυο “απλώνεται” σε 19 χώρες.

Καταλήγοντας, η κ. Αυδή επεσήμανε, “Ο ανταγωνισμός σήμερα είναι τεράστιος και είναι παγκόσμιος. Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλά ξενοδοχειακά προϊόντα τα οποία προσφέρονται για την επιλογή του κάθε επισκέπτη. Εμείς πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτό που έχει διάρκεια στον χρόνο είναι η αυθεντικότητα, η άνεση και οι εξαιρετικές υπηρεσίες που ζητά σήμερα ο ταξιδιώτης”.