Άλλαξε χέρια το SPEEDRUNNER IV, μετασκευάζεται το “Διονύσιος Σολωμός”

Ακτοπλοϊκές μεταβολές

  • Τρίτη, 8 Νοεμβρίου, 2016 - 22:30
  • /   Eνημέρωση: 9 Νοε. 2016 - 20:00

Με δύο μεταβολές στον χώρο της ακτοπλοΐας των Κυκλάδων, ξεκινά η χειμερινή περίοδος, με την μία να γίνεται σε ιδιοκτησιακό επίπεδο και την άλλη σε ότι αφορά βελτιωτικές τροποποιήσεις πλοίων.

Η εταιρεία Golden Star Ferries των Ανδριωτών αδελφών Στεφάνου, διευρύνει σταδιακά τον στόλο της και με ταχύπλοα, ενώ η Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε. συνεχίζει την μετασκευή των πλοίων της σύμφωνα με συγκεκριμένες προδιαγραφές.

Ένα ταχύπλοο για την Golden Star Ferries

Με σταθερά και πολύ συγκεκριμένα βήματα κινούνται στον χώρο της ακτοπλοΐας οι αδελφοί Στεφάνου, επεκτείνοντας το ενδιαφέρον τους και στα ταχύπλοα.

Συγκεκριμένα, το ενδιαφέρον που είχαν προ τριετίας εκδηλώσει για το “SPEEDRUNNER III” και το οποίο δεν τελεσφόρησε, επανήλθε, αυτή την φορά για το “SPEEDRUNNER IV”.

Με καταλυτική την τελευταία ταξιδιωτική αξιολόγηση των ενδιαφερόμενων πλοιοκτητών, πλέον έκλεισε η συμφωνία αγοράς του ταχύπλοου πλοίου, το οποίο θα ενισχύσει τον στόλο της Golden Star Ferries.

Μένει πια να επιβεβαιωθεί το εάν οι πλοιοκτήτες θα παραμείνουν πιστοί στην γραμμή της Ραφήνας, για την κάλυψη των νησιών των Ανατολικών Κυκλάδων, κατά τη νέα δρομολογιακή περίοδο.

Με μία μετασκευή για τις Δ. Κυκλάδες

Σε διαδικασία μετασκευής βρίσκεται το Ε/Γ-Ο/Γ “Διονύσιος Σολωμός”, εργασία που, όπως και τις λοιπές ανάλογες της εταιρείας Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε., ανέλαβε το τεχνικό γραφείο “ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ Μ.Ε.Π.Ε.”.

Η προετοιμασία του πλοίου, με τις βασικές μεταβολές να σημειώνονται στον χώρο της πλώρης του, ετοιμάζεται για δραστηριοποίηση του στην γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων.

Πολύ συγκεκριμένη η αναφορά της ίδιας της τεχνικής εταιρείας για το έργο που έχει αναλάβει, η οποία γνωστοποιεί ότι υπέγραψε τη σχετική με την Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε. για τον σχεδιασμό, την μελέτη, την επίβλεψη εργασιών αλλά και γενικά την οργάνωση της μετασκευής του πλοίου της Ε/Γ-Ο/Γ “Διονύσιος Σολωμός”.

Το βασικό τμήμα της μετασκευής αφορά στην αλλαγή της μορφής της πλώρης του πλοίου, την προσαρμογή του στις απαιτήσεις της Συνθήκης της Στοκχόλμης για ύψος κύματος 2,50 μέτρα και την γενική αναβάθμιση των χώρων επιβατών αλλά και πληρώματος.

Την μετασκευή θα εγκρίνει ο ιταλικός νηογνώμονας καθώς επίσης και ο Κ.Ε.Π., από πλευράς ασφαλείας, απ’ όπου και θα εκδοθούν τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου. Ήδη έχουν κατατεθεί τα σχετικά στους αρμόδιους οργανισμούς και έχει εκδοθεί η σχετική άδεια εργασιών μετασκευής του πλοίου.

Δεσμεύεται δε η εταιρεία για το τελικό αποτέλεσμα, λέγοντας ότι θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατόν, ώστε μετά την ολοκλήρωση όλων των εργασιών το πλοίο να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των κανονισμών αλλά και σε αυτές της πλοιοκτήτριας εταιρείας καθώς και των επιβατών.