1ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών

  • Τετάρτη, 7 Μαΐου, 2014 - 06:10

Το 1ο Πανηγύρι Φυσικών Επιστημών, με στόχο την ανάδειξη της σημασίας και του ρόλου των φυσικών επιστημών στην εκπαίδευση και την κοινωνία θα διεξαχθεί στη Σύρο το τριήμερο 7, 8 και 9 Μαΐου από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου και την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου.

Το πανηγύρι διοργανώνεται σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων, το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) Σύρου και τον Σχολικό Σύμβουλο Φυσικών Επιστημών Νομού Κυκλάδων.

Αναλυτικότερα, για την Τετάρτη 7 Μαΐου έχει προγραμματιστεί στο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του Γενικού Λυκείου Σύρου επιμορφωτική δραστηριότητα για εκπαιδευτικούς με θέμα ''Το παραμύθι'' της Φυσικής ως Επιστήμη με εισηγητή τον φυσικό και συγγραφέα, Ανδρέα Κασσέτα.

Την Πέμπτη και την Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική συνάντηση, στην αίθουσα Κ. Τουλούπη, στο σχολικό συγκρότημα Μάννα, ανάμεσα στους μαθητές μονάδων Σύρου με τον αστρονόμο, καθηγητή φυσικής Διαστήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντή του Εργαστηρίου Αστροφυσικής, Ξενοφώντα Μουσά.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης θα υπάρχει προβολή βιντεοσκοπημένης παρουσιάσης εργαστηριακών δραστηριοτήτων των μαθητών που συμμετείχαν στους τοπικούς και Πανελλήνιους Διαγωνισμούς EUSO.

Τέλος, τη Παρασκευή 9 Μαίου, στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου Αιγαίου θα διεξαχθεί ανοιχτή εκδήλωση-ομιλία από τον καθηγητή Ξενοφών Μουσά, με θέμα' “ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων και οι Κυκλαδικές ρίζες του πολιτισμού''. Παράλληλα κατά τη διάρκεια της ομιλίας θα δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τι πληροφορίες μπορούν να αντιληφθούν μέσα από τον μηχανισμό των Αντικυθήρων για την τεχνογνωσία των αρχαίων Ελλήνων και πώς χρησιμοποιούταν ο μηχανισμός για τη μελέτη των εκλείψεων Σελήνης και ήλιου.

Οι εκδηλώσεις αυτές ολοκληρώνουν για την τρέχουσα σχολική χρονιά έναν κύκλο δραστηριοτήτων που πραγματοποιήθηκαν από το ΕΚΦΕ Σύρου, τον Σχολικό Σύμβουλο Φυσικών Επιστημών Κυκλάδων, καθώς και τις σχολικές μονάδες για την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις Φυσικές Επιστήμες και τη σύνδεσή τους με την καθημερινή ζωή και την επικαιρότητα, στο πλαίσιο της στρατηγικής για ένα σχολείο Ανοικτό στη Ζωή και στη Δράση.

Ετικέτες: