Στόχευση τριετίας
- Παρασκευή, 27 Ιουνίου, 2014 - 08:45
Την τριετή στρατηγική προώθησης του Ελληνικού Τουρισμού παρουσίασε η αρμόδια υπουργός, Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας σε εκδήλωση για την επικοινωνιακή πολιτική του ΕΟΤ, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στην Αθήνα, μετά από πρόσκληση του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, Πάνου Λειβαδά.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν επίσης οι γενικοί γραμματείς του υπουργείου Τουρισμού κκ Αναστάσιος Λιάσκος και Γιάννης Πυργιώτης καθώς και εκπρόσωποι φορέων της τουριστικής αγοράς.
Τουρισμός: “Κλειδί” στην ανάκαμψη
Ξεκινώντας την ομιλίας της και προχωρώντας σε έναν απολογισμό για το τρέχον έτος μέχρι σήμερα, η κ. Κεφαλογιάννη, απέδωσε τον χαρακτηρισμό “επιτυχημένο” για το 2013, λέγοντας ότι ο ελληνικός Τουρισμός “σήμερα διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας” εκφράζοντας ακόμη τη θέση, πως το 2014 θα είναι επίσης “μία καλή τουριστική χρονιά”, επικαλούμενη στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, “οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 27,8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013” ενώ και “την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου 2014 το ταξιδιωτικό ισοζύγιο παρουσίασε πλεόνασμα 252 εκ. ευρώ έναντι πλεονάσματος 194 εκ. Ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013”.
Η υπουργός κατέστησε σαφές, ότι το νέο στρατηγικό σχέδιο για τον ελληνικό Τουρισμό είναι προσαρμοσμένο “στις συνήθειες των τουριστών, στα κριτήρια επιλογής προορισμού, στον τρόπο που αναζητούν πληροφόρηση οι επισκέπτες καθώς και στα κανάλια μέσα από τα οποία αγοράζουν υπηρεσίες και οργανώνουν το ταξίδι τους”.
Η ίδια, σημείωσε μεταξύ άλλων, ότι για την προώθηση του ελληνικού Τουρισμού, τόσο το υπουργείο όσο και ο ΕΟΤ αξιοποιούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό το διαδίκτυο και τα εργαλεία της ψηφιακής και κινητής τεχνολογίας, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως, “Το trip advisor και το expedia, είναι σημαντικοί μας σύμμαχοι στην προσπάθειά μας να έχουμε σταθερή και σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο” αφού “η επικοινωνία μας εξελίσσεται σε Ευρώπη, ΗΠΑ καθώς και στις νέες αγορές που στοχεύουμε”. Στην εν λόγω προσπάθεια, συμπλήρωσε ότι, “καταλυτικό ρόλο παίζει η διαδικτυακή πύλη του EOT, visitgreece.gr η οποία συγκεντρώνει το ενδιαφέρον 8,5 εκατομμυρίων χρηστών από όλο τον κόσμο”.
“Οικοδομήθηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης”
Επιπρόσθετα, κάνοντας έναν απολογισμό και στο παραγόμενο έργο των τελευταίων δύο ετών στο υπουργείο Τουρισμού, η Όλγα Κεφαλογιάννη υπογράμμισε ότι σε αυτό το διάστημα, με “σκληρή δουλειά άλλαξε η τουριστική εικόνα της χώρας στο εξωτερικό και οικοδομήθηκαν σχέσεις εμπιστοσύνης με τις μεγάλες τουριστικές αγορές”. Πρόσθεσε δε, πως “όλοι μαζί (ΣΕΤΕ-ΞΕΕ- εργαζόμενοι) καταφέραμε την αναγέννηση του ελληνικού Τουρισμού”, γεγονός το οποίο χαρακτήρισε εξαιρετικά σημαντικό. Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις της, η αρμόδια υπουργός Τουρισμού, σημείωσε ότι η επιτυχία στον Τουρισμό έχει αυξήσει τις υποχρεώσεις της χώρας έναντι των επισκεπτών της, επισημαίνοντας συγκεκριμένα, ότι, “Έχουμε χρέος να καταπολεμήσουμε οτιδήποτε ενδέχεται να καλλιεργήσει αρνητικές εντυπώσεις στην Ελλάδα”.
Μάλιστα, η ίδια, απηύθυνε κάλεσμα στο σύνολο των φορέων του Τουρισμού αλλά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση να δείξουν την απαιτούμενη υπευθυνότητα. “Οι καθαρές πόλεις, η πάταξη φαινομένων αισχροκέρδειας, η ευγένια, η φροντίδα των ζώων, η υπεύθυνη οδήγηση η φιλοξενία, είναι προαπαιτούμενα για να εξακολουθήσουμε να είμαστε πρωταγωνιστές στον Τουρισμό” υποστήριξε.
“Επανάσταση” η τεχνολογία στην επικοινωνία
Μετά το πέρας της ομιλίας της, τον λόγο πήρε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, ο οποίος πραγματοποίησε ιδιαίτερη μνεία στα σύγχρονα μέσα προώθησης του Ελληνικού Τουρισμού. Ειδικότερα, τόνισε πως, “το Διαδίκτυο, η Τεχνολογία και τα Νέα Μέσα, συνιστούν επανάσταση στην παγκόσμια τουριστική αγορά” και δύνανται να αποτελέσουν - ακόμη περισσότερο - πολύτιμα εργαλεία.
Ο ίδιος, στη συνέχεια, αναφέρθηκε εκτενώς στις ενέργειες που έχει προβεί ήδη ο ΕΟΤ ενώ μίλησε και για εκείνες που βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη σχετικά με τις νέες αγορές (Κίνα, Βραζιλία, Ρωσία) για τις οποίες “υπάρχει πλάνο ανάπτυξης”. Υπογράμμισε, πως η νέα προσπάθεια για τις καινούργιες αγορές σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει “ατονία” όσον αφορά στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές που απευθύνεται η χώρα, οι οποίες δεν δεν πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι “τροφοδοτούν με μεγάλο αριθμό επισκεπτών τη χώρα”.
Καταλήγοντας, ο κ. Λειβαδάς, υπογράμμισε ότι, “Η συνέχιση της ανοδικής πορείας του ελληνικού Τουρισμού είναι ευθύνη όλων. Αυτό προϋποθέτει την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα όλων των συντελεστών του τουριστικού κλάδου”.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- ΠΟΞ: Ζητά 9 μέτρα για τη θωράκιση του τουριστικού προϊόντος
8 Σεπ. 2025 - 19:58 - Γιατί οι Τούρκοι ταξιδιώτες συρρέουν στην Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι
11 Αυγ. 2025 - 18:34 - Προβλέψεις για άνοδο της τουριστικής κίνησης - Τι δείχνουν τα στοιχεία από τις αεροπορικές κρατήσεις
7 Αυγ. 2025 - 20:00 - Ελλάδα: Στους 10 top παγκόσμιους προορισμούς 2025 για μήνα μέλιτος
18 Ιουλ. 2025 - 9:33 - Ελλάδα: Τι αναζητούν οι τουρίστες - "Ανεβαίνει" η Πάρος από τις Κυκλάδες
5 Ιουλ. 2025 - 19:00