Νησιώτικο "χρώμα" σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Πέμπτη, 27 Ιουνίου, 2013 - 11:04
Το βλέμμα του στην ελληνική αγορά στρέφει ο Δήμος Πάρου, επιχειρώντας πρωτότυπες ενέργειες που έχουν ως στόχο την ανάδειξη του νησιού με τη χρήση διαφορετικών μηχανισμών προσέλκυσης του ταξιδιωτικού κοινού.
Στο πλαίσιο συνεργασίας με το δίκτυο καταστημάτων “Hondos Center” που θα διαρκέσει ένα μήνα, τα δύο μεγαλύτερα υποκαταστήματα του δικτύου στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, τα καταστήματα της Ομόνοιας και της Απολλωνίας, “ντύθηκαν” στα χρώματα της Πάρου δημιουργώντας γωνιές που αναδεικνύουν τα γραφικά σοκάκια, τα τοπικά προϊόντα και την παράδοση.
Το “άρωμα διακοπών” θα συνδυαστεί με “γεύση” από Πάρο μέσα από κεράσματα παραδοσιακών εδεσμάτων, ενώ η δράση, ενισχύεται με την εκφώνηση μηνυμάτων για τον προορισμό εντός των καταστημάτων, τη διανομή προωθητικού υλικού, καθώς και διαφημιστική καμπάνια του Hondos Center στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Μελωδία», «Σκάι» και «Ράδιο1» Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα με την καμπάνια στο δίκτυο «Hondos Center», ο προορισμός θα προβάλλεται σε 6 λεωφορειακές γραμμές της πρωτεύουσας με έμφαση σε μεγάλες διαδρομές σε ένα πρόγραμμα διάρκειας ενός μηνός.
Διαβάστε ακόμα
- Νάξος και Μικρές Κυκλάδες υποψήφιες στα World Travel Awards
9 Αυγ. 2025 - 11:05 - Παρέμβαση Φ. Φόρτωμα για την αδικαιολόγητη φορολογική αντιμετώπιση κατοίκων νησιών παρά τις ανισότητες στις παροχές
8 Αυγ. 2025 - 18:00 - Δομή στέγασης γιατρών με κοινωνικό πρόσημο
8 Αυγ. 2025 - 6:18 - Στοχευμένες παρεμβάσεις για το περιβάλλον και την υδροδότηση
8 Αυγ. 2025 - 6:17 - Ο Δήμος Θήρας στην παγκόσμια έκθεση νησιών “Yeosu World Island Expo 2026”
7 Αυγ. 2025 - 14:47