Ο Λόγος του Κυρίου από την Καθολική Εκκλησία Σύρου

“Όταν προσεύχεσαι μπορείς να αλλάξεις, να γίνεις αυτό που αγαπάς”

  • Σάββατο, 26 Μαρτίου, 2016 - 12:01

“Η όλη πορεία της περιόδου της Τεσσαρακοστής γίνεται κάτω από την υπαρξιακή εκείνη κατάσταση που αποβλέπει στο να αξιολογήσουμε τις σχέσεις μας με τον Θεό Πατέρα, μέσω του Ιησού Χριστού και με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος” σημειώνει ο π. Γιάννης Μαραγκός στη σημερινή διαδικτυακή παρουσία του μέσω του web tv της “Κοινής Γνώμης”, προσθέτοντας πως, ως πιστοί πρέπει να εξετάσουμε “αν χρειάζεται αυτές τις σχέσεις να τις ανανεώσουμε, να τις ανασυγκροτήσουμε και σίγουρα να τις εμβαθύνουμε” και μάλιστα “Πάντοτε εμπιστευόμενοι την ευσπλαχνία του Θεού” καθώς “Ο Ιησούς είναι το μόνο κέντρο της Χριστιανικής ζωής”.

Στο πλαίσιο του εβδομαδιαίου ραντεβού της Καθολικής Εκκλησίας με τους πιστούς ώστε να μεταδίδεται και να εξηγείται ο Λόγος του Κυρίου, ο ίδιος εστιάζοντας στη δεύτερη Κυριακή της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, προσθέτει τα παρακάτω: “Ακόμη και για τον Θεό, περνάμε μέσω του Ιησού Χριστού. Απευθείας με τον Θεό, θα έλεγα είναι σχεδόν αδύνατον. Βέβαια, ο Θεός κάνει πάντοτε τη χάρη Του. Δεν το αποκλείουμε. Ο Ιησούς λοιπόν, που είναι το κέντρο της χριστιανικής ζωής, με το μεταμορφωμένο πρόσωπό του πάνω στο όρος Θαβώρ, κατά την παράδοση, μας αποκαλύπτει την θεϊκή υπόστασή του, αλλά σε εμάς ακόμη, αποκαλύπτει την εγγύτητα του Θεού στον κάθε άνθρωπο. Και ποιος είναι ο προορισμός του κάθε ανθρώπου; Ο ίδιος ο Θεός, δια μέσου του Ιησού Χριστού με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος”.

Στη συνέχεια, ο π. Γιάννης Μαραγκός διαβάζει την περικοπή με την οποία ο Ευαγγελιστής Λουκάς μας αφηγείται το γεγονός της Μεταμόρφωσης. “Οκτώ μέρες ύστερα, από τότε που ο Ιησούς είπε αυτά τα λόγια, πήρε τον Πέτρο, τον Ιωάννη, τον Ιάκωβο και ανέβηκε στο βουνό να προσευχηθεί. Την ώρα που προσευχόταν η όψη του προσώπου του έγινε διαφορετική και τα ρούχα του άσπρα αστραφτερά. Ξαφνικά, δύο άντρες άρχισαν να μιλούν μαζί του. Ήταν ο Μωυσής και ο Ηλίας, οι οποίοι παρουσιάστηκαν με λαμπρότητα και μιλούσαν για την έξοδό του και το πώς αυτό θα εκπλήρωνε την αποστολή του. (...)”.