Χειροποίητα γυαλιά, με κορυφαία υλικά, εμπνευσμένα από την περίφημη οροφογραφία του κτιρίου Κοή

Πολιτισμός και στυλ "παντρεύονται" στα Kois Optics

Η σχεδιάστρια Φανή Γαβαλά, από τη Motley Eyewear, επηρεασμένη από την οροφογραφία που κοσμεί το κτίριο, που στεγάζονται τα οπτικά Κοής, σε συνεργασία με την ομάδα σχεδιασμού των Kois Optics, δημιούργησε μία μοναδική σειρά χειροποίητων γυαλιών ηλίου, την Orophografia 172, της οποίας κάθε ζευγάρι είναι ξεχωριστό και φυσικά, ζωγραφισμένο στο χέρι.

Η πρώτη παρουσίαση, πραγματοποιήθηκε στο κεντρικό κατάστημα των Οπτικών Κοής, στην οδό Θυμάτων Σπερχειού, σε μία λιτή εκδήλωση, που τράβηξε όμως το ενδιαφέρον, τόσο των περαστικών, καθώς η κ. Γαβαλά προχώρησε σε μία επίδειξη της κατασκευής των ξεχωριστών αυτών ζευγαριών, όσο και εκλεκτών φίλων της Kois Optics, που στηρίζουν κάθε επιχειρηματική προσπάθεια, όπως, ενδεικτικά, το νέο “αστέρι” των γηπέδων και κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια, Μαρία Σάκκαρη, αλλά και η γνωστή παρουσιάστρια, με ιδιαίτερη αγάπη για τη Σύρο, Μαρία Μπεκατώρου, που είδαν από κοντά τη διαδικασία δημιουργίας των χειροποίητων γυαλιών και συνομίλησαν τόσο με τη δημιουργό, όσο και με τον ιδιοκτήτη των καταστημάτων, κ. Σταύρο Κοή, που με υπερηφάνεια παρουσίαζε τη σειρά στον κόσμο.

Όπως δήλωσε ο ίδιος ο κ. Κοής, “πριν τρία περίπου χρόνια, σκεφτόμασταν να κάνουμε κάτι ιδιαίτερο, για να γιορτάσουμε τα 30 χρόνια του μαγαζιού. Τότε λοιπόν, είχαμε παρουσιάσει εδώ στο κτίριο, που βρίσκεται η περίφημη πια οροφογραφία, ένα γυαλί, μαζί με την Italia Independent, μία συριανή ομάδα, το οποίο είχε κομμάτι από την οροφογραφία. Αυτό έγινε και το δεύτερο χρόνο”.

Φέτος, όπως επισημαίνει, “κάνουμε πάλι δύο γυαλιά, εκ των οποίων το ένα είναι σε συνεργασία με την Italia Independant και το άλλο είναι ζωγραφισμένο στο χέρι και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, με υλικά που χρησιμοποιεί ο οίκος Dior, τόσο στην πάστα, όσο και στο κρύσταλλο, όπως και ο οίκος Cartier. Η κυρία Γαβαλά έχει βρει μία τεχνική και το ζωγραφίζει, με τέτοιο τρόπο, που δεν αλλοιώνεται ούτε μέσα στη θάλασσα”.

Παράλληλα, “τα δύο ζευγάρια αυτά, θα ταξιδέψουν σε πελάτες μας μέσω ίντερνετ, σε πολλές μεριές της Ελλάδας και του κόσμου. Θα προωθηθούν, με αποτέλεσμα να διαφημιστεί και το νησί μας, αλλά και η επιχείρηση. Πάνω απ’ όλα, όμως θα διαφημιστεί ο πολιτισμός και η ιστορία μας, την οποία πρεσβεύει αυτή η οροφογραφιά. Επίσης, με αυτό τον τρόπο συμβάλλουμε με τον τρόπο μας, στην προσπάθεια ένταξης στους καταλόγους της UNESCO.

 

Ετικέτες: