Παρουσιάστηκε το νέο σήμα – εμπορικό λογότυπο του Δήμου Κέας, που αντλεί έμπνευση από την Κέα ως Υδρούσα, αλλά και ως αρχαία Τετράπολις, τον άνεμο και το φουρφούρι

Έμβλημα βγαλμένο από τον τόπο και την ιστορία

Μεγάλο ενδιαφέρον και σχόλια ικανοποίησης προκάλεσε η παρουσίαση νέας οπτικής ταυτότητας και επικοινωνίας στους συμμετέχοντες επαγγελματίες του νησιού, που πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο “Στυλιανός Ρέστης” στην Κορησσία.

Η παρουσίαση αφορούσε στην παρουσίαση της νέας οπτικής επικοινωνίας του νησιού από τον δημιουργό της, κο Γιάννη Καρλόπουλο και τους συνεργάτες του, ενώ οι επαγγελματικές ομάδες ενημερώθηκαν για τη θεσμική χρήση του νέου σήματος – λογοτύπου, για την εμπορική χρήση, μέσω της δημιουργίας εταιρικής ταυτότητας για την Κέα ως τουριστικού προορισμού, για το πλαίσιο χρήσης του και τις δυνατότητες ενδυνάμωσης υπηρεσιών και προϊόντων, για τη σύνδεση του λογότυπου συνειρμικά, στο μυαλό των επισκεπτών, αλλά και το τι συμβολίζει το νησί, ενώ δόθηκαν επίσης συμβουλές και ιδέες για την ηλεκτρονική προβολή και προώθηση των τουριστικών επιχειρήσεων από τη συνεργάτη του Δήμου, κ. Άννα Ψύλλα.

Σημειώνεται, πως η νέα αυτή οπτική ταυτότητα του Δήμου Κέας έχει εγκριθεί από το Συμβούλιο Τοπωνυμιών του Υπουργείου Εσωτερικών και πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα επίσημα έγγραφα και δραστηριότητες του Δήμου, σαν έμβλημα του Δήμου, αλλά και σε όλες τις εμπορικές και επικοινωνιακές ανάγκες του νησιού.

Δύο λογότυπα που αλληλοσυμπληρώνονται

Κατά την παρουσίαση, ο καταξιωμένος γραφίστας, κ. Γιάννης Καρλόπουλος, σημείωσε, πως η έμπνευση ήταν η Κέα ως Υδρούσα, οι δροσεροί της άνεμοι – κληρονομιά από τον Αρισταίο κι ένα φουρφούρι που όλο γυρίζει. Και ακόμα, τα Αρχαϊκά χρόνια, όταν η Κέα αποτελούσε λαμπρό παράδειγμα οργάνωσης και η Τετράπολις. Κι όλα αυτά μέσα σε έναν κύκλο, όχι όμως ολοστρόγγυλο. Σε έναν κύκλο από χέρι ανθρώπινο, σαν αρχαίο νόμισμα. Γιατί η Κέα είναι οι άνθρωποι της και το έργο τους, το πνεύμα τους και η ιστορία τους.

Τα δύο λογότυπα, του Δήμου και του προορισμού της Κέας αλληλοσυμπληρώνονται όπως οι δύο όψεις ενός νομίσματος. Δεν αποτελούν, όπως τόνισε ο δημιουργός τους, προσπάθεια για απεικόνιση, αποτελούν σύμβολα, όπως θα έπρεπε να συμβαίνει και με κάθε λογότυπο.

Στην εισαγωγική του ομιλία ο Δήμαρχος, κος Γιάννης Ευαγγέλου, αναφέρθηκε στο πόσο σημαντική και αναγκαία είναι η ύπαρξη μίας οπτικής ταυτότητας, η οποία αφορά όχι μόνο το Δήμο αλλά και όλες τις δραστηριότητες του νησιού. Σημείωσε, μάλιστα, ότι ένα νησί που διεκδικεί μια θέση στον τουριστικό χάρτη της Ελλάδας σαν ποιοτικός προορισμός έχει ανάγκη από μια ταυτότητα την οποία θα υιοθετήσουν όλοι οι επαγγελματίες της Κέας και θα γίνουν μέρος αυτής.

Στη συνέχεια η κ. Άννα Ψύλλα, εξειδικευμένη συνεργάτης του Δήμου σε θέματα ηλεκτρονικής προβολής και προώθησης της Κέας, παρείχε συμβουλές για την ψηφιακή προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, παρουσίασε τις δυνατότητες που παρέχουν οι ιστοσελίδες και τα μέσα ηλεκτρονικής δικτύωσης του Δήμου στους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες, τα οποία έχουν ως στόχο την προβολή των επιχειρήσεων τους και την ολοκληρωμένη ενημέρωση των επισκεπτών του νησιού.

Τέλος, ο Δήμαρχος προέτρεψε τους παρευρισκόμενους να συνεργαστούν με τον Δήμο και από κοινού να δημιουργήσουν μια δυναμική παρουσίαση των δραστηριοτήτων της Κέας μέσα από κοινές δράσεις βασισμένες στο προφίλ που παρουσιάστηκε σε αυτήν την ενημέρωση, καθώς οι επαγγελματίες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να εφοδιαστούν από το Δήμο Κέας την νέα οπτική ταυτότητα σε ηλεκτρονική μορφή, για να την χρησιμοποιήσουν στις επικοινωνιακές και λοιπές δραστηριότητες τους.

Κατάρτιση ανταγωνιστικού προφίλ

Μιλώντας στην εφημερίδα, ο Δήμαρχος Κέας, κ. Ιωάννης Ευαγγέλου, τόνισε, πως «ένα νησί, το οποίο διεκδικεί μία θέση και στην τουριστική, αλλά και γενικότερα στο διεθνή χάρτη, που να διακρίνεται για τις ποιοτικές υπηρεσίες του, πρέπει να έχει διασφαλίσει πιστοποιήσεις, αλλά και επικοινωνιακά μέσα τα οποία να αποδεικνύουν ότι αυτό που δίνουμε είναι ποιοτικό».

Κατ’ αυτή την έννοια, «ένα από τα πράγματα που έπρεπε να φτιάξουμε, ήταν και το σωστό προφίλ του νησιού. Με αυτή τη λογική εμείς αυτό δεν το δημιουργήσαμε για να είναι ένα εργαλείο για το Δήμο Κέας, αλλά κυρίως ένα προφίλ για όλο το νησί, στο οποίο πρέπει – και αυτό είναι που κάναμε – να συμμετέχουν όλες οι επαγγελματικές ομάδες», σημείωσε, αναφέροντας, ότι «ζητήσαμε από τους επαγγελματίες, αφού τους ενημερώσαμε, να το υιοθετήσουν και να χρησιμοποιήσουν όλη αυτή την εταιρική ταυτότητα και στις δικές τους δραστηριότητες».

Δεδομένης της πρότερης επαγγελματικής του ιδιότητας, ως πρώην πρόεδρος του ΕΟΤ Κυκλάδων, ο Δήμαρχος υπογραμμίζει, πως «κάθε προορισμός πρέπει να έχει αυτή την ταυτότητα την τουριστική, η οποία θα γίνει στο χρόνο αναγνωρίσιμη ώστε με αυτή να προχωράμε στο επικοινωνιακό μας έργο, τόσο στον τουρισμό, όσο και στις άλλες παραγωγικές δραστηριότητες του νησιού».

Ετικέτες: