Σαντορίνη: Νέα στοιχεία για την τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου

  • Τρίτη, 23 Νοεμβρίου, 2021 - 16:54

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία των ταξιδιωτών που αναζητούν ενεργά για έναν προορισμό καθώς και για τη διαμονή τους, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις χρονολογικά αλλά και ανά χώρα προέλευσης της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για τη Σαντορίνη.

Μελετώντας και αναλύοντας τα δεδομένα της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου από την αρχή του 2020 μέχρι και τον Οκτώβριο 2021, εξάγονται χρήσιμα στοιχεία.

Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την Σαντορίνη

• Για τον Οκτώβριο του 2021, οι περισσότερες αναζητήσεις σε σχέση με διαμονή για τη Σαντορίνη προήλθαν από το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι ΗΠΑ βρίσκονται στην 2η θέση, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Ιταλία.

• Τον Οκτώβριο του 2021 παρατηρούμε μια μείωση της τάξεως του 19% στις αναζητήσεις σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2021. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σχεδόν σε όλες τις χώρες υπήρξε μείωση των αναζητήσεων σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2021. Πιο αναλυτικά, τον Οκτώβριο του 2021 σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2021 παρατηρήθηκε μείωση των αναζητήσεων 54% από την Πολωνία, 44% από τη Γαλλία, 36% από την Ολλανδία, 32% από την Ελβετία, 21% από τη Γερμανία, 50% από την Ιταλία, 27% από το Ηνωμένο Βασίλειο, 15% από τις ΗΠΑ και 33% από την Ισπανία.

• Σε ετήσια βάση, όσον αφορά τις αναζητήσεις τον Οκτώβριο του 2021 σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2020, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση 53% από την Πολωνία, 59% από την Ιταλία, 26% από τη Γαλλία, 66% από τις ΗΠΑ, 39% από τη Γερμανία, 26% από την Ισπανία, 54% από την Ολλανδία, 6% από την Ελβετία και 24% από το Ηνωμένο Βασίλειο.

• Συνολικά για το 2021, οις 3 τοπ χώρες στις διαδικτυακές αναζητήσεις για διαμονή στην Σαντορίνη είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ στην δεύτερη και στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ιταλία (που το 2020 ήταν στην τέταρτη θέση). Σημαντική είναι και η Γαλλία που το 2020 ήταν στην τρίτη θέση.

Σχετικά με την έρευνα

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων εργαλείων της, του ανθρώπινου δυναμικού της και των πολύτιμων δεδομένων που παρέχει η Google, για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με την τουριστική ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 3871 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στην Σαντορίνη.