Βαγγέλης Κατσαράς: "Κάναμε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα το οποίο θέλουμε να υλοποιήσουμε"

Ποικίλες δράσεις με φόντο τον τουρισμό στη Νάξο

Μπορεί να βρισκόμαστε στις πρώτες ημέρες του Μαρτίου, παρόλα αυτά στα νησιά προετοιμάζονται για τη νέα τουριστική περίοδο, η οποία πλησιάζει, με πρώτο σταθμό το Πάσχα. Στον Δήμο Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, μετά την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής των νησιών του Δήμου για το έτος 2024. Οι δράσεις είναι ποικίλες, τόσο από συμμετοχή σε εκθέσεις και προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και από τη διοργάνωση φεστιβάλ γαστρονομίας και κατασκευή νέας ιστοσελίδας για τον Δήμο.

Β. Κατσαράς: "Τη φετινή χρονιά στοχεύουμε και στη γαστρονομία"

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, Βαγγέλης Κατσαράς, μίλησε στην "Κοινή Γνώμη", για τους στόχους του Δήμου για το νέο έτος και ποια είναι τα πρώτα δείγματα από κρατήσεις μέχρι στιγμής. Μεταξύ άλλων ανέφερε, ότι, "εμείς κάναμε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα το οποίο θέλουμε να υλοποιήσουμε το 2024. Κάποιες δράσεις όπως το marketing και τα social media, δεν έχουν σταματήσει ποτέ να λειτουργούν και υπάρχουν συνεχείς ενημερώσεις. Παρόλο που δεν υπάρχει ακόμα προϋπολογισμός, κάποιες δράσεις ήδη υλοποιούνται. Μία καινούργια δράση που βάλαμε είναι να γίνει ανανέωση της ιστοσελίδας του Δήμου, καθώς επίσης να γίνει και μία καινούργια φωτογράφιση, γιατί οι καιροί αλλάζουν και εμείς είχαμε παλαιότερες φωτογραφίες οι οποίες θέλουν ανανέωση. Παράλληλα θα φτιάξουμε ένα αρχείο με βίντεο από το νησί και δράσεις που συμβαίνουν στον τόπο μας. Τη φετινή χρονιά στοχεύουμε και στη γαστρονομία, καθώς η Νάξος είναι ένας γαστρονομικός προορισμός και εμείς το Μάιο θα ξεκινήσουμε ένα νέο φεστιβάλ, που έχουμε ως στόχο να καθιερωθεί να γίνονται και ξεχωριστά βραβεία."

"Το τριήμερο της αποκριάς θα υπάρξει αρκετός κόσμος που θα επισκεφτεί το νησί"

Σε ότι αφορά στις κρατήσεις για τη νέα χρονιά ο κ. Κατσαράς ανέφερε πως "οι κρατήσεις κινούνται σε πολύ καλά επίπεδα. Αυτή την περίοδο οι προκρατήσεις είναι περίπου στο 10% και μπορούμε να πούμε ότι είναι παραπάνω από πέρυσι και ετοιμαζόμαστε φουλ για να ξεκινήσουμε. Το τριήμερο της αποκριάς θεωρείται ένα δυνατό τριήμερο, θα υπάρξει αρκετός κόσμος που θα επισκεφτεί το νησί καθώς έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια και η αποκριά στη Νάξο. Από κει και έπειτα θα ξεκινήσει η σεζόν με αρχή το Πάσχα".

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων έτους 2024:

Διενέργεια συστηματικής τουριστικής φωτογράφισης στα πέντε νησιά του Δήμου

Δημιουργία επικαιροποιημένου φωτογραφικού ψηφιακού αρχείου υψηλής ποιότητας που θα χρησιμοποιηθεί σε όποια δράση προβολής κριθεί απαραίτητο ( διαφημίσεις αφιερώματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.). Εκπόνηση αναλυτικών οδηγιών και καταλόγου των ζητούμενων φωτογραφικών μοτίβων για τη νέα τουριστική φωτογράφιση της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων με σκοπό την ανανέωση του υφιστάμενου φωτογραφικού αρχείου. Θα χρειαστεί ένας μεγάλος αριθμός φωτογραφιών που θα καλύψουν κάθε τουριστική πτυχή των πέντε νησιών.

Νέα Ιστοσελίδα

Η ανανέωση της τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου (www.naxos.gr) είναι απολύτως επιβεβλημένη, όπως αναφέρουν στον Δήμο. Έχοντας συμπληρώσει 10 χρόνια λειτουργίας, η σημερινή ιστοσελίδα είναι πλέον γερασμένη και ξεπερασμένη και προτείνεται να αντικατασταθεί από μια νέα ιστοσελίδα. Παρότι η σημερινή ιστοσελίδα διαθέτει πολύ καλό περιεχόμενο, απαιτείται μια εικαστική ανανέωση, τεχνική αναβάθμιση καθώς και προσθήκη κάποιων επιπλέον λειτουργιών. Οποιαδήποτε διαδικτυακή προβολή κι αν κάνει ο Δήμος, όπως λ.χ. διαδικτυακή διαφήμιση τύπου GoogleAdwords ή προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα, αυτή θα καταλήξει μέσω των σχετικών links να φέρει επισκεψιμότητα στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου.

Υπηρεσίες διατήρησης διαφημίσεων (googleadwords)

Στο προηγούμενο έτος πραγματοποιήθηκε η δαπάνη για την δημιουργία διαφημίσεων στο διαδίκτυο οι οποίες προσεγγίζουν τους χρήστες ακριβώς τη στιγμή που δείχνουν ενδιαφέρον για τον τουριστικό προορισμό των νησιών του Δήμου. Προκειμένου να υπάρξει συνέχεια στην ενέργεια αυτή, προτείνεται η διατήρηση της διαχείρισης των λογαριασμών GoogleAds στο διαδίκτυο και ο συνεχείς εμπλουτισμός τους με διαφορετική θεματολογία.

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα τουριστικού ενδιαφέροντος

Για την ενίσχυση της προβολής η υλοποίηση στοχευμένων διαφημιστικών καταχωρήσεων σε τουριστικά έντυπα,inflight έντυπα, έντυπες εκδόσεις αεροδρομίων και σε ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης εκτιμάται απαραίτητη. Πιο συγκεκριμένα προτείνονται:

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε inflightέντυπα αεροπορικών εταιρειών.

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα αεροδρομίων.

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε εθνικά και σε διεθνή Μ.Μ.Ε.

Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε εθνικά και σε διεθνή blogsκαι sites.

Ζωντανές Μεταδόσεις σε Ελληνικά και Διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Προκειμένου να προβάλει η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες τα ήθη και τα έθιμα τους, τον πολιτισμό τους, τις παραλίες, διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις, γαστρονομία, και ότι άλλο αποτελεί πόλο έλξης των ταξιδιωτών έτσι ώστε να τα επισκεφτούν, προτείνεται να πραγματοποιηθούν ζωντανές μεταδόσεις στα Ελληνικά και τα Διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ανάλογα με τα θέματα που θα ήθελε το νησί να προβάλλει (ενδεικτικά πεζοπορία, γαστρονομία και γάμοι).

Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις

Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις εξωτερικού και εσωτερικού καθώς και σε θεματικές εκθέσεις. Προτείνεται η συμμετοχή του Δήμου στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού του 2024 υπό την «ομπρέλα» της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ώστε να εξοικονομούνται πόροι και να διασφαλίζεται μεγαλύτερη συνοχή στην παρουσίαση του προορισμού.

Γαστρονομική προβολή Νάξου - Φεστιβάλ Γαστρονομίας

Προτείνονται η εδραίωση γαστρονομικού brand της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων, ο ορισμός συντονιστή/project manager για το γαστρονομικό brand «The Great Food of Naxos», η σύνταξη καταλόγου γαστροτουριστικών επιχειρήσεων της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων, η παραγωγή και διανομή προωθητικού βίντεο για τη γαστρονομία της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων και η διοργάνωση δράσεων για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της γαστρονομίας.

Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και προώθηση μέσω Διαφημίσεων

Η υπηρεσία περιλαμβάνει την συντήρηση ιστοσελίδας www.naxos.gr για το έτος 2024, την προώθηση ιστοσελίδας με τεχνικές SEO, την διαχείριση λογαριασμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για το έτος 2024 και της διαφημιστικές Καμπάνιες σε Facebook/InstagramAds, PRMarketing, InfluencerMarketing. Την καθημερινή διαχείριση των βασικών λογαριασμών στα socialmedia. Δημιουργία social media calendar με συνεχή παρακολούθηση σχολίων των χρηστών και πραγματοποίηση αναρτήσεων και την προώθηση μέσω διαφημίσεων και αφιερώσεων σε εθνικά και διεθνή blogs και sites.

Φιλοξενίες – διατροφή – μετακινήσεις δημοσιογράφων bloggers– touroperators

Ειδική φροντίδα προτείνεται να υπάρξει για τη φιλοξενία δημοσιογράφων ή/και εκπροσώπων τουριστικών φορέων, ή/και επαγγελματιών ή/και bloggers ή/και influencers για την πραγματοποίηση ταξιδιών εξοικείωσης του προορισμού που αποτελούν μία εκ των πλέον αποδοτικών σύγχρονων τρόπων προβολής. Το σκεπτικό είναι να προσκληθούν έγκριτα μέλη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας από αγορές ενδιαφέροντος για το Δήμο μας, με την κάλυψη δαπανών μετακινήσεων και φιλοξενιών. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν την εμπειρία και να τη μεταδώσουν μέσα από άρθρα σε επιλεγμένα ΜΜΕ ή να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες για την προώθηση του Δήμου.

Ημερίδες ενημέρωσης σε θέματα τουριστικής προβολής

Με δεδομένο το μεγάλο ενδιαφέρον όλων των εμπλεκόμενων επαγγελματιών, πολιτών και υπαλλήλων για συνεχή ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του τόπου, με τεχνικές και ειδικές πτυχές του μάρκετινγκ, με αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών, κρίνεται χρήσιμο να συμπεριληφθεί στον προϋπολογισμό ένα κονδύλι για τη διενέργεια ημερίδων ενημέρωσης σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης.

Τέλος, θα πραγματοποιηθεί βιντεοσκόπηση και δημιουργία μικρών σποτ για προβολή και προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Η διεύρυνση της τουριστικής σεζόν είναι το μεγάλο στοίχημα για τα νησιά. Θα δημιουργηθούν νέα μικρά σποτ για την προβολή & προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού κατά τη διάρκεια του έτους.