Ολοκληρώνεται το έργο της ΔΕΗ Σύρου για την αναβάθμιση των αγωγών καυσίμου

Οδικές δοκιμασίες

Τα οχήματα καλούνται να ακολουθήσουν κατά προτεραιότητα ένα μοναδικό πέρασμα, φάρδους έξι μέτρων εξαιτίας της ειδικής περίφραξης καταμεσής του δρόμου

Για την ολοκλήρωση του έργου την προσεχή Κυριακή μιλάει στην “Κοινή Γνώμη” ο Διευθυντής του ΑΣΠ Σύρου, Χρήστος Χρυσούλας

Στο τελευταίο στάδιο βρίσκεται το έργο του Αυτόνομου Σταθμού Παραγωγής ηλεκτρισμού στη Σύρο για την αναβάθμιση των αγωγών καυσίμου το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί την προσεχή Κυριακή.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο ξεκίνησε πριν ένα χρόνο πίσω από τις εγκαταστάσεις του Κολυμβητηρίου με τη σωλήνωση να συνεχίζεται στο ύψος του στρατοπέδου και έπειτα στο πεζοδρόμιο με τη δημιουργία ειδικών σκέπαστρων.

Σε δηλώσεις του στην “Κοινή Γνώμη”, ο Διευθυντής του ΑΣΠ, Χρήστος Χρυσούλας εξήγησε ότι από την περασμένη Τρίτη πραγματοποιούνται οι τελευταίες εργασίες οι οποίες αφορούν στην ένωση δύο ακόμη σωλήνων κάτω από τον κεντρικό δρόμο για την τροφοδοσία του σταθμού.

Ως εκ τούτου, οι διερχόμενοι οδηγοί καλούνται να ακολουθούν τις τοποθετημένες πινακίδες τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο, οι οποίες τους προειδοποιούν για την ειδική περίφραξη που έχει στηθεί καταμεσής του δρόμου, μπροστά από το εργοστάσιο της ΔΕΗ και τους υποχρεώνει να ακολουθούν το ίδιο πέρασμα με σειρά προτεραιότητας, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν ατυχήματα.

“Δεν υπάρχει κίνδυνος ατυχημάτων”

“Το πέρασμα ήταν το καλύτερο δυνατό που μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε και το είχαμε τσεκάρει. Δε δημιουργείται κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά εν πάση περιπτώσει είναι προσωρινό και αναγκαίο” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χρυσούλας, χωρίς ωστόσο να κρύψει ότι δε λείπουν και τα παράπονα πολιτών οι οποίοι δυσανασχετούν και αισθάνονται ότι ταλαιπωρούνται κατά τη διέλευσή τους.

“Σίγουρα δημιουργείται μία ελαφριά αναστάτωση, αλλά προσπαθήσαμε να κρατήσουμε γύρω στα 6 μέτρα το φάρδος ώστε να περνούν με άνεση τα αυτοκίνητα. Απλώς, έχουμε ένα θέμα με τη γωνία” δηλώνει, διασαφηνίζοντας ταυτόχρονα ότι δεν υπάρχει φόβος για την πρόκληση ατυχήματος καθώς οι ειδικές ενδείξεις προειδοποιούν τους οδηγούς να διέρχονται με προσοχή. “Υπάρχουν πινακίδες πριν και μετά το εργοστάσιο, οπότε κάποιος οδηγός με βάση τους κώδικες οδικής κυκλοφορίας έχει ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση. Από την άλλη, το βράδυ έχουμε δέκα ολόκληρες λάμπες. Τα σήματα ξεκινούν τουλάχιστον 30-40 μέτρα πριν και μετά την εκσκαφή” συμπληρώνει.

“Έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφαλείας”

“Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας, επειδή γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα πολυσύχναστο πέρασμα. Αν και υπάρχει όριο 30 χιλιομέτρων την ώρα, υπάρχουν ορισμένοι οι οποίοι τρέχουν. Οπότε έχουμε βάλει τα φώτα για να τους προφυλάξουμε”, τόνισε. Κλείνοντας, ανέφερε ότι οι εργασίες θα είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα εάν το επέτρεπαν οι καιρικές συνθήκες. “Τελειώσαμε την αποκατάσταση του πεζοδρομίου στις 31 Ιανουαρίου. Στη συνέχεια σκάψαμε όλο το πεζοδρόμιο απέναντι από τη ΔΕΗ, μέχρι και το γεφύρι πριν το σούπερ μάρκετ “Μαρινόπουλος”, εξήγησε.

Αναφορικά με τα σκέπαστρα επάνω στην επιφάνεια του πεζοδρομίου, υπογράμμισε ότι η κατασκευή τους έγινε με σκοπό την προφύλαξη των πεζών. “Μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες, θα αποσυρθούν. Εξάλλου, δεν εμποδίζουν. Είναι ένα πέρασμα ασφαλές”, κατέληξε.