Έργο περίφραξης εργοστασίου της ΔΕΗ

Περιορισμένη ορατότητα;

Κατηγορηματικά αντίθετος στην πιθανότητα μείωσης της ορατότητας των εξερχόμενων οδηγών Ι.Χ. και δικύκλων από τον ΑΣΠ ο διευθυντής Χρ. Χρυσούλας

Ολοκληρώνεται το έργο αναβάθμισης του εργοστασίου της ΔΕΗ στη Σύρο και ταυτόχρονα αναμένεται να περατωθούν και οι εργασίες περίφραξης του ΑΣΠ, οι οποίες τουλάχιστον με μία πρώτη ματιά προκαλούν προβληματισμό σχετικά με το ενδεχόμενο μείωσης της ορατότητας των εξερχόμενων - από το χώρο - οδηγών.

Η “Κοινή Γνώμη” βρέθηκε στην είσοδο του εργοστασίου και παραθέτει αντίστοιχο φωτογραφικό υλικό το οποίο παρουσιάζει το πεδίο ορατότητας των οδηγών τόσο από την αριστερή, όσο και από τη δεξιά πλευρά της κεντρικής κυκλοφοριακής οδού ενώ ταυτόχρονα, για το εν λόγω ζήτημα φιλοξενεί τις δηλώσεις του διευθυντή της ΑΣΠ Σύρου, Χρήστου Χρυσούλα.

Ο ίδιος, επισημαίνοντας αρχικά ότι η περίφραξη κρίνεται σαν έργο, αναγκαίο, στη συνέχεια εκφράζει την κάθετη διαφωνία του σχετικά με το ενδεχόμενο μείωσης της ορατότητας των οδηγών, παραχωρώντας τα δικά του επιχειρήματα.

“Είναι δυνατόν να μην έχουμε ελέγξει στοιχειωδώς;”

Συγκεκριμένα, οι πολυήμερες εργασίες της ΔΕΗ στο ύψος του εργοστασίου αλλά και κατά μήκος της κεντρικής κυκλοφοριακής αρτηρίας αφορούσαν στην τοποθέτηση δύο αγωγών καυσίμου, οι οποίοι έπρεπε να ενωθούν με το εργοστάσιο προκειμένου αυτό να ενισχυθεί. Παράλληλα με το προαναφερθέν έργο, σύμφωνα με τον διευθυντή, Χρήστο Χρυσούλα, πρέπει να ολοκληρωθεί και το έργο περίφραξης του ΑΣΠ. “Είναι έργο περίφραξης τους σταθμού στα όρια του οικοπέδου μας. Γκρεμίστηκε ό,τι υπήρχε από την παλαιά περίφραξη για να πραγματοποιηθεί το έργο των αγωγών και θα γίνει η καινούργια περίφραξη”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, σε ανάλογη ερώτηση που του τέθηκε, αν δηλαδή από την ύπαρξη αυτών των τοιχίων που χτίζονται δίπλα από την “πύλη” εισόδου του σταθμού, περιορίζεται σε σημαντικό βαθμό, η ορατότητα των οδηγών που επιθυμούν να εισέλθουν και να εξέλθουν από και προς το σταθμό και κατά συνέπεια ελλοχεύουν κίνδυνοι, απαντά: “Όχι δεν είναι επικίνδυνο το σημείο. Είναι ελεγμένο”.

Μάλιστα στην επίμονη ερώτηση, πως κυρίως από την αριστερή πλευρά, αν ολοκληρωθεί το τοιχίο αυξάνονται οι πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος, καθώς τα διερχόμενα στην κεντρική οδό οχήματα αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, ο ίδιος παρουσιάστηκε ιδιαίτερα συγκεκριμένος.

“Αριστερά (κατεύθυνση Ερμούπολη προς Μάννα) που δεν έχει χτιστεί ακόμη το τοιχίο θα είναι πολύ πιο μέσα η περίφραξη (σ.σ. συγκριτικά με εκείνο από τη δεξιά πλευρά), ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στην ορατότητα. Από τη δεξιά πλευρά (κατεύθυνση Μάννα προς Ερμούπολη), δεν τίθεται θέμα ορατότητας” υποστήριξε, τονίζοντας ότι: “Έχουν ελεγχθεί όσα επισημαίνετε”.

Επιπρόσθετα, ο διευθυντής του ΑΣΠ Σύρου, διατυπώνοντας τη ρητορική ερώτηση: “Είναι δυνατόν να μην έχουμε ελέγξει στοιχειωδώς την κυκλοφορία και να δημιουργηθεί πρόβλημα;”, κατέληξε, λέγοντας πως: “Υπάρχει κι ένα πεζοδρόμιο φάρδους 1 μέτρου και 30 εκατοστών το οποίο θα ολοκληρωθεί. Άρα ποιο είναι το επικίνδυνο σημείο; Ο δρόμος παραμένει στις ίδιες διαστάσεις και η μάντρα του εργοστασίου δε βγαίνει ούτε στο δρόμο, ούτε στο πεζοδρόμιο. Όσο για την αριστερή πλευρά, από τη στιγμή που δεν έχει χτιστεί ακόμη το τοιχίο δεν μπορούμε να μιλάμε. Αν υπάρχει οποιοσδήποτε περιορισμός του δρόμου από τέλα ή άλλα απαραίτητα εργαλεία για τα έργα μας αυτή τη στιγμή, αυτά δεν έχουν καμία σχέση με το σημείο που θα χτιστεί η μάντρα από τη δεξιά, η οποία θα είναι πιο μέσα”.