Αίτημα του Δήμου Τήνου σε ναυτιλιακές εταιρείες για περεταίρω προσφορές στα εισιτήρια με προορισμό το νησί

«Να περισώσουμε ό,τι μπορούμε»

Αίτημα για περεταίρω προσφορές σε εισιτήρια επιβατών και οχημάτων, απέστειλε εγγράφως η πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Τήνου και Αντιδήμαρχος, κ. Αναστασία Δεληγιάννη – Άσπρου, προς τις εταιρείες Goldenstar Ferries, Fast Ferries και Blue Star Ferries.

Λόγω της αρνητικής πορείας, την οποία κατέγραψε η τουριστική κίνηση, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, υπό το βάρος των πολιτικο-οικονομικών εξελίξεων, ο Δήμος Τήνου, αναζητά συμμάχους στην προσπάθεια «διάσωσης» της φετινής τουριστικής περιόδου. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου, απηύθυνε αίτημα σε ναυτιλιακές εταιρείες, ώστε να υπάρξουν επιπλέον προσφορές στις τιμές των εισιτηρίων από και προς το νησί της Τήνου.

Από την πλευρά των ναυτιλιακών εταιρειών, ωστόσο, πρόκειται για μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο, όσον αφορά στην αλλαγή του τιμοκαταλόγου ή των δρομολογίων, καθώς βρισκόμαστε ήδη στο μέσον της τουριστικής σεζόν και μάλιστα στην αρχή της περιόδου υψηλής επισκεψιμότητας, για την οποία έχουν ήδη υπάρξει εκατοντάδες κρατήσεις, με τις ισχύουσες τιμές.

Παράλληλα, δεδομένων των φορολογικών μέτρων, για τα οποία η Ελλάδα έχει δεσμευτεί στους δανειστές και που πλήττουν και τον τομέα της ναυτιλίας, αναμένεται διατήρηση, πιθανόν και αύξηση των ναύλων, πόσω μάλλον μείωσή τους.

Η επιστολή του Δήμου Τήνου

Παρακάτω, ακολουθεί το έγγραφο αίτημα της προέδρου της Τουριστικής Επιτροπής, προς τις εταιρείες:

«Αξιότιμοι κύριοι

Ξεκίνησε ένα καλοκαίρι με πολλές προσδοκίες και με θετικά πρόσημα για τον τουρισμό στα νησιά μας. Πλην όμως οι πρόσφατες εξελίξεις και οι κλειστές Τράπεζες, έχουν επιφέρει βαρύτατο πλήγμα σε κάθε μορφή επιχείρησης που ασχολείται με τον τουρισμό.

Θεωρώ ότι ο στόχος και η προσπάθεια θα πρέπει να επικεντρωθεί στο να περισώσουμε ότι μπορούμε κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Θα ζητούσα λοιπόν, προκειμένου να γίνουμε ανταγωνιστικοί σαν νησί και σαν προορισμός, να εξετάσετε το ενδεχόμενο προσφορών στις μετακινήσεις οχημάτων και επιβατών, τις οποίες με κάθε τρόπο πρέπει να δημοσιοποιήσουμε.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συνεργασία και για ανταλλαγή απόψεων με γνώμονα το κοινό όφελος που είναι η αύξηση της τουριστικής κίνησης στα νησιά μας»

«Είχαμε προβλέψει τις καταστάσεις»

Σε επικοινωνία της εφημερίδας με στέλεχος της Attica Group, στην οποία ανήκει η Blue Star Ferries, κατέστη σαφές, ότι η Blue Star έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για τη διευκόλυνση, κατά κύριο λόγο, των Ελλήνων επιβατών.

«Η εταιρεία γνωρίζοντας από πολύ πριν, ότι η κατάσταση δεν ήταν ιδιαίτερα καλή, προχώρησε σε πάρα πολλές προσφορές. Μάλιστα, έχουμε ανακοινώσει τις προσφορές μας από τον Μάιο, βλέποντας, ότι η κατάσταση κάπου πάει να δυσκολέψει. Είχαμε προβλέψει τις καταστάσεις, είχαμε δει νωρίς, ότι η θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο, όσον αφορά, κυρίως, τον Έλληνα επιβάτη», τονίζεται από την πλευρά της ναυτιλιακής.

Ο εκπρόσωπος υπογράμμισε, πως «έχουμε κάνει ειδικές τιμές, έχουμε προσφέρει πάνω από 12.500 εισιτήρια με 20 ευρώ, πάνω από 13.000 εισιτήρια με φθηνότερη την οικονομική θέση κατά 20%, έχουμε μειώσει την τιμή στις καμπίνες σε ποσοστό 25%, σε σχέση με τις τιμές, που ίσχυαν πριν».

Σχετικά με την εισήγηση πολλών νησιωτικών δήμων, για τον εμπλουτισμό των δρομολογίων, ή την αλλαγή αυτών, το στέλεχος της Attica Group εξήγησε, πως δεν μπορεί να υπάρξει κάποια αλλαγή μεσούσης της τουριστικής περιόδου, καθώς υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες επιβάτες, οι οποίοι έχουν ήδη πραγματοποιήσει κρατήσεις σε αυτές τις γραμμές.

Ετικέτες: