Στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, "ποντάρει" η Όλγα Κεφαλογιάννη

Ο στόχος για το 2014

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, αποτελούν δύο από τους βασικούς στόχους του υπουργείου Τουρισμού, όπως δήλωσε η υπουργός, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Για το 2014 η κ. Κεφαλογιάννη έθεσε ως στόχο τη συνέχιση της επιτυχημένης αυτής πορείας, όπως χαρακτηριστικά είπε, με άξονα το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, που ξεδιπλώνεται σε τέσσερις κατευθύνσεις: νομοθετικές μεταρρυθμίσεις, χωροταξικό σχέδιο για τον τουρισμό, μετεξέλιξη του τουριστικού προϊόντος μέσω του Συμφώνου Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 και μια επικοινωνιακή στρατηγική που φιλοδοξεί να αλλάξει την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.

“Θέτουμε το δικό μας στοίχημα”
“Για μας, ένα από τα μεγάλα στοιχήματα που θέλουμε να κερδίσουμε για τον ελληνικό τουρισμό, είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου. Για να γίνει αυτό, χρειάζεται να κινητοποιηθεί όλη η τοπική κοινωνία και οικονομία, υπό την έννοια ότι μπορούμε να φέρουμε τουρίστες στα Χανιά, την Κρήτη τον χειμώνα, όμως θα πρέπει να μπορούν να έχουν και δραστηριότητες να κάνουν” δήλωσε, μεταξύ άλλων η υπουργός Τουρισμού κατά τη διάρκεια ομιλίας της στη βουλή με θέμα τον προϋπολογισμό.
“Το 2013, είδαμε ότι μπορέσαμε να φέρουμε κόσμο και μετά από την περίοδο που συνηθίζεται να έχουμε τουρίστες. Θέλουμε, το 2014, να επιδιώξουμε να έχουμε τουρισμό ακόμα περισσότερους μήνες. Πιστεύουμε ότι αυτό θα βοηθήσει και τα έσοδα, αλλά και στη στήριξη των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών. Ο τουρισμός μπορεί να στηρίξει την προσπάθεια της Ελλάδας για την ανάκαμψη και έχει τη δυνατότητα, με τους άλλους τομείς της οικονομίας και τη δυναμική του, να τους τραβήξει μπροστά. Θεωρούμε ιδανική τη συνέργεια του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα. Πιστεύουμε ότι είναι ο ιδανικός τρόπος για να προωθήσουμε την Ελλάδα και βλέπετε ότι και η καμπάνια της Ελλάδας συνδυάζει τους τοπικούς προορισμούς με την τοπική κουζίνα”, σημείωσε, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και σε στοιχεία που έχουν να κάνουν με την περσινή τουριστική περίοδο.
“Φέτος τη χώρα μας επισκέφθηκαν 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρυσι, μια αύξηση 11% σε σύγκριση με το 2012. Ο τουρισμός έφερε έσοδα 11,5 δισ. ευρώ. Το αποτέλεσμα, δεν είναι τυχαίο, αλλά ήρθε ως συνέπεια συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών, συγκροτημένης δουλειάς και εφαρμογής ενός στρατηγικού σχεδιασμού”.

Ο στόχος για το 2014

Στόχος για το 2014, όπως χαρακτηριστικά είπε, δεν είναι παρά η συνέχιση της επιτυχημένης αυτής πορείας, με άξονα το εθνικό στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό, που ξεδιπλώνεται σε τέσσερις κατευθύνσεις: νομοθετικές μεταρρυθμίσεις (νόμος 4179), χωροταξικό σχέδιο για τον τουρισμό (με ορίζοντα την επόμενη εικοσαετία), μετεξέλιξη του τουριστικού προϊόντος μέσω του Συμφώνου Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 και μια επικοινωνιακή στρατηγική που φιλοδοξεί να αλλάξει την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.

“Προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα. Σχεδιάζουμε εναλλακτικές στρατηγικές με αιχμή του δόρατος τα social media. Αλλάζουμε αρνητικές εικόνες και στερεότυπα που είχαν ταυτιστεί με το όνομα Ελλάδα. Ο τουρισμός έγινε ο καλύτερος διακινητής θετικών μηνυμάτων. Στο ίδιο πλαίσιο δημιουργούμε ένα νέο ευέλικτο Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού - έναν σύγχρονο οργανισμό προβολής του ελληνικού τουρισμού, που ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλες τις αυξημένες ανάγκες της αγοράς, απαλλαγμένο από περιττές λειτουργίες και προσηλωμένο στο έργο της επικοινωνίας”, ανέφερε σχετικά η κ. Κεφαλογιάννη, ενώ κλείνοντας τόνισε ότι “ο τουρισμός αποτελεί ένα καλό παράδειγμα συλλογικής επιτυχίας και εθνικής προσπάθειας που ενώνει για το κοινό καλό. Μόνο έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε”.

Ετικέτες: