Η τουριστική επιτροπή της Πάρου και οι στόχοι της

Άνοιγμα σε νέες αγορές

Σημαντική η συμβολή των “φίλων της Πάρου”

Στην ατζέντα της επικαιρότητας της τουριστικής επιτροπής του δήμου Πάρου, βρίσκονται οι δράσεις προβολής του νησιού ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου.

Ο δήμαρχος, Χρήστος Βλαχογιάννης και η πρόεδρος της επιτροπής, Μαρία Χανιώτης, μέσω ανακοίνωσής τους, αναφέρθηκαν στις συμμετοχές του νησιού σε διεθνείς εκθέσεις ενώ σε ανάλογη συνεδρίαση, τόνισαν πως, σκοπός της επιτροπής είναι η στόχευση και το άνοιγμα σε νέες αγορές ενδιαφέροντος, όπως είναι η Ιταλία.

Τα μέλη που απαρτίζουν την επιτροπή, εξέφρασαν ακόμη την ικανοποίησή τους για την ουσιαστική προσφορά των “φίλων της Πάρου”, οι οποίοι μέσα από μία έρευνα κατέγραψαν τις απόψεις και τα σχόλια των επισκεπτών, ενέργεια που θα αξιοποιηθεί κατάλληλα από τη δημοτική αρχή και τους τοπικούς φορείς και επιχειρηματίες.

Αξιολογήθηκε η μέχρι τώρα πορεία

Ειδικότερα, η πρόεδρος στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε πριν από τέσσερις ημέρες, μίλησε για την προβολή της Πάρου στο πλαίσιο των διεθνών εκθέσεων σε ευρωπαϊκές χώρες.

Η ίδια, σημείωσε πως κρίθηκε ιδιαίτερα θετική “η προβολή του προορισμού, στις εκθέσεις ΕΜΙΤΤ στην Κωνσταντινούπολη σε συνεργασία με την Περιφέρεια, στις 24 - 27 Ιανουαρίου με εκπρόσωπο την Χριστίνα Φωκιανού, ΙΜΤΜ στο Τελ Αβίβ (μοναδικό νησί των Κυκλάδων) στις 5 - 7 Φεβρουαρίου με εκπρόσωπο τη Στέλλα Φυρογένη, ΒΙΤ στο Μιλάνο σε συνεργασία με την Περιφέρεια, με εκπρόσωπο την Άννα Πολυκανδριώτη που πραγματοποιήθηκε στις 14 - 17 Φεβρουαρίου καθώς και η συμμετοχή για πρώτη φορά σε Road Show (μοναδικό νησί των Κυκλάδων) που πραγματοποιήθηκε σε 15 πόλεις της Γαλλίας από τις 7- 25 Ιανουαρίου με εκπρόσωπο την Κατερίνα Λεβεντάκη”.

Εποικοδομητική συνεργασία φορέων

Σε κάθε δράση υπήρξαν παράλληλες ενέργειες, όπως επεσήμανε, υπογραμμίζοντας τη συνεργασία με τους συλλογικούς φορείς και τη συμμετοχή επαγγελματιών, “πράγμα το οποίο ενδυνάμωσε την παρουσία της Πάρου”.

Ταυτόχρονα, εξετάστηκε το θέμα των αγορών ενδιαφέροντος, ενώ έμφαση δόθηκε και στην αγορά της Ιταλίας, “η οποία αποτελεί μια πολύ σημαντική αγορά για το νησί μας, καθώς έρχεται στην τρίτη θέση των αγορών μετά την Ελληνική και την Γαλλική” τόνισε, συμπληρώνοντας τέλος, ότι: “η συμμετοχή των επαγγελματιών και οι παράλληλες ενέργειες κατά την διάρκεια των εκθέσεων είναι ένας στόχος που σιγά σιγά γίνεται πραγματικότητα”. Ομόφωνα συμφωνήθηκε ότι η συμμετοχή σε εκθέσεις μοιράζοντας φυλλάδια μόνο, είναι πια “ξεπερασμένος τρόπος”.

Υπολογίζουν τη γνώμη των επισκεπτών

Το δεύτερο θέμα της συνεδρίασης αφορούσε την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας τουρισμού του συλλόγου “φίλοι της Πάρου”. Σκοπός της έρευνας είναι η συμβολή της στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο 2012 πάνω στα χαρακτηριστικά, στις προτιμήσεις και στις προσδοκίες των επισκεπτών της Πάρου και στο τι θα τους προσελκύσει να την επισκεφθούν πάλι τόσο στην υψηλή, όσο και στη χαμηλή περίοδο. “Tα συμπεράσματα της έρευνας είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε επαγγελματία θελήσει να τα αξιοποιήσει”, ανέφερε η κ. Χανιώτη.

Ομόφωνα επίσης, αποφασίστηκε, η συνέχιση της προσπάθειας για συλλογή στοιχείων σε ετήσια βάση έτσι ώστε η έρευνα να αποτελέσει εργαλείο για το δήμο Πάρου αλλά και τους επαγγελματίες του νησιού “ως προς τον σωστότερο προγραμματισμό και την προβολή του προορισμού σε αγορές ενδιαφέροντος”.